Dat vind ik prachtig en ik heb daar ontzettend veel respect voor. Ik ken gewoon mensen die het lijkt liever een zwart kindje willen omdat het een soort accessoire is geworden, of om te laten zien dat ze er een geadopteerd hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben al 3 kinderen die een 2e kans verdienen (en alle drie uit nederland) dus het hondje mag best van ver weg komen
En als ze je dan moeten helpen kijken ze verontwaardigd omdat ze hun spelletje niet af kunnen makenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom sommige mensen een slecht beeld van ambtenaren hebben, als ik in het gemeentehuis kom zitten ze daar meestal een beetje op internet te surfen.
Om heel eerlijk te zijn, werk ik juist het beste onder druk en heb het liefst zoveel mogelijk liggen, koppie bezighoudenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef crv het volgende:
[..]
En als ze je dan moeten helpen kijken ze verontwaardigd omdat ze hun spelletje niet af kunnen maken
Die dipsaus dingen zijn echt vies.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
Ben trouwens weer terug van boodschappen doen
Doritos + dipsaus voor maar ¤0,29
Promo-acties
Echt lekkah zijn die.quote:
we hebben nu 3 pleegkinderen en ruimte voor nog 2.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik prachtig en ik heb daar ontzettend veel respect voor. Ik ken gewoon mensen die het lijkt liever een zwart kindje willen omdat het een soort accessoire is geworden, of om te laten zien dat ze er een geadopteerd hebben.
Hoi post postquote:
En ik bevestig het toch nog eensquote:
Ik zou er later best willen adopteren. Denk niet dat ik zelf kinderen wil baren.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Het is dat ik niet met kinderen om zou gaan. Anders zou ik ze ook adopteren.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben nu 3 pleegkinderen en ruimte voor nog 2.
Als er een spoedplek gezocht wordt kunnen ze bij ons terecht
dat gevoel ken ik welquote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, werk ik juist het beste onder druk en heb het liefst zoveel mogelijk liggen, koppie bezighouden
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben nu 3 pleegkinderen en ruimte voor nog 2.
Als er een spoedplek gezocht wordt kunnen ze bij ons terecht
vragen of je onderop mag liggenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, werk ik juist het beste onder druk en heb het liefst zoveel mogelijk liggen, koppie bezighouden
Ik zit er liever bovenopquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit er ook continu bovenop anders gebeurt er niks
Gek wijf.quote:
ow ik vind het niet erg om onderop te liggen hoorquote:
Goede tvp, dat wel.quote:
Ik heb het over mijn werk hoorquote:
Dat zeggen al mijn mannelijke collega's ook altijd.quote:
Whehehequote:Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen al mijn mannelijke collega's ook altijd.
waarom spreek je zo over je collega'squote:
Wist ik, al die dirty minds hier ookquote:
Dat is weinigquote:
Gewoon een avocado kopen, ook niet duur. En dan knofllookje, peper of een mespuntje sambal, tomaatje erdoor en een sjalotje, sim-pel.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je?
Zelfgemaakte vind ik wel lekkerdermaar ach voor zo'n prijsje
En veel lekkerderquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een avocado kopen, ook niet duur. En dan knofllookje, peper of een mespuntje sambal, tomaatje erdoor en een sjalotje, sim-pel.
Ah, ouwe lobbes, koetjsiekoetsjie.quote:
Mayonaise en zo'n zakkie mengen en klaarquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een avocado kopen, ook niet duur. En dan knofllookje, peper of een mespuntje sambal, tomaatje erdoor en een sjalotje, sim-pel.
ow dat is lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Luiwammesquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Alles was al gezegd, dus dat scheelde mij weer typen
Je doet me denken aan zo'n den Blijker die overal ''je'' achter plakt om het nonchalant te laten klinken.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen houd ik niet van avocado. Kan je dat niet met iets anders doen?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mayonaise en zo'n zakkie mengen en klaar
Alles is lekkerder dan die prut van bv AH of andere supermarkten. Nou scheelt het dat ik graag in de keuken bezig ben.quote:
tomaatjesquote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen houd ik niet van avocado. Kan je dat niet met iets anders doen?
Bamiquote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn wel te eten.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maak je een tomatensalsaquote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tomaatjesdan heb je lekkere salsa dip
quote:
Dat is toch niks vergeleken zelfgemaaktequote:
hahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is lekkerder dan die prut van bv AH of andere supermarkten. Nou scheelt het dat ik graag in de keuken bezig ben.
(nou kop maar weer in)
Het is niet eens nonchalant, het is simpel. 2 minuten werk, als je een lastige avocado hebt die niet uit zijn schil wil. En ik gebruik kleine sjalotjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je doet me denken aan zo'n den Blijker die overal ''je'' achter plakt om het nonchalant te laten klinken.
Ja, een beetje wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
Okay. Ik ga het onthouden.Want ik heb nu geen doritos. Eigenlijk ben ik ook niet zo'n fan van doritos.
Ik lijk wel een zeikwijf.
Nou vooruit dan maarquote:
oke, want kruiden met (zelfgemaakte) mayonaise mengen.... en klaar danquote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is toch niks vergeleken zelfgemaakte
Da's geen dip, da's mayo met een smaakjequote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke, want kruiden met (zelfgemaakte) mayonaise mengen.... en klaar dan
Oké dan ga ik een keertje proberen zo'n dipsausje te maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet eens nonchalant, het is simpel. 2 minuten werk, als je een lastige avocado hebt die niet uit zijn schil wil. En ik gebruik kleine sjalotjes.
hahahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met knoflook, zelfgemaakte tzazikiquote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of een frisse yoghurt komkommer mix.
zelf mayo maken is pokkewerk.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals Bauer zegt: doenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké dan ga ik een keertje proberen zo'n dipsausje te maken.
quote:
Ik hou van alles, als er maar geen draadjes of bot in zit.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk ben ik helemaal niet zo lastig met eten, jullie kiezen gewoon net toevallig de dingen waar ik niet van houd.
en ook vooral geen graatjesquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van alles, als er maar geen draadjes of bot in zit.
Talent heb ik niet en de munteenheid ook nietquote:
Ja, je moet er wel aandacht aan besteden. Heb het wel eens geprobeerd ooit, twee keer, maar dat was geen succes.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelf mayo maken is pokkewerk.
En als je het doet, vergeet er geen mosterd in te doen.
Een beter bindmiddel is er niet voor mayo
Rundvleesquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik denk het ookquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat deze SC een combinatie is van alle subfora van FOK!
Stierepiemel is dus oke?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja lekker joh, vlees dat je als een koe 10 keer moet herkauwen voordat het in je keel verdwijnt.quote:
Dat is ook een fijne eigenschapquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat een dipsaus... ik ben snel tevreden
Ik zou best een keer een stierebal willen eten.quote:
Rendangquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja lekker joh, vlees dat je als een koe 10 keer moet herkauwen voordat het in je keel verdwijnt.
Bij ons valt dat helemaal uitelkaar als je het eet.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja lekker joh, vlees dat je als een koe 10 keer moet herkauwen voordat het in je keel verdwijnt.
Straks zijn er geen andere SC's meer nodig, dan zit iedereen hierquote:Op maandag 26 juli 2010 16:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk het ook
We zijn gewoon de meest veelzijdige club van FOK!
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
RendangSoms als ik thuis werk, die stoofpot doe ik een dag lang garen
En dan zo zacht
Zoveel ONZ kraam je inderdaad niet uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vertegenwoordig ONZ.Maar dan een heule zwakke versie.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Straks zijn er geen andere SC's meer nodig, dan zit iedereen hier
Goedemiddag btw
Het viel me wat tegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou best een keer een stierebal willen eten.
Ik lust echt praktisch alles, maar Orgaanvlees en blauwschimmelkaas gaat er bij mij echt niet inquote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou best een keer een stierebal willen eten.
Dat is met vrouwen en ava's toch ook al?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ach, soms wel
Ik makkelijker over te halen dan een kleuter in de Bart Smit
ohh ik heb trrrrek!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
RendangSoms als ik thuis werk, die stoofpot doe ik een dag lang garen
En dan zo zacht
Dan hebben jullie in Holland andere koeien. Onze koeien worden gemasseerd en wekelijks naar een hoogtepunt gebracht. Verliest wel veel kwaliteit.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij ons valt dat helemaal uitelkaar als je het eet.
hoiquote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goedemiddag btw
O dat vind ik wel lekker.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lust echt praktisch alles, maar Orgaanvlees en blauwschimmelkaas gaat er bij mij echt niet in
Dat ookquote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is met vrouwen en ava's toch ook al?
Middagquote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goedemiddag btw
orgaanvlees is het voor mij ook niet helemaal maar blauwe- of rodeschimmelkaasquote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lust echt praktisch alles, maar Orgaanvlees en blauwschimmelkaas gaat er bij mij echt niet in
Ja tot de wekker weer gaatquote:
Ik kan zonder goede reden ineens heel boos worden en een uur later alles vergeten zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ook
Ik kan ook niet lang boos zijn...
07:00uur beginnen is niets voor mij iigquote:
Daar hebben ze pilletjes voorquote:Op maandag 26 juli 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan zonder goede reden ineens heel boos worden en een uur later alles vergeten zijn
Ik lust alleen gene koffiequote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja dan ben ik ook vroeg weer klaar dat is ook lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
07:00uur beginnen is niets voor mij iig![]()
Annie Wilkes.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan zonder goede reden ineens heel boos worden en een uur later alles vergeten zijn
Precies, dat ookquote:Op maandag 26 juli 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Oja, die vrucht die zo ontzettend schijnt te stinken maar paradijselijk zou proven. Ben wel echt héél erg benieuwd! Volgens mij las ik laatst ergens dat het in een bepaald land verboden is om het in het openbaar te etenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lust alleen gene koffieDe rest probeer ik wel uit. je hebt twee programma's over vreemd eten op de travelchannel. De ene presentator was wild van de durianvrucht, de ander helemaal niet. Dan word ik nieuwsgierig.
En ik ben het eens met Anthony Bourdain, het is juist superlekker
Dat opzeker, maar zelf zou ik liever 's avonds/'s nachts bezig zijn, ben ook meer een avondmensquote:Op maandag 26 juli 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan ben ik ook vroeg weer klaar dat is ook lekker
Orgaanvlees is heel wisselend bij mij, kippenlever vind ik heerlijk, maar voor de rest...quote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geweldige film, een van de beste SK verfilmingen imhoquote:
Geitenkaas met honingquote:Op maandag 26 juli 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Orgaanvlees is heel wisselend bij mij, kippenlever vind ik heerlijk, maar voor de rest...![]()
Schimmelkaas![]()
Sowieso kazen
Pizza quattro formaggiquote:Op maandag 26 juli 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Orgaanvlees is heel wisselend bij mij, kippenlever vind ik heerlijk, maar voor de rest...![]()
Schimmelkaas![]()
Sowieso kazen
Ja, kaasquote:Op maandag 26 juli 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schimmelkaas![]()
Sowieso kazen
The Shining, met Jackquote:Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geweldige film, een van de beste SK verfilmingen imho
quote:
Champignons vullen met geitenroomkaas, honing erover en in de ovenquote:
Kathy Bates heeft een van de beste hoofdrollen gespeeld in de geschiedenis. Helemaal geweldig als je ziet hoe lief ze is in Titanic.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geweldige film, een van de beste SK verfilmingen imho
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga nog even huishoudelijk doen, tot straks
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Champignons vullen met geitenroomkaas, honing erover en in de oven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
inderdaadquote:Op maandag 26 juli 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tot straks Kallyquote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef Kally het volgende:
Onder het mom van hoe dichter bij de nul... ?quote:
Hier idem, al vind ik brie nog wel lekker maar voor de rest laat ik het gewoon bij reguliere kaasquote:Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef Myraela het volgende:
Schimmelkazen, dat krijg ik gewoon niet weg. Behalve als het in een saus ofzo zit soms. Zelfs van brie snijd ik de randjes
Naast Misery ook geweldigquote:
Zucht...ik heb echt trek!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Onder het mom van hoe dichter bij de nul... ?
Bijna, lamsvlees, kalfsvlees, jonge geitjes. Hoe jonger hoe malserquote:Op maandag 26 juli 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Onder het mom van hoe dichter bij de nul... ?
Ja , dacht Maleisie of Indonesie. Ergens in die richting. Verbodsbordjes bij hotels en zoquote:Op maandag 26 juli 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, die vrucht die zo ontzettend schijnt te stinken maar paradijselijk zou proven. Ben wel echt héél erg benieuwd! Volgens mij las ik laatst ergens dat het in een bepaald land verboden is om het in het openbaar te eten
Ze speelde ook in Dolores Claiborne, eveneens een SK film maar weet niet meer precies het verhaalquote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kathy Bates heeft een van de beste hoofdrollen gespeeld in de geschiedenis. Helemaal geweldig als je ziet hoe lief ze is in Titanic.
quote:
Ik ga dat dus zometeen halenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:15 schreef crv het volgende:
[..]
Bijna, lamsvlees, kalfsvlees, jonge geitjes. Hoe jonger hoe malser
Hahaha geweldig! Ben echt heel erg benieuwd. Jij vond het dus lekker?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja , dacht Maleisie of Indonesie. Ergens in die richting. Verbodsbordjes bij hotels en zo
Dat boek heb ik nooit gelezen, moet ook heel mooi zijn. Net zoals Hearts in Atlantis.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze speelde ook in Dolores Claiborne, eveneens een SK film maar weet niet meer precies het verhaal
Jij woont toch bij A'dam? Dan kom ik ook.quote:
Yup.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha geweldig! Ben echt heel erg benieuwd. Jij vond het dus lekker?
Nu durf ik niet meer bij je te eten.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup.
Maar ik eet ook levende inktvissen, walvisdarmen en dolfijn, dus of ik nu een goed voorbeeld ben
Kauwt dat niet lastig dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup.
Maar ik eet ook levende inktvissen, walvisdarmen en dolfijn, dus of ik nu een goed voorbeeld ben
Ik ook vroeger niet, totdat je weet welk je moet kopen en hoe je het klaar moet maken.quote:
Hoe smaakt dolfijn?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup.
Dolfijn?!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup.
ok, braak, braak en aahhhh dolfijnquote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup.
Briljant boekquote:Op maandag 26 juli 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat boek heb ik nooit gelezen, moet ook heel mooi zijn. Net zoals Hearts in Atlantis.
haha omg, ik zou wegrennenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:
De eerste twee wist ik overigens nadat het op mijn bord lag, ik dacht bij "ika" dat het al dood zou zijn. Zie je ze opeens met een vangnetje naar een basin lopen achter je
Niet heel bijzonder of zo. Vissig, maar nou niet dat ik zeg, ik kan niet meer zonder. Het vetste gedeelte van de tonijn is en blijft mijn #1. Al sik in Japan ben ga ik daar ook echt minimaal 1x voor naar een restaurant bij de vismarkt daar, dat kun je hier never nooit niet zo vers krijgenquote:
Ik heb net Under the Dome gekocht, lijkt me echt vet.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef crv het volgende:
[..]
Briljant boek![]()
Zie ik hier een SK diiscussie
elke keer die zzuignappen van je neus halen en zoquote:
Ik heb bijna alle boeken van SK gelezen maar dat is alweer jaren geleden, heel veel plezier aan gehadquote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef crv het volgende:
[..]
Briljant boek![]()
Zie ik hier een SK diiscussie
Toch eens proberen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder of zo. Vissig, maar nou niet dat ik zeg, ik kan niet meer zonder. Het vetste gedeelte van de tonijn is en blijft mijn #1. Al sik in Japan ben ga ik daar ook echt minimaal 1x voor naar een restaurant bij de vismarkt daar, dat kun je hier never nooit niet zo vers krijgen
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:18 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen die mn adres heeft mag langskomen hoor
het was zo lekker dat ik de tweede avond terug ben gegaan. Ook dit krijg je niet in NL voorgeschoteld, maar damnquote:
hmm....hmm...nou nee....quote:Op maandag 26 juli 2010 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
het was zo lekker dat ik de tweede avond terug ben gegaan. Ook dit krijg je niet in NL voorgeschoteld, maar damn
Wat is je adres?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:18 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen die mn adres heeft mag langskomen hoor
Ik heb geen zwembad met inktvissen in de achtertuin, laat staan dolfijnen en walvissen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer bij je te eten.
Als ik op reis ben probeer ik het meest amllotige wat er is. En op de inktvis na waren ze toch al dood, dus mijn nieuwsgierigheid won het van de "ah, zielig".quote:
Maar vast wel een aquarium?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen zwembad met inktvissen in de achtertuin, laat staan dolfijnen en walvissen.
nee, maar ik duik wel. Mhhh.....oh nee, kreeften stropen is verboden in zeeland.quote:
ja begrijpelijk...al heb ik nog steeds mijn twijfels over walvisdarmenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik op reis ben probeer ik het meest amllotige wat er is. En op de inktvis na waren ze toch al dood, dus mijn nieuwsgierigheid won het van de "ah, zielig".
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar ik duik wel. Mhhh.....oh nee, kreeften stropen is verboden in zeeland.
ik begin ook altijd om 7 uur.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan ben ik ook vroeg weer klaar dat is ook lekker
ben na een tijdje gestopt maar heb de draad weer opgepakt 3 jaar terug. heb wel nagenoeg alles op boek en video/dvd.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle boeken van SK gelezen maar dat is alweer jaren geleden, heel veel plezier aan gehad
Stephen King.quote:
sashimi is zooooo lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder of zo. Vissig, maar nou niet dat ik zeg, ik kan niet meer zonder. Het vetste gedeelte van de tonijn is en blijft mijn #1. Al sik in Japan ben ga ik daar ook echt minimaal 1x voor naar een restaurant bij de vismarkt daar, dat kun je hier never nooit niet zo vers krijgen
Stephen Kingquote:
Boeken zijn zoveel beterquote:Op maandag 26 juli 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooohw,... De boeken lees ik niet, de films kijk ik wel
Boeken zijn echt heel goed. Lees je geen boeken siewosie?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooohw,... De boeken lees ik niet, de films kijk ik wel
Veel titels die ik herkenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:27 schreef crv het volgende:
[..]
ben na een tijdje gestopt maar heb de draad weer opgepakt 3 jaar terug. heb wel nagenoeg alles op boek en video/dvd.
Mijn favo's zijn IT(Natuurlijk), Carry, Christine, Pet sematary, de donkere toren, De beproeving (Briljant), De engelieren, the green mile....
Ik ben wild van vissen, zowel levend om te zien en dood (doorgaans) om te eten. In de natuur ben ik op mijn gelukkigst, of dat nu onder water is, of ergens op een gebergte. En alles daar tusseninquote:Op maandag 26 juli 2010 16:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent een echte visman? (en dan niet in de zin van... vissen of vis verkopen)
Verdomme, tent in mijn broek.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben wild van vissen, zowel levend om te zien en dood (doorgaans) om te eten. In de natuur ben ik op mijn gelukkigst, of dat nu onder water is, of ergens op een gebergte. En alles daar tussenin
Desperation vond ik ook geweldig, ook leuk om the regulators van Bachman dan erbij te lezenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel titels die ik herken
Ik had ook eens "De spelbreker" gelezen, weet alleen niet of het ook verfilmt is, maar kon mij wel herinneren dat het een zeer spannend verhaal was
ik heb er al heel veel van gelezenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boeken zijn echt heel goed. Lees je geen boeken siewosie?
Het laatste boek dat ik las was Nijntje naar Zee... en dat is inmiddels alweer een aantal maanden geledenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boeken zijn echt heel goed. Lees je geen boeken siewosie?
Leukquote:Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben wild van vissen, zowel levend om te zien en dood (doorgaans) om te eten. In de natuur ben ik op mijn gelukkigst, of dat nu onder water is, of ergens op een gebergte. En alles daar tussenin
Blijft de beste.quote:
trustrenquote:
Oja, dat was zijn pseudoniem iddquote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
Desperation vond ik ook geweldig, ook leuk om de andere van Bachman dan erbij te lezen
ja die is ookquote:
beter als een vent in je broekquote:
Ik vind het altijd zo onaantrekkelijk in een mens als ze niet lezen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het laatste boek dat ik las was Nijntje naar Zee... en dat is inmiddels alweer een aantal maanden geleden
Op dit moment? nee, geen tijd. Ik moet het weer oppakken. Ik heb mijn divemaster wel verlengd, maar als ik te lang niets meer doe, dan ga ik toch niet meer assisteren bij lessen of duikgidsje spelen of zoquote:
Dat herken ik welquote:Op maandag 26 juli 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
Ik mag nu geen dutje doen. Dan slaap ik weer kut.
The Long Walk, Running Man, Rage geloof ik ook, Roadwork.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, dat was zijn pseudoniem idd
Heb ik ook een aantal titels van gelezen maar weet ze niet allemaal meer uit mijn hoofd
Het is iig 15 jaar geleden ofzo dat ik een van de laaste boeken van hem heb gelezen
das lang terug. Nja ben er dus ook ff uitgeweest, maar ben wel alles blijven kopen wat van hem uitkwam. heb dus nog wel ff war achterstand weg te werkenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, dat was zijn pseudoniem idd
Heb ik ook een aantal titels van gelezen maar weet ze niet allemaal meer uit mijn hoofd
Het is iig 15 jaar geleden ofzo dat ik een van de laaste boeken van hem heb gelezen
ik heb er afgelopen week nog een boek van 520 pagina's doorheen gejastquote:Op maandag 26 juli 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo onaantrekkelijk in een mens als ze niet lezen.
Klopt iddquote:Op maandag 26 juli 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The Long Walk, Running Man, Rage geloof ik ook, Roadwork.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er afgelopen week nog een boek van 520 pagina's doorheen gejast
The regulators is de "andere" versie van Desperationquote:Op maandag 26 juli 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The Long Walk, Running Man, Rage geloof ik ook, Roadwork.
Mag ik bij jou wonen?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar het huis van m'n lief.
Straks lekker eten en dan lekker even een uurtje paardrijden
Alvast eetsmakelijk en veel plezierquote:Op maandag 26 juli 2010 16:36 schreef Symphonic het volgende:
Youpjequote:Op maandag 26 juli 2010 16:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Verzamelde columns van Youp van 't hek
Goeie columnist is dat.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Verzamelde columns van Youp van 't hek
dit is mijn paard:quote:Op maandag 26 juli 2010 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik bij jou wonen?![]()
Paardrijden!!!!
ik heb ook even niet gereden vanwege lange werkdagen, maar ik ga het deze vakantie wel weer inhalen. Heeerlijke ontspanningquote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al maanden niet paard gereden. Dat is best kut, want paardrijden is een soort van, niets aan je hoofd hebben eventjes. Ik moet weer eens beginnen met regelmatig rijden eigenlijk.
dan zal het waarschijnlijk nooit wat tussen ons worden?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo onaantrekkelijk in een mens als ze niet lezen.
Dat deed je eerst wel?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment? nee, geen tijd. Ik moet het weer oppakken. Ik heb mijn divemaster wel verlengd, maar als ik te lang niets meer doe, dan ga ik toch niet meer assisteren bij lessen of duikgidsje spelen of zo
je zou Nijntje aan Zee kunnen herlezen om te beginnenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan zal het waarschijnlijk nooit wat tussen ons worden?![]()
ja ze is heel mooi, en je kunt er gewoon een kind van 7 op zetten.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw! Lijkt wel een jaren '80 prentkaart![]()
Mooi dier!
Ja, ik heb iets met les geven. Ook in mijn vakgebied. Maar beide zijn in het slop geraakt.quote:
Nou, wie weet.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
je kunt haar lippen gaan lezen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:36 schreef Symphonic het volgende:
eten bij mijn lief thuis en dan even ontspannen op de rug van mijn paardquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof je me hoop geeft![]()
Beter dan andersom. Alhoewel, ik weet niet wat je paard te eten krijgt.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eten bij mijn lief thuis en dan even ontspannen op de rug van mijn paard
Als het maar een paar keer achter elkaar kan, is er niets aan de hand.quote:
ik wil niet lachen maar ik moetquote:Op maandag 26 juli 2010 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan andersom. Alhoewel, ik weet niet wat je paard te eten krijgt.
Ik denk dat ze ECHT aan het werk was!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vaart zit er flink in vandaag
Waar was je net?
Ik lees hier al die rotzooiquote:Op maandag 26 juli 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Idd een mooi paard Symph!
En Benny, lezen kun je leren!
Ik mag toch hopen dat ie dat kan.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Idd een mooi paard Symph!
En Benny, lezen kun je leren!
ik moest ook lachen in de auto ...quote:
eten bij mijn paard thuis en dan even ontspannen op de rug van mijn lief.quote:
Ben je geïnteresseerd in wat er allemaal gebeurd in de wereld, current affairs, politiek, rampen, oorlogen, ander nieuws?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lees hier al die rotzooi
Ben niet zo van de boeken, vind dit interessanter
ik ben half Surinaamsquote:Op maandag 26 juli 2010 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moest ook lachen in de auto ...
Lopen hier in de wijk van die surinamers rond. Echt staat er een groepje surinamers bij elkaar. draagt er 1tje een GIFgroene zonnebril .... zag eruit haha
Aan het werkquote:Op maandag 26 juli 2010 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vaart zit er flink in vandaag
Waar was je net?
Surinamers.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben half Surinaamsmijn zonnebril is dan ok mintgroen, niet gif....
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je geïnteresseerd in wat er allemaal gebeurd in de wereld, current affairs, politiek, rampen, oorlogen, ander nieuws?
Okeger. GL.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eten bij mijn lief thuis en dan even ontspannen op de rug van mijn paard
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
eten bij mijn paard thuis en dan even ontspannen op de rug van mijn lief.
Nou ja, klinkt niet verkeerd als het paard lekker eten krijgt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ECHT aan het werk was!
* van stoel valt *
Kijk dat is al een hele grote pluspunt.quote:
maar denk niet jij ook zo donker bent als deze persoon wasquote:Op maandag 26 juli 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben half Surinaamsmijn zonnebril is dan ok mintgroen, niet gif....
Ik vind Surinaamse mannen echt heel mooi.quote:
Het was een neger.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar denk niet jij ook zo donker bent als deze persoon was
dit was gewoon echt .... mjah hoe moet ik het vriendelijk zeggen haha
je pakt iets zwart en doet dan iets wit. Dus echt TE opvallend
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer tijdens je berichten
En ja![]()
Hoi c_aquote:
Good Luck.quote:
Niet erin!quote:
Forum Opties | |