quote:Op maandag 26 juli 2010 14:51 schreef AdvancedPower het volgende:
. Zei belde me ook altijd en moest ook giechelen. En ik kon haar nummer er wel in herkennen.
Twee DD cup meide met lange bene! *burp*quote:Op maandag 26 juli 2010 14:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS wordt door oude mannen gebeld die doen alsof ze meisjes zijn.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef Henno het volgende:
[..]
Twee DD cup meide met lange bene! *burp*
Link naar de vorigen?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe lang zal het duren voor AP weer een topic opent waarin hij vraagt of iedereen wil stoppen hem te bashen omdat het nu écht niet leuk meer is?
Wij zijn ook al erg eh...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]O god, geweldig die! Ja wij zijn 2 meisjes ja.
burpquote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Henno het volgende:
[..]
Wij zijn ook al erg eh...
- Nat.
Nat! Ja precies zoals m'n jongste zusje het zegt *burp*
Ja, da's behoorlijk link ja. Ik zou maar uitkijken.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:09 schreef Henno het volgende:
[..]
Wij zijn ook al erg eh...
- Nat.
Nat! Ja precies zoals m'n jongste zusje het zegt *burp*
'Mede door types als AP was ik een bang mens geworden die als kluizenaar thuis leefde. Gelukkig kocht ik online een auto bij Liekendiek en nu durf ik weer de straat op!'quote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
Ja, da's behoorlijk link ja. Ik zou maar uitkijken.
Doe het dan. Ik wacht verdomme.quote:
Aldus iemand met de usernaam "Kutjelik".quote:Op maandag 26 juli 2010 15:27 schreef Kutjelik het volgende:
Penisbaard en AP de twee grootste mongolen op fok
Thx.quote:
Ik ben een kloon van Kastaquote:Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Aldus iemand met de usernaam "Kutjelik"..
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:27 schreef Kutjelik het volgende:
Penisbaard en AP de twee grootste mongolen op fok ga lekker naar onzin toe
Penisbaard en AP over één kam scherenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:27 schreef Kutjelik het volgende:
Penisbaard en AP de twee grootste mongolen op fok ga lekker naar onzin toe
Bovendien is AP een pedo die op meisjes onder de 12 valt.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Penisbaard en AP over één kam scherenPenisbaard heeft toch en iets hoger niveau
Whoeoeoeoeoeooequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Is het de bedoeling dat ik hier zit te huilen nu? Toe, alsjeblieft!
Dit.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Je zou weggaan, infantiele forumkleuter. Hou je godverdomme eens aan je beloften.
quote:
Deze account.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
![]()
Het ging een tijdje goed met je AP, maar je bent nu weer zo vet afgegleden met je kuttopics. Er is geen hoop meer voor je, iig niet op deze account.
Als ik het kon zou ik je account shredderen
Als we lang genoeg doorgaan gaat-ie weer huilen dat het zo niet leuk meer is, en dat hij zich vanaf nu voorneemt lief en leuk te doen op Fok. Vervolgens zal hij zijn aftocht aankondigen omdat hij het niet leuk meer vindt, met een begeleidend schrijven waarin hij uiteenzet dat hij ook wel weet dat hij soms alleen maar wil rellen en ook niet weet waarom precies maar dat hij nu niet leuk meer vindt dat iedereen alleen maar hem basht.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Je zou weggaan, infantiele forumkleuter. Hou je godverdomme eens aan je beloften.
houdquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Deze account.
En dat het nu weer slecht gaat is omdat iedereen loopt te zaniken en iedereen zich bezig met mij houd.
Ach, troost je met het feit dat AP een grauw arbeidersbestaan tegemoet gaat.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
En ik maar denken dat AP weg was. Leuke jongen hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
'Mede door types als AP was ik een bang mens geworden die als kluizenaar thuis leefde. Gelukkig kocht ik online een auto bij Liekendiek en nu durf ik weer de straat op!'
Al mijn schoenen zijn van Lacoste stumper. Als je me niet gelooft: ik maak pics.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef LaCocodile het volgende:
AP wilt opscheppen met zijn chicks terwijl hij maar een lelijk petje draagt. En dan ook nog zo met de voorkant omhoogLacoste ftw!
Maak liever pics van die meisjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Al mijn schoenen zijn van Lacoste stumper. Als je me niet gelooft: ik maak pics.
Geef het nummer is dan bel ik zequote:Op maandag 26 juli 2010 16:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Al mijn schoenen zijn van Lacoste stumper. Als je me niet gelooft: ik maak pics.
0629350523quote:Op maandag 26 juli 2010 16:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Geef het nummer is dan bel ik ze
Net of ik ook echt nummers hier gaan posten.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:37 schreef Skylark. het volgende:
Waarschijnlijk heeft ons KLB-peutertje een random nummer opgegeven, maar voor het geval iemand gaat bellen en het is daadwerkelijk dat meisje, wijs haar aub op zijn topics.
In KLB weet je het nooitquote:Op maandag 26 juli 2010 16:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of ik ook echt nummers hier gaan posten.
Ik hoop niet dat deze meisjes hetzelfde doen als die 11-jarige laatst.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef Wells.p het volgende:
is wel vaker gebeurd, met adres en al, achter elkaar pizza's gekregen!!!
Vieze pedo weer jonge meisjes aan het versieren met je lolly?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Het begon vanochtend om elf uur al. Ik was lekker aan het werk toen mijn telefoon ging. De normaalste zaak van de wereld voor mij dus ik kijk wie het is. Het is een nummer dat niet in mijn telefoonboek staat en zonder te twijfelen neem ik op. Ik zeg: "Hallo, met wie spreek ik?"
Aan de andere kant van de lijn hoor ik een meisje hoi zeggen en heel veel gegiechel. Dan wordt er weer opgehangen. Aan het gegiechel kon ik horen dat het meerde meisjes waren.
20 minuutjes later speelt hetzelfde tafereel zich weer af. Weer zeggen ze hoi en hoor ik gegiechel.
Toen stopte het totdat ik om kwart over 2 weer gebeld werd. Dit keer zeg ik niks en luister ik aandachtig naar het gegiechel. "Haaaaaaay." wordt er tegen mij gezegd en ze begingen weer met giechelen.
Nu weet ik dus nog niet wie het zijn en heb ik maar een sms'je gestuurd: Wie zijn jullie? X
Maar ik heb tot op heden nog niks terug. Wel heb ik een vermoeden wie het is: het Magnum-meisje. Zij belde me ook altijd en moest ook giechelen. En ik kon haar nummer er wel in herkennen. Had haar nummer niet meer want het was immers uit en toen had ik haar nummer meteen gewist.
Klacht: vreemde meisjes bellen mij de hele tijd....
Klacht: niet weten of het het Magnum-meisje is.
Klacht: mensen die niet terug sms'en.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |