Dat vind ik prachtig en ik heb daar ontzettend veel respect voor. Ik ken gewoon mensen die het lijkt liever een zwart kindje willen omdat het een soort accessoire is geworden, of om te laten zien dat ze er een geadopteerd hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben al 3 kinderen die een 2e kans verdienen (en alle drie uit nederland) dus het hondje mag best van ver weg komen
En als ze je dan moeten helpen kijken ze verontwaardigd omdat ze hun spelletje niet af kunnen makenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom sommige mensen een slecht beeld van ambtenaren hebben, als ik in het gemeentehuis kom zitten ze daar meestal een beetje op internet te surfen.
Om heel eerlijk te zijn, werk ik juist het beste onder druk en heb het liefst zoveel mogelijk liggen, koppie bezighoudenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef crv het volgende:
[..]
En als ze je dan moeten helpen kijken ze verontwaardigd omdat ze hun spelletje niet af kunnen maken
Die dipsaus dingen zijn echt vies.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
Ben trouwens weer terug van boodschappen doen
Doritos + dipsaus voor maar ¤0,29
Promo-acties
Echt lekkah zijn die.quote:
we hebben nu 3 pleegkinderen en ruimte voor nog 2.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik prachtig en ik heb daar ontzettend veel respect voor. Ik ken gewoon mensen die het lijkt liever een zwart kindje willen omdat het een soort accessoire is geworden, of om te laten zien dat ze er een geadopteerd hebben.
Hoi post postquote:
En ik bevestig het toch nog eensquote:
Ik zou er later best willen adopteren. Denk niet dat ik zelf kinderen wil baren.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Het is dat ik niet met kinderen om zou gaan. Anders zou ik ze ook adopteren.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben nu 3 pleegkinderen en ruimte voor nog 2.
Als er een spoedplek gezocht wordt kunnen ze bij ons terecht
dat gevoel ken ik welquote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, werk ik juist het beste onder druk en heb het liefst zoveel mogelijk liggen, koppie bezighouden
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben nu 3 pleegkinderen en ruimte voor nog 2.
Als er een spoedplek gezocht wordt kunnen ze bij ons terecht
vragen of je onderop mag liggenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, werk ik juist het beste onder druk en heb het liefst zoveel mogelijk liggen, koppie bezighouden
Ik zit er liever bovenopquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit er ook continu bovenop anders gebeurt er niks
Gek wijf.quote:
ow ik vind het niet erg om onderop te liggen hoorquote:
Goede tvp, dat wel.quote:
Ik heb het over mijn werk hoorquote:
Dat zeggen al mijn mannelijke collega's ook altijd.quote:
Whehehequote:Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen al mijn mannelijke collega's ook altijd.
waarom spreek je zo over je collega'squote:
Wist ik, al die dirty minds hier ookquote:
Dat is weinigquote:
Gewoon een avocado kopen, ook niet duur. En dan knofllookje, peper of een mespuntje sambal, tomaatje erdoor en een sjalotje, sim-pel.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je?
Zelfgemaakte vind ik wel lekkerdermaar ach voor zo'n prijsje
En veel lekkerderquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een avocado kopen, ook niet duur. En dan knofllookje, peper of een mespuntje sambal, tomaatje erdoor en een sjalotje, sim-pel.
Ah, ouwe lobbes, koetjsiekoetsjie.quote:
Mayonaise en zo'n zakkie mengen en klaarquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een avocado kopen, ook niet duur. En dan knofllookje, peper of een mespuntje sambal, tomaatje erdoor en een sjalotje, sim-pel.
ow dat is lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Luiwammesquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Alles was al gezegd, dus dat scheelde mij weer typen
Je doet me denken aan zo'n den Blijker die overal ''je'' achter plakt om het nonchalant te laten klinken.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen houd ik niet van avocado. Kan je dat niet met iets anders doen?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mayonaise en zo'n zakkie mengen en klaar
Alles is lekkerder dan die prut van bv AH of andere supermarkten. Nou scheelt het dat ik graag in de keuken bezig ben.quote:
tomaatjesquote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen houd ik niet van avocado. Kan je dat niet met iets anders doen?
Bamiquote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn wel te eten.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maak je een tomatensalsaquote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tomaatjesdan heb je lekkere salsa dip
quote:
Dat is toch niks vergeleken zelfgemaaktequote:
hahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is lekkerder dan die prut van bv AH of andere supermarkten. Nou scheelt het dat ik graag in de keuken bezig ben.
(nou kop maar weer in)
Het is niet eens nonchalant, het is simpel. 2 minuten werk, als je een lastige avocado hebt die niet uit zijn schil wil. En ik gebruik kleine sjalotjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je doet me denken aan zo'n den Blijker die overal ''je'' achter plakt om het nonchalant te laten klinken.
Ja, een beetje wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
Okay. Ik ga het onthouden.Want ik heb nu geen doritos. Eigenlijk ben ik ook niet zo'n fan van doritos.
Ik lijk wel een zeikwijf.
Nou vooruit dan maarquote:
oke, want kruiden met (zelfgemaakte) mayonaise mengen.... en klaar danquote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is toch niks vergeleken zelfgemaakte
Da's geen dip, da's mayo met een smaakjequote:Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke, want kruiden met (zelfgemaakte) mayonaise mengen.... en klaar dan
Oké dan ga ik een keertje proberen zo'n dipsausje te maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet eens nonchalant, het is simpel. 2 minuten werk, als je een lastige avocado hebt die niet uit zijn schil wil. En ik gebruik kleine sjalotjes.
hahahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met knoflook, zelfgemaakte tzazikiquote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of een frisse yoghurt komkommer mix.
zelf mayo maken is pokkewerk.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals Bauer zegt: doenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké dan ga ik een keertje proberen zo'n dipsausje te maken.
quote:
Ik hou van alles, als er maar geen draadjes of bot in zit.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk ben ik helemaal niet zo lastig met eten, jullie kiezen gewoon net toevallig de dingen waar ik niet van houd.
en ook vooral geen graatjesquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou van alles, als er maar geen draadjes of bot in zit.
Talent heb ik niet en de munteenheid ook nietquote:
Ja, je moet er wel aandacht aan besteden. Heb het wel eens geprobeerd ooit, twee keer, maar dat was geen succes.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelf mayo maken is pokkewerk.
En als je het doet, vergeet er geen mosterd in te doen.
Een beter bindmiddel is er niet voor mayo
Rundvleesquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik denk het ookquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat deze SC een combinatie is van alle subfora van FOK!
Stierepiemel is dus oke?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja lekker joh, vlees dat je als een koe 10 keer moet herkauwen voordat het in je keel verdwijnt.quote:
Dat is ook een fijne eigenschapquote:Op maandag 26 juli 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat een dipsaus... ik ben snel tevreden
Ik zou best een keer een stierebal willen eten.quote:
Rendangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |