ze zijn nu bezig zware kranen neer te zetten om de trein weg te takelen. Het is alleen erg lastig om de plek te bereiken, omdat je door smalle straten moet en er niet veel ruimte isquote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien wordt die trein vannacht opgehaald.
Dat was ook meteen het enige wat er op die winderige dag te melden was vanuit deze mondaine badplaats.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Zug-Chef het volgende:
als 3 FOK'kers Stavoren voor maar liefst 6 minuten onveilig komen maken.
Ja, maar eigenlijk nog meer het eerste citaat. Want dat is EU-recht en dat staat natuurlijk boven een paar Algemene Voorwaarden.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat dus eigenlijk met name om het laatste citaat begrijp ik. Klinkt goed ja.
Haha, ja, dat zat ik ook nog te denken. Ik ben uiteindelijk doorgereisd tot Keulen. Als vanaf dat punt de officiële reisweg een directe ICE van Keulen naar Utrecht is, dan zie ik het niet als redelijkerwijs vervolgen van de rit om tussen het plebs in de stoptrein naar Mönchengladbach ofzo te gaan zitten en dan alsnog niet verder te kunnen.quote:Maar vanuit Wien had je toch, ook redelijkerwijze, je weg wel kunnen vervolgen? Minstens tot aan Heerlen dus. En dat is in je eigen land, waar dan weer de bepalingen van interrail niet gelden (al weet ik niet of dat er nog wat mee te maken heeft, maar het zou kunnen. Zo van "Joah, Amsterdam wordt lastig, maar je haalt je eigen grondgebied nog. Succes")
Zo zou je het voor kunnen stellen ja. Of je moet het met een snijbrander gaan doenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef Fixers het volgende:
Gaat trouwens lekker op het spoor. Tussen Almere en Lelystad is er een spoorstaafbreuk. De politie en prorail doen nog onderzoek of er vandalisme in het spel is. Vandalisme dat een spoorstaafbreuk veroorzaakt? Hoe moet ik dat zien, een mannetje die met een haakse slijper aan het spelen is? Een spoorrail is niet bepaald een kabeltje dat je even door knipt voor wat koper.
Ah joh gewoon afscheuren die onzinquote:Op maandag 26 juli 2010 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook nog een ander overgangsbewijs van 2de naar 1ste klas, en daaraan zit een blauw kaartje
Wat is dat nu voor kuthobby?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo zou je het voor kunnen stellen ja. Of je moet het met een snijbrander gaan doen
geen idee, maar ik geef aan wat mogelijkheden zijn. Weet zelf nog wel een mogelijkheid om de treindienst flink te verstorenquote:
Neuh, dat is niet leuk voor de hulpverleners en de machinistenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:37 schreef Ascendancy het volgende:
Jezelf met een paar vrienden voor de trein gooien op onder andere Lunetten aansluiting en Blauwkapel werkt ook goed
Maar het werkt wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet leuk voor de hulpverleners en de machinisten
mja, je kunt thermietlassenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het werkt wel.
Wat wilde jij doen?
Dat kan, de bakken zijn uitwisselbaar. VIRM is dan ook geen treinstel, maar een treinstam.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
de VIRM amsterdam alkmaar bestond vandaag voor 't voorste deel uit 1 bak plastic/lederlook stoelbekleding en 3 bakken textielen stoelbekleding. treinnummer 9487 dacht ik.
Zo, dat liegt er niet omquote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Leesvoer over de slijptreinen
Voor wie haast heeft: lees de tabel op pagina 31/32 maar eens
Vierdelige IRM's zijn genummerd van 9401 tot 9481 en 9501-9597.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
de VIRM amsterdam alkmaar bestond vandaag voor 't voorste deel uit 1 bak plastic/lederlook stoelbekleding en 3 bakken textielen stoelbekleding. treinnummer 9487 dacht ik.
Dit gaat over Titus Brandsma. Zijn er meer mensen dan hij alleen die dit "dubbelspel" gemaakt hebben? Het gaat om Veolia 7354 en Arriva 10322 trouwensquote:Openbaar-vervoerbedrijf Veolia, evenals openbaar-vervoersbedrijf Arriva vernoemde een van haar Velios/Spurt-treinen naar hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |