Dit.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Je zou weggaan, infantiele forumkleuter. Hou je godverdomme eens aan je beloften.
quote:
Deze account.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
![]()
Het ging een tijdje goed met je AP, maar je bent nu weer zo vet afgegleden met je kuttopics. Er is geen hoop meer voor je, iig niet op deze account.
Als ik het kon zou ik je account shredderen
Als we lang genoeg doorgaan gaat-ie weer huilen dat het zo niet leuk meer is, en dat hij zich vanaf nu voorneemt lief en leuk te doen op Fok. Vervolgens zal hij zijn aftocht aankondigen omdat hij het niet leuk meer vindt, met een begeleidend schrijven waarin hij uiteenzet dat hij ook wel weet dat hij soms alleen maar wil rellen en ook niet weet waarom precies maar dat hij nu niet leuk meer vindt dat iedereen alleen maar hem basht.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Je zou weggaan, infantiele forumkleuter. Hou je godverdomme eens aan je beloften.
houdquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Deze account.
En dat het nu weer slecht gaat is omdat iedereen loopt te zaniken en iedereen zich bezig met mij houd.
Ach, troost je met het feit dat AP een grauw arbeidersbestaan tegemoet gaat.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
En ik maar denken dat AP weg was. Leuke jongen hoor.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
'Mede door types als AP was ik een bang mens geworden die als kluizenaar thuis leefde. Gelukkig kocht ik online een auto bij Liekendiek en nu durf ik weer de straat op!'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |