en neer.quote:
In before jou en mij dus?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef iBenny het volgende:
In before oversexte pubers die afkomen op het woord SEX
Ik was er al.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef iBenny het volgende:
Dat bedoelde ik, maar vind neger weer zo raar klinken dus probeerde het netjes te zeggenquote:
nou durf ik hier gelijk niet meer te postebnquote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef iBenny het volgende:
Niks mis met neger zeggen, het is gewoon een benaming. Het is geen scheldwoord als nikker.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, maar vind neger weer zo raar klinken dus probeerde het netjes te zeggen
Maar volgens mij was het geen surinamer, die zijn iets lichter van huidskleur bedenk ik me nu. Dit was echt heel donker en dan die gifgroene zonnebril, moest gewoon echt lachen
Maar goed: Ik ga eten
Smakelijk eten alvast allemaal
Jij bent al lang geen puber meerquote:Op maandag 26 juli 2010 16:57 schreef crv het volgende:
[..]
nou durf ik hier gelijk niet meer te postebn
quote:
Surinamers komen in alle kleuren en matenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, maar vind neger weer zo raar klinken dus probeerde het netjes te zeggen
Maar volgens mij was het geen surinamer, die zijn iets lichter van huidskleur bedenk ik me nu. Dit was echt heel donker en dan die gifgroene zonnebril, moest gewoon echt lachen
eetsquote:Op maandag 26 juli 2010 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |