hahahahahaha xD xD XDquote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef dandybleu het volgende:
Ha dat is ook zo : de amerikanen hebben ook de piza uitgevonden : namelijk de pizza amerikana ha ha moddervet en met een veelste luchtige bodem
niet de lekkerste piza nee maar hij word wel heel veel verkocht
je hebt het aardig door, prima opsomming, natuurlijk is er met de US ook van alles mis maar met welk land niet? voor velen is Amerika nog het land van de ongekende mogelijkheden en wordt hard werken en ambitie nog beloond ...en ook het stukje over de Nederlandse toerist is zo herkenbaar..wat een arrogant volkje kunnen wij Nederlanders zijn als we op vakantie gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:50 schreef Problematic het volgende:
Amerika.
Ben vooral fan het psychologische aspect van Amerika, je word veel meer met rust gelaten in je doen en laten dan hier in Nederland. Ook de Amerikaanse high schools zijn veel beter in het voorbereiden van hun kinderen op de toekomst, ze organiseren veel meer, ze brengen veel meer situaties van het leven na school naar school in het klein (denk hier aan class president, de veel uitgebreidere schoolkranten ed). Bovendien zijn die leerlingen ook gemotiveerd voor hun school, ze houden alles vaak schoon en anders maken ze het schoon. Het is jammer dat de educatie qua inhoud zelf weer achterstaat op ons landje.
Bovendien heb ik ook een hekel om de gemiddelde Nederlander tegen te komen als toerist in het buitenland. Verschrikkelijk hoe asociaal en ''denken dat we beter zijn dan de mensen die hier wonen'' onze landgenoten zijn in het buitenland. Ik heb me serieus een keer in Tjechië als amerikaan voorgedaan omdat ik me gewoon schaamde voor mijn landgenoten daar...
Ja, behalve dat het de Canadezen waren.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja ha ha behalve dat ze ons van de duitsers hebben bevrijd ha ha ja voor de rest ha ha is het een volk van kloetzakken hee?
Dit geldt ook voor Nieuw Zeelanders, velen weten echt niet wat de hoofdstad van Belgie of Zweden is...maar who cares...het ligt voor hun aan de andere kant van de wereld en de meesten hebben er nooit mee te maken dus waarom zou je je er om bekommeren, ik denk dat dit voor de Amerikanen net zo geldtquote:Op woensdag 28 juli 2010 05:59 schreef WallOfStars het volgende:
probleem is dat veel amerikanen gewoon niets van de wereld weten, en het ze ook niets
interreseert. Vandaar dat ze regelmatig als onder ontwikkeld over komen.
maar in het algemeen, fijne mensen in de omgang.
Bleu op z'n Frans, klapjosti.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef De_Groentenboer het volgende:
Dus.. je zit al vanaf jongs af aan tegen engelstalige fora en series aan te kijken maar je spelt ''blue'' gewoon de hele tijd als bleu?!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Men merkt dat er veel een menig geven, maar in waarheid enkel de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Zo leest men in verschillende posten dat we een (te) religieus volkje zijn. Vergeten echter dat in Nederland net zo de kerken gevuld worden op Zondag, of dat men in bv. Urk of Staphorst ook heel religieuze mensen rond lopen. Moet men daarom de Nederlander ook gaan afstempelen als (te) religieus. Verder wat is er verkeerd aan een religie hebben? Mischien is dat ook waar hem hier de schoen wringt. Anders dan in bv. Nederland waar enige vorm van religie verpond is, en er daarom maar weinigen openlijk voor uitkomen, maakt men er hier geen probleem van. Ook de voorworp dat we hier allemaal maar dom zijn is op zijn zachts gezegt nogal kortzinnig. Ja er lopen hier minder heldere lichten rond, maar ga mij a.u.b. niet vertellen dat dit in Nederland niet het geval is. Men hoeft hier enkel maar verschillende topics door te lezen om er achter te komen dat er genoeg domme Nederlanders rond lopen, en ze zich hier op Fok thuis voelen. Leuk is ook als TS roept dat de Amerikanen Nederland bevrijd hebben (vraag me trouwens af wat dit met het wel of niet mogen van ons te doen heeft), hij gecorigeerd word met de uitspraak dat dit niet zo is maar dat het de Canadesen waren. Geheel overtuigd van zijn eigen gelijk, vergeten de poster waarschijnlijk dat het niet enkel de Amerikanen of Canadesen waren maar dat ook andere landen op Nederlands grondgebied hebben gevochten voor de bevrijding van Nederland. Het is spijtig dat in de era van internet, satellite tv, en andere vrije toegang tot verschillende media/informatie bronnen, men uit zijn eigen vooringenomenheid zich de oogkleppen opzet en niet verder kijkt dan zijn neus lang is, en daardoor wel de splinter bij een ander ziet, maar niet de balk waarmee men zelf rondloopt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:59 schreef Danielion het volgende:
Nederland is het West-Europese land met de meeste kerkgangers, maar het is wel maar 9% ofzo. Gewoonlijk zijn Protestanten inderdaad religieuzer meer belijdend dan Katholieken. Is zo.
Heb jij down-syndroom of iets dergelijks?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef dandybleu het volgende:
Ha dat is ook zo : de amerikanen hebben ook de piza uitgevonden : namelijk de pizza amerikana ha ha moddervet en met een veelste luchtige bodem
niet de lekkerste piza nee maar hij word wel heel veel verkocht
Je noemt alleen Hollywood zaken, dat is allemaal Joods en die voelen zich meer Israelisch dan Amerikaansquote:Op maandag 26 juli 2010 16:32 schreef dandybleu het volgende:
Ha ik ben echt een Amerika fan van het eerste uur .....Al toen ik jong was toen begon ik allemaal amerikaanse spreuken te zeggen want ja dat vond ik cool.....
En ja ik zit ook graag op Amerikaanse sites want ja ik vind de mensen daar gewoon aardig en voel me er thuis.....
Of neem nu de cinema uit Amerika : the bleu lagoon ...... Terminator..... Basic instinct of Donny Darko ....ook allemaal om je vingers bij af te likken hee?
Als je bijvoorbeeld iets pro-amerikaans zegt op www.partyflock.nl dan is het al gauw zo van : Ja als je amerika zo leuk vind ( met die ***** yanks (gruwelijke scheldwoorden ) waarom r*t je dan niet een eind op naar Amerika....
Ha echt begrijpen zal ik he nooit die diepgewortelde haat tegen juist dat ene volk.....
Zo ook had je bijvoorbeeld onze Nederlanse reus : Paul Verhoeven en ja die voelde zich ook meer thuis in juist Amerika.....
wat is uw mening over dit volk?
Nee onze commerciële zenders hebben veel niveau wil je zeggen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:36 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Kijk alleen Dr Phil en Oprah dan krijg je vanzelf een hekel aan dat volk.
Omdat Hitler anders naar Amerika gekomen zou zijn. Ik heb respect voor de amerikaanse soldaten die hun leven hebben gewaagd om ons te bevrijden, maar politiek gezien was het voornamelijk eigenbelang.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja ha ha behalve dat ze ons van de duitsers hebben bevrijd ha ha ja voor de rest ha ha is het een volk van kloetzakken hee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |