abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:48:58 #51
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_84536887
Als ik die vijandige reacties hierboven lees, dan zijn er nog genoeg vrouwen met psychische problemen waar TS een relatie mee kan aangaan mocht hij ontdekken dat ie dat mist.
TS: Je hebt jezelf veel ellende bespaard door te breken met je "mogelijk gestoorde" vriendin.
Nu ik de openings post nog eens lees denk ik dat je vrij zeker dat "mogelijk" weg kunt laten.
Trek je niks aan van die zeurmeisjes hierboven die schuimbekkend over je heenvallen wegens onterecht diagnostiseren... ze zitten zelf net zo hard in de problemzone en voelen nu plaatsvervangende haat omdat jij een van "hen" hebt gedumpt.
Zo zijn ze.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:31:44 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84539269
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij zegt het zelf toch te hebben uitgemaakt?
Oh ja, want dan doet uit elkaar gaan na 2 jaar geen pijn :') .
Resistance is futile.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:33:45 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84539338
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:48 schreef DoctorB het volgende:
Als ik die vijandige reacties hierboven lees, dan zijn er nog genoeg vrouwen met psychische problemen waar TS een relatie mee kan aangaan mocht hij ontdekken dat ie dat mist.
TS: Je hebt jezelf veel ellende bespaard door te breken met je "mogelijk gestoorde" vriendin.
Nu ik de openings post nog eens lees denk ik dat je vrij zeker dat "mogelijk" weg kunt laten.
Trek je niks aan van die zeurmeisjes hierboven die schuimbekkend over je heenvallen wegens onterecht diagnostiseren... ze zitten zelf net zo hard in de problemzone en voelen nu plaatsvervangende haat omdat jij een van "hen" hebt gedumpt.
Zo zijn ze.
:* . Kern van waarheid wel. Ik was ook zo, alleen niet op mijn 24ste. Wel nog op mijn 21ste. Maar mijn voormalige psych heeft me verzekerd dat ik geen persoonlijkheidsstoornis heb.
Resistance is futile.
pi_84541114
quote:
Zo zijn ze.
:') Jij zit er wel zo naast...

Beantwoord jij anders even de vraag: wat heeft de TS aan een diagnose van zijn ex?
Ik heb namelijk absoluut geen medelijden met zijn ex, lijkt me ook een heel vervelend wijf. Goed dat het uit is.
pi_84541163
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh ja, want dan doet uit elkaar gaan na 2 jaar geen pijn :') .
Tuurlijk wel, maar die post bracht het een beetje zo alsof zij het had uitgemaakt en dat hij dat onrechtvaardig vond en er daarom nu een psychische reden voor verzint. Maar dat kan aan mij liggen. :P
pi_84541239
Wat mij meer stoort is dat iemand die totaal niet weet wat het is op basis van dingen die die gelezen heeft een diagnose zelf lopen stellen, mensen die er voor opgeleid hebben kunnen pas na goed onderzoeken echt zeggen of iemand borderline heeft of niet .

Borderline lijkt trouwens namelijk ook op puberteit ..........en daarom zijn zelfs professionelen voorzichtig om die diagnoses ook niet op jonge leeftijd te storen.
Het andere wat me stoort is ook dat een labeltje persoonlijkheidstoornis meteen geplakt heb op iemand die je een poosje kent , voor hetzelfde geld is het een fase , word ze volwassen en groeit ze eroverheen.

Je kan misschien wel zeggen dat er iets niet klopt in hoe ze reageert en nogal complex persoon is maar dat maakt het nog geen persoonlijkheidstoornis.

Een persoonlijkheidstoornis is namelijk iets wat blijvend is en men kan er beter mee leren omgaan of niet maar soms zijn er ook meiden die het gedrag van een persoonlijkheidstoornis hebben en er later volledig geen enkele last meer van hebben.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:51:51 #57
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84547660
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef formerjellybean het volgende:
Een persoonlijkheidstoornis is namelijk iets wat blijvend is en men kan er beter mee leren omgaan of niet maar soms zijn er ook meiden die het gedrag van een persoonlijkheidstoornis hebben en er later volledig geen enkele last meer van hebben.
Grappig dat je jezelf tegenspreekt in dezelfde zin. En voor de laatste keer, ik diagnoseer nergens; ik spreek alleen mijn vermoedens uit, omdat het zoveel lijkt op wat ik erover heb gelezen. Ik zeg nergens: ze heeft een persoonlijkheidsstoornis. Misschien moet je eens leren lezen. :)

quote:
Zo zijn ze.
Lijkt er wel verdomde veel op ja. Ik vraag hier naar ervaringen omdat ik vermoed dat mijn ex aan hetzelfde lijdt en dan krijg ik alleen maar gezeur over een diagnosering die ik nooit heb gedaan, als ze goed zouden lezen. Blijf dan gewoon weg als je er niet tegen kan. Ik uit hier alleen mijn vermoedens, maar het schijnt verkeerd te zijn om het woord te laten vallen zolang een psych geen diagnose heeft gesteld. Kennelijk zijn ze op hun teentjes getrapt dat er weer een mogelijke borderliner in een slecht daglicht wordt geplaatst. En als je er zoveel over te zeuren hebt, zul je er vast en zeker ook wel ervaring mee hebben. Plaats die ervaring dan ipv dat oeverloze gezever over of mijn ex wel of niet een stoornis heeft. Ik heb zo mijn redenen om naar ervaringen te vragen en nee: die ga ik hier niet plaatsen.

[ Bericht 16% gewijzigd door goofy_goober op 27-07-2010 14:02:18 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:56:49 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84547895
Hij zegt toch dat ze trekken hebben, niet de stoornis zelf. Iedereen die impulsief is of een dramaatje hier en daar niet uit de weg gaat, heeft borderline trekken.

En jij diagnosticeert wel. Voor jou staat toch al vast dat je ex een persoonlijkheidsstoornis heeft? Diagnose gesteld, je bent er alleen nog niet over uit welke persoonlijkheidsstoornis ze heeft. :')

Van mij mag je borderliners in een kwaad daglicht stellen, ik heb tenslotte geen borderline dus ver-van-mijn-bed-verhaal voor mij. Je hebt alleen zeer waarschijnlijk ongelijk, kun je best doen alsof dat allemaal aan ons ligt maar dat heb ik hierboven al ontkracht. Zet het maar uit je hoofd. Er zijn geen verzachtende omstandigheden voor je ex, zij is gewoon een verward kreng die nu van alles verzint om aandacht te krijgen. Typisch pubergedrag, maar ook weer niet zo ongewoon voor een 24-jarige. Ze heeft je gewoon keihard bij je ballen gehad, dat is kut voor jou en een klotestreek van haar. Maar of je daar nou wel of geen label opplakt, het doet toch wel pijn. Het heeft geen zin om de Viva-psycholoog uit te hangen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Seven. op 27-07-2010 14:02:13 ]
Resistance is futile.
pi_84548531
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Grappig dat je jezelf tegenspreekt in dezelfde zin. En voor de laatste keer, ik diagnoseer nergens; ik spreek alleen mijn vermoedens uit, omdat het zoveel lijkt op wat ik erover heb gelezen. Ik zeg nergens: ze heeft een persoonlijkheidsstoornis. Misschien moet je eens leren lezen. :)
[..]

Lijkt er wel verdomde veel op ja. Ik vraag hier naar ervaringen omdat ik vermoed dat mijn ex aan hetzelfde lijdt en dan krijg ik alleen maar gezeur over een diagnosering die ik nooit heb gedaan, als ze goed zouden lezen. Blijf dan gewoon weg als je er niet tegen kan. Ik uit hier alleen mijn vermoedens, maar het schijnt verkeerd te zijn om het woord te laten vallen zolang een psych geen diagnose heeft gesteld. Kennelijk zijn ze op hun teentjes getrapt dat er weer een mogelijke borderliner in een slecht daglicht wordt geplaatst. En als je er zoveel over te zeuren hebt, zul je er vast en zeker ook wel ervaring mee hebben. Plaats die ervaring dan ipv dat oeverloze gezever over of mijn ex wel of niet een stoornis heeft. Ik heb zo mijn redenen om naar ervaringen te vragen en nee: die ga ik hier niet plaatsen.
je word echt met de minuut onaardiger :')
Jij bent degene die niet kan lezen
er staat die het gedrag vertonen maar geen stoornis blijken te hebben in het tweede deel van de zin
dat is iets heel anders

en jij spreekt je zelf tegen want je hebt haar wel gediagnostiseerd als hebbende een stoornis (zie mijn 2e post of zo in dit topic waarin ik jou gewoon quote)

En verder: veel van ons vallen niet over haar gedrag of jou reactie er op
we vragen ons alleen af wat je er in hemelsnaam nog aan hebt om het nu te weten?
Het is toch gewoon al maanden uit en je spreekt haar niet eens meer

sorry maar je komt wel heel verbitterd over en het is niet fair om dan maar alles op haar stoornis (die ze misschien niet eens heeft) af te schuiven omdat jij er niet mee kunt dealen dat het uit is
Dat zegt meer over jou dan over je ex of over mensen met een persoonlijkheidsstoornis
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_84548912
quote:

[..]

[..]

ohhhhhhhhhhhh ik probeer uit te leggen dat niet iedereen die bepaalde kenmerken van borderline heeft het ook daadwerkelijk heeft.
Borderline is namelijk bij een boel dingen blijvend, er zijn ook mensen die de kenmerken niet voor altijd hebben en ook niet behandeld zijn maar het na een paar jaar over is omdat ze er overheen groeien .
Jij leest gewoon wat je wil lezen |:(
Je pint je gewoon vast op het is een persoonlijkheidsstoornis , laat de diagnose aan mensen over die er verstand van hebben in plaats van dingen op het net te gaan lezen en te zeggen ja dat lijkt verdomt veel op dat gedrag...............
Sorry dat ik niet mee ga in oh zo kut voor je dat je ex een stoornis heeft en goh huil maar lekker uit gedrag.
pi_84553846
quote:
Ik heb zo mijn redenen om naar ervaringen te vragen en nee: die ga ik hier niet plaatsen.
Lekker vaag. Wil je haar terug of zo?
pi_84553883
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
sorry maar je komt wel heel verbitterd over en het is niet fair om dan maar alles op haar stoornis (die ze misschien niet eens heeft) af te schuiven omdat jij er niet mee kunt dealen dat het uit is
Dat zegt meer over jou dan over je ex of over mensen met een persoonlijkheidsstoornis
Dit dus. Een andere logische reden kan ik er ook niet voor verzinnen.
pi_84554931
quote:
Met andere woorden, je wilt dus ervaring van andere die een relatie hebben gehad met iemand die aan een persoonlijkheidsproblematiek lijden. Ik heb zelf om bepaalde redenen geen relaties gehad, maar ik zou nooit bewust zo met vrienden omgaan zoals jouw ex dat deed. Wel is het zo dat haat en liefde bij mij heel erg dicht bij elkaar liggen. Wanneer ik iemand enorm bewonder en die persoon doet één klein dingetje verkeerd, dan kan ik al een gigantische hekel aan hem/haar krijgen.

Maar zolang je niet je reden hier aan geeft, kun je denk weinig met onze ervaring/advies. Het zou best kunnen dat je helemaal niks aan mijn tekst hebt.
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')