Welkequote:Op maandag 26 juli 2010 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een van onze leveranciers. Als je toch aandelen in metaal wilt kopen, weet ik wel een paar betere
Die is al 5 posts voor je gedaan. Je faalt.quote:
Thx, nu ook meegedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat ik die Monster Magnet kaartjes win van de FP
Mijn neef heeft op diezelfde dag zijn housewarming en ik heb zijn laatste 3 feestjes al afgeslagen. Kan het niet maken om dat weer te doen, dus kaartjes kopen is lullig. Kaartjes winnen ligt helemaal buiten mijn macht natuurlijk
Waarom dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Jeuj een Xbox 360 gekocht via FOK!, donderdag even ophalen.
Dat wordt mijn 3e Xbox
Wilde nog een wireless adapoter hebben, maar die krengen kosten nog steeds 60-70 euro. Nu bood iemand zijn elite aan + adapter voor 150quote:
dat is wel een goede manier om het te doen. het werkte ook bij Lennart (voor mijquote:Op maandag 26 juli 2010 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als 1 ons wint, gaan we dan samen?Dubbele kansen
20 euro en een knuffel voor je xbox!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wilde nog een wireless adapoter hebben, maar die krengen kosten nog steeds 60-70 euro. Nu bood iemand zijn elite aan + adapter voor 150Dus ik koop die en dan voorkoop ik gewoon weer een Xbox, dan ben ik goedkoper uit
Heb nog een gebande staan, verkoop ik die wel voor 70-80 euro ofzo. Doe er toch nooit iets mee
Die knuffel gaat hem doenquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die knuffel gaat hem doenDie is onbetaalbaar
had dan gewoon de slim gekochtquote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wilde nog een wireless adapoter hebben, maar die krengen kosten nog steeds 60-70 euro. Nu bood iemand zijn elite aan + adapter voor 150Dus ik koop die en dan voorkoop ik gewoon weer een Xbox, dan ben ik goedkoper uit
Heb nog een gebande staan, verkoop ik die wel voor 70-80 euro ofzo. Doe er toch nooit iets mee
Waarom 1 bij gekochtquote:Op maandag 26 juli 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Jeuj een Xbox 360 gekocht via FOK!, donderdag even ophalen.
Dat wordt mijn 3e Xbox
Gast.. hoeveel consoles heb jij wel niet thuis?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom 1 bij gekocht? Had maar gezegd want heb er hier 2 staan die weg mogen
Do not underestimate the value of my knuffels!!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moeten dan wel veul meer knuffels worden
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Raad eens wat ik bij Poit ga doen als ik m weer es zie!
Schaamteloos gejat van de weblog, I know
Heb er nu 3, waaronder de slim en mw2 editiequote:Op maandag 26 juli 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gast.. hoeveel consoles heb jij wel niet thuis?4 Xboxen en een PS3?
Nick welke ken je dan via je werkquote:Op maandag 26 juli 2010 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb er nu 3, waaronder de slim en mw2 editie.
Ik ga pas vanavond, dus je hoort het morgen van mequote:
Spannend spannend! Nou, diner ze en dans ze!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ga pas vanavond, dus je hoort het morgen van me
Over een half uurtje vertrek ik naar Amsterdam voor een gezellig diner met mijn +1, om ons daarna richting het spectaculaire evenement te begeven. Joechei ende hoezee!
Weet niet of ze wel allemaal op de beurs zittenquote:
Zijn nog wat keuzes.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef badboynova het volgende:
Weet iemand nog een goeie agp kaart, er moet namelijk een nvidia fx 5200 vervangen worden.
Daar was ik zelf ook aan het kijken, maar toch bedanktquote:Op maandag 26 juli 2010 20:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn nog wat keuzes.
vb:
Alternate Ati + Nvidia
Azerty Ati
Azerty Nvidia
thanks.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Koop dan een ATI 3450 ofzo. De FX5200 vindt HD-bestanden sowieso niet geweldig, omdat ie er niet op gebouwd is.
Ik heb die niet gezienquote:Op maandag 26 juli 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Green Mile aan het kijken op bluray. Bazenfilm
Dan moet je hem gaan kijken hé? DUH!quote:
Super filmquote:Op maandag 26 juli 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Green Mile aan het kijken op bluray. Bazenfilm
Bij ons en omgeving was hij al weg. Twijfel wel enorm of ps3 of losse BR.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Kruidvat had vorige week voor 50 euro een BR-speler staan.
(Als je boft hebben ze die nog steeds)
i phonequote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Morthill het volgende:
650 euro voor een iPhone 4650 euro om te kunnen bellen
Geen enkel Apple-product hebbenquote:
Ik kan pas maandag naar Lommel en dan zijn ze dicht. Dus dat word dinsdag ochtendquote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Morthill het volgende:
iPod nanoquote:
iPod Touchquote:
ik koop liever iets waar je wel wat aan hebtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geen enkel Apple-product hebben
Pauper
Dat is nog eens een onderbouwing zeg|!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik koop liever iets waar je wel wat aan hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
My little pony games komen er vast ook nog wel binnenkortquote:
Ik wacht al tijden op een DLC voor Dora the Explorequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
My little pony games komen er vast ook nog wel binnenkort
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een onderbouwing zeg|!fine, apple heeft overpriced, overhyped, technisch gezien inferieure producten voor een veels te hoge prijs en toch zijn er miljoenen schapen zoals jij die het blijven kopen omdat ze denken dat het "hip" isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wees verstandig koop iets wat meer doet voor minder.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Fanboy alert!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
fine, apple heeft overpriced, overhyped, technisch gezien inferieure producten voor een veels te hoge prijs en toch zijn er miljoenen schapen zoals jij die het blijven kopen omdat ze denken dat het "hip" is
wees verstandig koop iets wat meer doet voor minder.
volgens mij mis je ietsquote:
Jup, onderbouwing.quote:
voor je eigen reacties ? , ja is te begrijpenquote:
IPhone 4 had toch juist het probleem dat je er vrijwel niet mee kon bellen?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Morthill het volgende:
Een pleister erop en het is opgelost.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
IPhone 4 had toch juist het probleem dat je er vrijwel niet mee kon bellen?
Je hebt er niet eens iets van, dus hoe weet je al die dingen? Kortom: Je lult gewoon dom uit je nek, denkt dat je het beter weetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
fine, apple heeft overpriced, overhyped, technisch gezien inferieure producten voor een veels te hoge prijs en toch zijn er miljoenen schapen zoals jij die het blijven kopen omdat ze denken dat het "hip" is
wees verstandig koop iets wat meer doet voor minder.
Daarom moet ie ook niet dom uit zijn nek lullen. Kom op zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen kan specs vergelijken natuurlijk
Er zijn wel meer telefoons zo duur tochquote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Morthill het volgende:
lolquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Je hebt ook van die custom mobieltjes bij de juweliers liggen die iets van 1500 euro kosten.
Errr ik ben het met DJ eens he. Heel veel geld vragen voor een apparaat wat veel minder kan dan andere veel goedkopere kwalitatief goede apparaten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarom moet ie ook niet dom uit zijn nek lullen. Kom op zegDat is net zoiets als zeggen dat Porsche een kutwagen is, terwijl je ze alleen maar hebt gezien, maar er nooit in hebt gereden.
Nicequote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef badboynova het volgende:
Met gepaste trots kan ik melden dat het nu echt officieel is, IK HEB EEN NIEUWE BAAN (3 andere zijn ook aangenomen )
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef badboynova het volgende:
Met gepaste trots kan ik melden dat het nu echt officieel is, IK HEB EEN NIEUWE BAAN (3 andere zijn ook aangenomen )
Ik ben zo benieuwd wat dat mindere is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Errr ik ben het met DJ eens he. Heel veel geld vragen voor een apparaat wat veel minder kan dan andere veel goedkopere kwalitatief goede apparaten.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef badboynova het volgende:
Congratzquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef badboynova het volgende:
Omdat je met hetzelfde spul voor de rest van je leven aan Apple vastzit met nog meer overpriced rommel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat dat mindere is?
Laatst hebben ze nog op dit forum een pc gebouwd met dezelfde specs als een imac (niet echt maar op papier)
Toen viel het opeens op dat met een pc je duurder uit was![]()
Dat kwam omdat je met de imac een OS erbij kreeg en een zeer goed scherm had.
Geen zin om terug te zoeken, maar was wel grappig want zelf hadden ze het ook niet verwacht.
Maar goed die haat van mensen snap ik wel "wat een boer niet kent dat eet ie niet"
Ik kan zeggen dat ik bijna alle OS's heb gebruikt en vind dat windows 7 en OSX mijn voorkeur hebben.
Ach, een pc is zo duur als dat je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Omdat je met hetzelfde spul voor de rest van je leven aan Apple vastzit met nog meer overpriced rommel.
En ja als ik alle randapparatuur meereken kan ik ook duurder uitkomen met een PC ja
Wel grappig dat je als je een mac koopt er vanuit kan gaan dat je er een dikke 5 tot 6 jaar alle nieuwe progs op kan draaien en met een pc ervan uit kan gaan dat je 2 jaar met geluk nog veel kan draaien, en hij dan nog 2 stuivers waard is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je met hetzelfde spul voor de rest van je leven aan Apple vastzit met nog meer overpriced rommel.
En ja als ik alle randapparatuur meereken kan ik ook duurder uitkomen met een PC ja
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef badboynova het volgende:
Alle mac bashing hier is complete onzin, maar dit statement is ook gewoon 100% kolder natuurlijk. Een PC gaat niet stiekem slechter presteren na twee jaar en bij een mac groeit de CPU echt niet magisch mee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel grappig dat je als je een mac koopt er vanuit kan gaan dat je er een dikke 5 tot 6 jaar alle nieuwe progs op kan draaien en met een pc ervan uit kan gaan dat je 2 jaar met geluk nog veel kan draaien, en hij dan nog 2 stuivers waard is.
Als het beter ondersteund wordt moet je er idd vooral mee werkenquote:Kijk ik heb een mac omdat het soort werk dat ik ermee doe gewoon fijner ondersteund wordt, het is niet voor niks zo dat 90% van de grafische bedrijven alleen maar mac gebruiken.
Deze discussies lopen eeuwig door omdat de mensen aan beide kanten enorm generaliseren en ongefundeerde claims blijven maken. Ik snap het ook niet helemaal, maar blijkbaar vindt men dat leuk.quote:Kijk ik snap dat veel mensen gewend zijn aan windows doordat ze thuis jaren lang op papa's pc hebben gespeeld, maar het is zo typisch dat ze dan blijkbaar een eeuwige trouw daar neerleggen en toch alles weten over mac.
Ik had 2 jaar terug nog getest op me pentium 4 CS3 te draaien,dat deed ie redelijk is een pc uit 2002.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Alle mac bashing hier is complete onzin, maar dit statement is ook gewoon 100% kolder natuurlijk. Een PC gaat niet stiekem slechter presteren na twee jaar en bij een mac groeit de CPU echt niet magisch mee.
[..]
Klopt, autodesk is beetje eigenwijsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Windows OS is duur idd, maar niet overpriced vind ik zelf. 129 euro voor een "programma" dat je zo intensief gebruikt, daar heb ik geen problemen mee. OSX is idd meer voor minder, maar het ondersteunt simpelweg niet de dingen die ik nodig heb
Dat is ook heel raar, en er zal best een reden voor zijn, maar dat neemt niet weg dat een PC niet minder lang mee gaat dan een MAC qua performance. Die transistors gaan zichzelf echt niet herschikken. Misschien een bottleneck op je pentium of beter geschreven software op je Mac.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar terug nog getest op me pentium 4 CS3 te draaien,dat deed ie redelijk is een pc uit 2002.
Op me oude Imac G3 draaide het gewoon nog redelik dat is een apparaat uit 1998!!!!
Feli kerel! Hopelijk pakt het nu wat beter uit!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef badboynova het volgende:
De Mac blijft een mac dezelfde specs, de programma's worden er speciaal voor geschreven en hebben daardoor limitaties. Een PC is een verzamelnaam voor duizenden verschillende combinaties van nieuwe en oudere PC-onderdelen. Beetje kromme vergelijkingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel grappig dat je als je een mac koopt er vanuit kan gaan dat je er een dikke 5 tot 6 jaar alle nieuwe progs op kan draaien en met een pc ervan uit kan gaan dat je 2 jaar met geluk nog veel kan draaien, en hij dan nog 2 stuivers waard is.
Ik bestel hem waarschijnlijk wel gewoon.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk, 1 opmerking van mij en de flamewars over Mac laait weer op
Geloof dat de duurste iPhone 4 in België 750 euro is, dat is belachelijk veel geld. Having said that, elke telefoon die je koopt voor vele honderden euro's is totale geldverspilling in mijn ogen. De iPhone 4 wordt toevallig nu geïntroduceerd en de halve wereld loopt zich gelijk af te trekken bij het concept alleenIk zeg niet dat het een slechte PDA/telefoon is. Maar tenzij de baas het abo betaalt zou ik het van mijn lang zal ze leven niet kopen.
Bijna alle telefoons hebben bij de release een dergelijke prijs, 750 is flink aan de maat maar 5 a 600 euro is echt geen absurde prijs voor een smartphone.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef Morthill het volgende:
Geloof dat de duurste iPhone 4 in België 750 euro is, dat is belachelijk veel geld. Having said that, elke telefoon die je koopt voor vele honderden euro's is totale geldverspilling in mijn ogen. De iPhone 4 wordt toevallig nu geïntroduceerd en de halve wereld loopt zich gelijk af te trekken bij het concept alleenIk zeg niet dat het een slechte PDA/telefoon is. Maar tenzij de baas het abo betaalt zou ik het van mijn lang zal ze leven niet kopen.
Ja en dus? Ik noem het totale geldverspilling, dat dat marktconform is zal me echt compleet aan mijn ballen roestenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Bijna alle telefoons hebben bij de release een dergelijke prijs, 750 is flink aan de maat maar 5 a 600 euro is echt geen absurde prijs voor een smartphone.
Ik zou het er ook nooit voor over hebben hoor maar die prijzen zijn gewoon marktconform.
Het is wel achterlijk als je je beseft dat je een HTC Desire voor 400 euro kunt krijgenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Bijna alle telefoons hebben bij de release een dergelijke prijs, 750 is flink aan de maat maar 5 a 600 euro is echt geen absurde prijs voor een smartphone.
Ik zou het er ook nooit voor over hebben hoor maar die prijzen zijn gewoon marktconform.
Kun je er nog een keiharde Techwood IF 22883 HD tv bij kopen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit direct geld uitgegeven voor een telefoon. Ik neem altijd het tofste gratis toestel bij m'n abbo. Mobieltjes zijn sowieso veel te duur, weet je hoeveel Seagal DVDs je daarvan kunt kopen!
Aboquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit direct geld uitgegeven voor een telefoon. Ik neem altijd het tofste gratis toestel bij m'n abbo. Mobieltjes zijn sowieso veel te duur, weet je hoeveel Seagal DVDs je daarvan kunt kopen!
Zou het echt door jou komen :p?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:10 schreef Morthill het volgende:
Nja en zo goed is een desire ook niet :/. Ga hem toch verkopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is wel achterlijk als je je beseft dat je een HTC Desire voor 400 euro kunt krijgenzoveel beter is de iPhone ook niet.
Mijn E71 kostte "in de winkel" 300+ euro volgens mij, en ik heb een jaarabbo van 20 eur/maand dus ik haal het er wel uit, lijkt het.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Aboik ga lekker voor sim-only zodra het weer kan
Uiteindelijk ligt het aan de idioten die elke avond in bed zich liggen af te trekken bij de gedachte aan Steve Jobs natuurlijk, die happen veel te makkelijkquote:
Zijn die films geld waard?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik had het leuke meisje over de telefoon mijn mobiel laten uitkiezen, dus misschien waren andere opties nog voordeliger.
Heb nu een Nokia 6700 Classic. Abo voor 1 jaar van 15 euro in de maand. Over een jaar mooi over op sim-only en dan kan ik zo weer 2-3 jaar vooruitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Mijn E71 kostte "in de winkel" 300+ euro volgens mij, en ik heb een jaarabbo van 20 eur/maand dus ik haal het er wel uit, lijkt het.
Ik had het leuke meisje over de telefoon mijn mobiel laten uitkiezen, dus misschien waren andere opties nog voordeliger.
Like I give a fuck welke mobiel ik hebquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je bent ook echt wel makkelijk jongen!
Mensen die op een merk geilen zijn sowieso triestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Like I give a fuck welke mobiel ik hebIk ben nog niet oud genoeg om krampachtig aan één merk of interface vast te houden.
En ze klonk echt heel schattig
Weet niet je kan best op een merk geilen, omdat er goede ontwerpers werken die mooie producten ontwerpen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mensen die op een merk geilen zijn sowieso triest
Ik bedoel mensen die producten kopen puur en alleen omdat het van merk X is en die alles van dat merk zien alsof het gemaakt is door de nieuwe messias oid. Consolefanboys zijn daar een mooi voorbeeld van. Het is een PlayStation 3/Xbox360 dus alles eromheen is geweldig en de rest is prut.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet niet je kan best op een merk geilen, omdat er goede ontwerpers werken die mooie producten ontwerpen.
pininfarina bijvoorbeeld bij ferrari of fiat.
Maar dus ook bij alle andere producten kan het, zoals Lampen,tv's,eetgerei en zo kan je doorgaan.
Ik heb mezelf ook wel eens om laten lullen hoor, was een écht heel knap meisje die voor Greenpeace mensen zat te wervenquote:
Dat had ik dus met die van de waddenzeequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook wel eens om laten lullen hoor, was een écht heel knap meisje die voor Greenpeace mensen zat te werven
Bij mij ging het om M.S.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook wel eens om laten lullen hoor, was een écht heel knap meisje die voor Greenpeace mensen zat te werven
Ongevoelig voor mooie vrouwen? Had ik niet achter je gedacht!quote:
Ongevoelig voor mooie vrouwen die niet de intentie hebben om je te verleiden voor een eigen doelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ongevoelig voor mooie vrouwen? Had ik niet achter je gedacht!
Ik was toen dan ook 22, nu zal het ze echt niet meer zo makkelijk gaanquote:
Je belt dus nooit? of je smst nooit? of je hebt geen vrienden? Want 15 euro is wel erg weinig toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb nu een Nokia 6700 Classic. Abo voor 1 jaar van 15 euro in de maand. Over een jaar mooi over op sim-only en dan kan ik zo weer 2-3 jaar vooruit.
Check, check en checkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je belt dus nooit? of je smst nooit? of je hebt geen vrienden? Want 15 euro is wel erg weinig toch?
Ja dan is het wel logisch dat je aan 15 in de maand genoeg hebtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Check, check en check
Serieus, ik bel vrijwel nooit, sms maar een paar keer per dag en mijn vrienden zie ik vaak genoeg IRL. Als er afspraken gemaakt moeten worden mailen we over het algemeen gewoon. Als ik bel doe ik dat vaak via de vaste thuislijn, is namelijk gratis 's avonds en in het weekend
Ik voor SOS kinderdorpen ofzo. Maar die waren met z'n tweeenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Twee kinderenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik voor SOS kinderdorpen ofzo. Maar die waren met z'n tweeen
Als ik zulke topics zie, ga ik mij gelijk heel oud voelenquote:
Soms wel, soms niet. Ik koop qua bedproducten alleen maar shit van Auping, omdat het ongelofelijk degelijk en goed gebouwd isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mensen die op een merk geilen zijn sowieso triest
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik koop qua bedproducten alleen maar shit van Auping, omdat het ongelofelijk degelijk en goed gebouwd is
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen die producten kopen puur en alleen omdat het van merk X is en die alles van dat merk zien alsof het gemaakt is door de nieuwe messias oid. Consolefanboys zijn daar een mooi voorbeeld van. Het is een PlayStation 3/Xbox360 dus alles eromheen is geweldig en de rest is prut.
Je bent het wel met me eens dat de Wii een prutding is hé?quote:
Wiiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je bent het wel met me eens dat de Wii een prutding is hé?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wii
Wii MotionPlus
Dead Space: Extraction
Tiger Woods PGA 10
Games voor vrijwel alle platforms zijn voor grootste deel niet heel interessant. Wii is daar niet uniek in. Feit is dat het gewoon een prima console is met echt vermakelijke games tot topgames.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Niks mis met de Wii, je moet gewoon niet verwachten dat je fotorealistische graphics krijgt
De games voor de wii zijn over het algemeen gewoon treurig.
Maar SMG bijvoorbeeld speelt geweldig lekker op de Wii
Dat heb je dus met een apple nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef Morthill het volgende:
Altijd leuk, nieuwe computer ben je eerst een uur bezig met nieuwe drivers downloaden en zorgen dat het ding uberhaupt werkt
Jongens tegen de meisjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Volgens mij is het vandaag flamewar dag hier op de SC.Iphone, Apple, consoles, wat is er nog meer?
*mac*quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef Morthill het volgende:
Altijd leuk, nieuwe computer ben je eerst een uur bezig met nieuwe drivers downloaden en zorgen dat het ding uberhaupt werkt
quote:
Ik ben eigenlijk wel tevreden met mij 26". Wat moet je met nog groter?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
WB GB
Ik heb de knoop doorgehakt en ik ga mijn belachelijk grote plasma vanavond uitzoeken. Ik ben m'n kleine kuttv zat en ik onderhand genoeg gespaard om er tien te kopen, dus dat gaat nergens meer over.Iemand nog goede tips voor mijn zoektocht?
Nu hopen dat ik dit keer niet weer problemen had zoals de vorige keer, die was binnen een week weer retour.
Dat vind ik altijd wel leuk juistquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef Morthill het volgende:
Thanks boy, tof om te lezen dat je de kaartjes hebt gewonnenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
WB GB
Ik heb de knoop doorgehakt en ik ga mijn belachelijk grote plasma vanavond uitzoeken. Ik ben m'n kleine kuttv zat en ik onderhand genoeg gespaard om er tien te kopen, dus dat gaat nergens meer over.Iemand nog goede tips voor mijn zoektocht?
Nu hopen dat ik dit keer niet weer problemen had zoals de vorige keer, die was binnen een week weer retour.
Agh, het is gelukkig weinig werk. Heb niet veel nodig. Straks nog even MikTEX erop gooien en hij is volledig klaar voor gebruikquote:
Ik ben geen man?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Thanks boy, tof om te lezen dat je de kaartjes hebt gewonnenBen wel benieuwd welke Fokster je mee hebt gelokt
Mocht je er wat over kwijt willen je weet mijn PM-box te vinden
En mannen en grote dingen
Jij rijdt in een bus, pure compensatiedrang... man checkquote:
Er is maar één maat TV die mij bevalt: "net belachelijk groot". Ik kan er niets aan doen, size matters.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Thanks boy, tof om te lezen dat je de kaartjes hebt gewonnenBen wel benieuwd welke Fokster je mee hebt gelokt
Mocht je er wat over kwijt willen je weet mijn PM-box te vinden
En mannen en grote dingen
En stiekem is een grote tv ook gewoon relaxed, alleen ik heb een smoes dat hij door een man is uitgezochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Er is maar één maat TV die mij bevalt: "net belachelijk groot". Ik kan er niets aan doen, size matters.
True, true. Al heb ik wel vrouwelijke collega's, rijd ik zelf een kleine peugeot 205 en zijn de meeste bussen maar 8m en geen 12-18.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij rijdt in een bus, pure compensatiedrang... man check
Ik heb gewoon geen ruimte voor een nog grotere TVquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En stiekem is een grote tv ook gewoon relaxed, alleen ik heb een smoes dat hij door een man is uitgezocht
Welcome Backquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef GameBabe het volgende:
Maar even serieus...
Zojuist dus terug van weekend Europa park, was erg tofErg mooi opgezet park met veel verschillende attracties. Heb wel gemerkt dat ik nooit meer angst heb voor een attractie, dus dat is wel jammer. Misschien toch nog maar een keer bungyjumpen om een adrealine rush te krijgen
Maar merk wel dat ik geen 18 meer ben, een paar slechte nachten en ik ben meteen kapotEn het autorijden was eigenlijk best te doen, best een leuke manier om mensen wat beter te leren kennen, dat merk ik ook altijd als we naar oostenrijk gaan met het werk.
bij mij is andersom, ik wil niet een bakbeest maar me vriendin kijkt alleen naar 42" en groterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En stiekem is een grote tv ook gewoon relaxed, alleen ik heb een smoes dat hij door een man is uitgezocht
Daar komt de aap uit d mouwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen ruimte voor een nog grotere TV
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:
En Step Up 3D was echt geweldigenorm genoten, en enorm veel mensen goed pissig gemaakt met ons geouwehoer.
Dat gaat nog wel een keer gebeuren jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Welcome Back![]()
Europa Park toch te mak voor je gebleken. Moet je toch maar eens een echt park opzoeken UK of US.
Ben je een heel klein mannetje, dat zij wat te compenseren heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bij mij is andersom, ik wil niet een bakbeest maar me vriendin kijkt alleen naar 42" en groter![]()
Wat moet ik met zo'n ding aan de muur?!?!?!?!?!
32 of 37 is ook dikke prima!
Voor de duidelijkheid. Als ik verhuis en veel ruimte krijg is een TV niet het eerste dat ik koopquote:
Neem gewoon een mooi 42'' das toch genoeg jungskequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
50"+ of niets, dat is nu mijn uitgangspunt. Maar eigenlijk heb ik dan gelijk een goede bank nodig en dat wordt nog een heel gedoe om een goeie te zoeken.
Wil je nou mijn tv overtreffenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
50"+ of niets, dat is nu mijn uitgangspunt. Maar eigenlijk heb ik dan gelijk een goede bank nodig en dat wordt nog een heel gedoe om een goeie te zoeken.
Ooit voor 20 een tweedehands bank opgepikt. Zit gruwelijk fijn, lekker hangen, prima dingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nee ik wil een mooie kopen, maar dan moet ik eerst een goede vinden. Ik ben lang dus ik wil een hoge rug, maar moet ook nog wel gezellig kunnen hangen. Die ik nu heb is uit 1970, vies en zit voor geen meter.
groter. is. beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel tevreden met mij 26". Wat moet je met nog groter?
quote:
Stiekem wil je zo'n tv als Barney? 300" flatscreenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
groter. is. beter.
Ik snap niet dat ik dat nog moet uitleggen.
Als ik het kon betalen, why the fuck notquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Stiekem wil je zo'n tv als Barney? 300" flatscreen
(aflevering 5 seizoen 2 van HIMYM)
Huh? Ik snap je niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..].
Oh en wou je geen kinderen Ross? Beetje lullig om dan in een vuilniszak dat kind te doppen
Ik 1.86quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ben je een heel klein mannetje, dat zij wat te compenseren heeft![]()
omdat je huis dan wegzakt in de klei?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Als ik het kon betalen, why the fuck not
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paalfunderingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
omdat je huis dan wegzakt in de klei?
Mwoah, dit is gewoon nog altijd de allerbeste gamemuziek naar mijn idee:quote:
dit is het ingredient voor nachtmerriesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah, dit is gewoon nog altijd de allerbeste gamemuziek naar mijn idee:
Zomertoernooi van 2011? Welke game had de tofste soundtrackquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah, dit is gewoon nog altijd de allerbeste gamemuziek naar mijn idee:
Goeie!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zomertoernooi van 2011? Welke game had de tofste soundtrack
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goeie!Maar dat kunnen we dan mooi zelf wel doen
Doe net als ik: neem een schoonmaakster.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:30 schreef SevD het volgende:
Twee dagen schoonmaakwerk aan het doen, wat een grafwerk zeg
Brrrrrrrrrquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:30 schreef SevD het volgende:
Twee dagen schoonmaakwerk aan het doen, wat een grafwerk zeg
Eng hé, handen laten wapperen?quote:
Nogalquote:
Pauper.quote:
Oke have funquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pauper.
Ik ben weg, me helemaal het lebbes werken en uitgaan.
Maak een pagina aan op de FOK!wikiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef SevD het volgende:
Hey, als ik nou een mooie OP heb gemaakt voor een topic met een lege OP - waar moet ik die dan laten??
Ah, mooi! Zo even doen dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maak een pagina aan op de FOK!wiki
http://wiki.fok.nl/
Niks meegekregen van dat gedoe in Breda?quote:
Oooooooooh, ik vat emquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niks meegekregen van dat gedoe in Breda?
Minderquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oooooooooh, ik vat emNope, niet van mij en zo te horen dat luidruchtige buurtjochie van hiernaast ook niet
Inderdaad, als iemand een droom heeft dan moet je iemand gewoon lekker laten gaan. Maar we moeten dan ook niet miepen als er wat ergs gebeurd...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik om die Laura DekkerWaar we ons tegenwoordig druk om maken, zeg. Zet dat kind op een boot en we zien het wel.
Kende ik nog nietquote:
Dit is op zoveel manieren legendarisch dat ik niet weet waar ik kijken moetquote:
Babes, draken, nazi's, supersamurai's, explosies, zwaarden..... ZOMGBOONZORZ!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit is op zoveel manieren legendarisch dat ik niet weet waar ik kijken moet
Ja, daaromquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Babes, draken, nazi's, supersamurai's, explosies, zwaarden..... ZOMGBOONZORZ!
Slaap lekker!quote:
Kan ze niet gewoon gaan als je 18 isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad, als iemand een droom heeft dan moet je iemand gewoon lekker laten gaan. Maar we moeten dan ook niet miepen als er wat ergs gebeurd...
Niet iedereen heeft op dezelfde leeftijd dezelfde levenservaringquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan ze niet gewoon gaan als je 18 is
Ja dat is zo maar dadelijk is er iemand die wil het record vissen verbreken ofzo en om die reden er 2 jaar tussen uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft op dezelfde leeftijd dezelfde levenservaringEn waarom moet iemand zich maar aan de kudde aanpassen? Wat mij betreft mag je doen wat je wilt doen, zolang je er maar geen anderen mee benadeeld...
Zo'n ding voor je 360 ofwat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef badboynova het volgende:
Gvd nog steeds geen goedkope wireless adapter kunnen vinden grrrrr.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo'n ding voor je 360 ofwat?
Spit je tuin nog een keer om, misschien ligt er nog 1 verborgen!
Heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Voor de 360 is het, maar ik verdom het 70 á 80 euro er voor te betalen.
Daar had ik ook al op gekeken, en op mp denken ze dat die dingen van goud zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in.
Misschien even op xboxworld kijken daar staat altijd een hoop van die zooi.
Trek gewoon een kabel aubquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Lekker liberaal van jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft op dezelfde leeftijd dezelfde levenservaringEn waarom moet iemand zich maar aan de kudde aanpassen? Wat mij betreft mag je doen wat je wilt doen, zolang je er maar geen anderen mee benadeeld...
Lekker van de morfine snoepenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef Tain het volgende:
Zo terug uit het ziekenhuis en lekker aan de pijnstillers
Zo laat nogquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef Tain het volgende:
Zo terug uit het ziekenhuis en lekker aan de pijnstillers
Vanuit amsterdam en nog hapje gegetenquote:
Succes jongen!quote:
Hoe eng istiequote:
Eng? Hij is niet eng, hij is awesissima!quote:
Zitten er schrikmomenten in danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Eng? Hij is niet eng, hij is awesissima!
Nee vrijwel niet. Hoogstens wat harde geluiden na een korte stilte waar een enkeling van opsprong, maar meer nietquote:
* gamebabe noteert dat er een man meegenomen moet worden om haar handje vast te houdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee vrijwel niet. Hoogstens wat harde geluiden na een korte stilte waar een enkeling van opsprong, maar meer niet
Jurassic Park heeft zelfs schrikmomentenquote:
Het is gewoon een actiefilm, maar dat is geen reden om geen man mee te slepen natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
* gamebabe noteert dat er een man meegenomen moet worden om haar handje vast te houden
Dat vind ik ook engquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jurassic Park heeft zelfs schrikmomenten
Er stond thriller op imdbquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is gewoon een actiefilm, maar dat is geen reden om geen man mee te slepen natuurlijk.
Komt bekend voor, ga hem sowieso nog 1 keer in de bios kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef GameBabe het volgende:
Nu nog een geschikt momentje in de agenda vinden
Je gebruikt serieus Express Gate?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:58 schreef Morthill het volgende:
Bij deze is mijn favoriete feature van de Asus UL80 dat hij zijn eigen OS heeft. Druk op de knop en dat ding staat aan en ik kan internetten. Geen gezeur met Windows, opstarttijden of wat dan ook. Gebruikersgemak van een iPad in dat opzicht. OS biedt verder mogelijkheden tot muziek luisteren, skypen, fotoś kijken en online games spelen.
Nee geen volwaardig OS, maar wel gruwelijk fijn in mijn ogen
En waarom dat? Het lijkt me juist vet handig als je gewoon iets kleins wilt doen als even iets opzoeken op internet, foto's laten zien aan vrienden of muziek luisteren in de trein zonder MP3-speler bij de hand. Zeg maar, de reden dat anderen een iPad aanschaffenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je gebruikt serieus Express Gate?
(Het is dé feature die ik als eerste uit de BIOS heb gehaald om mee te laten booten)
Het lag te veel voor de hand om te laten gaan.quote:
Lekker is dat altijd na een korte nachtquote:
Lag je niet alleen in bed vannachtquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb nu wel weer de bijnaam koekjesmonster omdat ik in bed koekjes eet. Een goede bijnaam is me gewoon niet gegund.![]()
![]()
Ik ga vandaag een 360 elite ophalen met wireless adapter voor 150 euroquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |