Je mag je avatar wel weer eens veranderen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:52 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Het volk is over het algemeen prima te pruimen. Ik heb via mijn werk (buitenland) een goede vriend leren kennen die in Miami woont. Mijn ervaring met Amerikanen is verder goed. Gezellige lui!
De politiek vd overheid is op sommige punten alleen wat minder, dat is een understatement.
Ik ben het behoorlijk met je eens. Ik ken ook veel aardige Amerikanen, maar het religieuze, rechtse, patserige of kritiekloze Midden-Oosten beleid kan ik moeilijk verdedigen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:44 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Nouja om het even genuanceerd te houden: Een tendens naar: religieus, rechts, een speciale vorm van egoïstisch liberalisme, vulgair, eigen rechter, hoge RWA score, en dat zijn dingen waar ik niet van hou, maar ken genoeg leuke amerikanen en eenzijdige Amerika haat is natuurlijk een incompleet beeld van een land met veel verschillende mensen. Maareh, veel shit is daar erg irritant.
Wie is wij? Ik heb in mijn leven genoeg amerikanen ontmoet om er een inschatting van te maken. En als je zegt dat je niet 1 heel land over één kam mag scheren, doel je er dan op dat mensen uit Texas anders zijn dan mensen uit bijv. Ohio? Dat vind ik namelijk ook nogal generaliserend.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:54 schreef teknomist het volgende:
Ja, je kunt niet 1 heel land over 1 kam scheren...
En het beeld dat wij van Amerikanen hebben strookt vaak ook niet met de werkelijkheid.
Het grappigste is dat 90% van die wankers denkt dat ze ierse roots hebben, terwijl dat niet zo is.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:55 schreef Document1 het volgende:
Het grappigste zijn Amerikanen die hun roots komen opzoeken hier in Ierland, die hebben echt nog het idee dat alles hier is zoals in 1895 toen Opa naar Amerika vertrok. Altijd diep teleurgesteld dat hier ook iedereen met smartphones zuigend aan een McDonalds milkshake rond loopt.
Deze mening deel ik. Opleiding is in Nederland belangrijker dan je prestaties voor een werkgever.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:39 schreef KarelVH het volgende:
Wat me wel aanspreekt aan noord-amerika is dat ambitie er meer beloond wordt dan hier.
Mwoa, dat vind ik juist niet. Een hoop Amerikanen hebben twee of drie banen en kunnen dan alsnog het hoofd nauwelijks boven water houden. Kun je dan zeggen dat hard werken wordt beloond?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:39 schreef KarelVH het volgende:
Wat me wel aanspreekt aan noord-amerika is dat ambitie er meer beloond wordt dan hier.
Ik snap niks van deze post.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef dandybleu het volgende:
positief aan amerika ?
-16 jaar auto rijden
-antidrugs schijnt volgens sommige amerikanen die ik spreek wel mee te vallen ( het valt te omzeilen )
-maar ja ha ik blow niet dus ik mis het ook niet
-ja we weten allemaal het negatieve van een pistolen wetgeving....maar ja als ik ooit een huisje heb gekocht in frankrijk ib het bos.....wat ik graag wil dus..... ja dan ben je zo alleen in het leven zonder politie in de buurt ....dat ik dan ook graag een pistool wil hebben.....
-makkelijk te leren taal voor buitenlanders....dus betere intergratie
-en iets wat ik even vergeten ben ( shit )
Dat geldt gelukkig niet voor Nederlanders!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef TheNeptune het volgende:
Amerikanen, kut volk. Alles wat van hun is prijzen ze de hemel in.
Dit.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze zijn allemaal dik en religieus, hoe kan je ze nou niet haten?
Feit!quote:Op maandag 26 juli 2010 18:07 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik ken genoeg Amerikanen die okay zijn, coole gasten, niks mis mee. Maar als een volk, als een land vind ik het een stel omhooggevallen arrogante aanstellers.
ja ha ha behalve dat ze ons van de duitsers hebben bevrijd ha ha ja voor de rest ha ha is het een volk van kloetzakken hee?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |