Oh ja, want dan doet uit elkaar gaan na 2 jaar geen pijnquote:Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf toch te hebben uitgemaakt?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:48 schreef DoctorB het volgende:
Als ik die vijandige reacties hierboven lees, dan zijn er nog genoeg vrouwen met psychische problemen waar TS een relatie mee kan aangaan mocht hij ontdekken dat ie dat mist.
TS: Je hebt jezelf veel ellende bespaard door te breken met je "mogelijk gestoorde" vriendin.
Nu ik de openings post nog eens lees denk ik dat je vrij zeker dat "mogelijk" weg kunt laten.
Trek je niks aan van die zeurmeisjes hierboven die schuimbekkend over je heenvallen wegens onterecht diagnostiseren... ze zitten zelf net zo hard in de problemzone en voelen nu plaatsvervangende haat omdat jij een van "hen" hebt gedumpt.
Zo zijn ze.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:48 schreef DoctorB het volgende:
Als ik die vijandige reacties hierboven lees, dan zijn er nog genoeg vrouwen met psychische problemen waar TS een relatie mee kan aangaan mocht hij ontdekken dat ie dat mist.
TS: Je hebt jezelf veel ellende bespaard door te breken met je "mogelijk gestoorde" vriendin.
Nu ik de openings post nog eens lees denk ik dat je vrij zeker dat "mogelijk" weg kunt laten.
Trek je niks aan van die zeurmeisjes hierboven die schuimbekkend over je heenvallen wegens onterecht diagnostiseren... ze zitten zelf net zo hard in de problemzone en voelen nu plaatsvervangende haat omdat jij een van "hen" hebt gedumpt.
Zo zijn ze.
Tuurlijk wel, maar die post bracht het een beetje zo alsof zij het had uitgemaakt en dat hij dat onrechtvaardig vond en er daarom nu een psychische reden voor verzint. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh ja, want dan doet uit elkaar gaan na 2 jaar geen pijn.
Grappig dat je jezelf tegenspreekt in dezelfde zin. En voor de laatste keer, ik diagnoseer nergens; ik spreek alleen mijn vermoedens uit, omdat het zoveel lijkt op wat ik erover heb gelezen. Ik zeg nergens: ze heeft een persoonlijkheidsstoornis. Misschien moet je eens leren lezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef formerjellybean het volgende:
Een persoonlijkheidstoornis is namelijk iets wat blijvend is en men kan er beter mee leren omgaan of niet maar soms zijn er ook meiden die het gedrag van een persoonlijkheidstoornis hebben en er later volledig geen enkele last meer van hebben.
Lijkt er wel verdomde veel op ja. Ik vraag hier naar ervaringen omdat ik vermoed dat mijn ex aan hetzelfde lijdt en dan krijg ik alleen maar gezeur over een diagnosering die ik nooit heb gedaan, als ze goed zouden lezen. Blijf dan gewoon weg als je er niet tegen kan. Ik uit hier alleen mijn vermoedens, maar het schijnt verkeerd te zijn om het woord te laten vallen zolang een psych geen diagnose heeft gesteld. Kennelijk zijn ze op hun teentjes getrapt dat er weer een mogelijke borderliner in een slecht daglicht wordt geplaatst. En als je er zoveel over te zeuren hebt, zul je er vast en zeker ook wel ervaring mee hebben. Plaats die ervaring dan ipv dat oeverloze gezever over of mijn ex wel of niet een stoornis heeft. Ik heb zo mijn redenen om naar ervaringen te vragen en nee: die ga ik hier niet plaatsen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:48 schreef DoctorB het volgende:
Zo zijn ze.
je word echt met de minuut onaardigerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Grappig dat je jezelf tegenspreekt in dezelfde zin. En voor de laatste keer, ik diagnoseer nergens; ik spreek alleen mijn vermoedens uit, omdat het zoveel lijkt op wat ik erover heb gelezen. Ik zeg nergens: ze heeft een persoonlijkheidsstoornis. Misschien moet je eens leren lezen.
[..]
Lijkt er wel verdomde veel op ja. Ik vraag hier naar ervaringen omdat ik vermoed dat mijn ex aan hetzelfde lijdt en dan krijg ik alleen maar gezeur over een diagnosering die ik nooit heb gedaan, als ze goed zouden lezen. Blijf dan gewoon weg als je er niet tegen kan. Ik uit hier alleen mijn vermoedens, maar het schijnt verkeerd te zijn om het woord te laten vallen zolang een psych geen diagnose heeft gesteld. Kennelijk zijn ze op hun teentjes getrapt dat er weer een mogelijke borderliner in een slecht daglicht wordt geplaatst. En als je er zoveel over te zeuren hebt, zul je er vast en zeker ook wel ervaring mee hebben. Plaats die ervaring dan ipv dat oeverloze gezever over of mijn ex wel of niet een stoornis heeft. Ik heb zo mijn redenen om naar ervaringen te vragen en nee: die ga ik hier niet plaatsen.
ohhhhhhhhhhhh ik probeer uit te leggen dat niet iedereen die bepaalde kenmerken van borderline heeft het ook daadwerkelijk heeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Grappig dat je jezelf tegenspreekt in dezelfde zin. En voor de laatste keer, ik diagnoseer nergens; ik spreek alleen mijn vermoedens uit, omdat het zoveel lijkt op wat ik erover heb gelezen. Ik zeg nergens: ze heeft een persoonlijkheidsstoornis. Misschien moet je eens leren lezen.
[..]
Lijkt er wel verdomde veel op ja. Ik vraag hier naar ervaringen omdat ik vermoed dat mijn ex aan hetzelfde lijdt en dan krijg ik alleen maar gezeur over een diagnosering die ik nooit heb gedaan, als ze goed zouden lezen. Blijf dan gewoon weg als je er niet tegen kan. Ik uit hier alleen mijn vermoedens, maar het schijnt verkeerd te zijn om het woord te laten vallen zolang een psych geen diagnose heeft gesteld. Kennelijk zijn ze op hun teentjes getrapt dat er weer een mogelijke borderliner in een slecht daglicht wordt geplaatst. En als je er zoveel over te zeuren hebt, zul je er vast en zeker ook wel ervaring mee hebben. Plaats die ervaring dan ipv dat oeverloze gezever over of mijn ex wel of niet een stoornis heeft. Ik heb zo mijn redenen om naar ervaringen te vragen en nee: die ga ik hier niet plaatsen.
Lekker vaag. Wil je haar terug of zo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb zo mijn redenen om naar ervaringen te vragen en nee: die ga ik hier niet plaatsen.
Dit dus. Een andere logische reden kan ik er ook niet voor verzinnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
sorry maar je komt wel heel verbitterd over en het is niet fair om dan maar alles op haar stoornis (die ze misschien niet eens heeft) af te schuiven omdat jij er niet mee kunt dealen dat het uit is
Dat zegt meer over jou dan over je ex of over mensen met een persoonlijkheidsstoornis
Met andere woorden, je wilt dus ervaring van andere die een relatie hebben gehad met iemand die aan een persoonlijkheidsproblematiek lijden. Ik heb zelf om bepaalde redenen geen relaties gehad, maar ik zou nooit bewust zo met vrienden omgaan zoals jouw ex dat deed. Wel is het zo dat haat en liefde bij mij heel erg dicht bij elkaar liggen. Wanneer ik iemand enorm bewonder en die persoon doet één klein dingetje verkeerd, dan kan ik al een gigantische hekel aan hem/haar krijgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:51 schreef goofy_goober het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |