Jij zit toch ook in N-H? Of hebben al die wolken zich boven A'dam geconcentreerd?quote:
Goed heur, jammer van het weer.quote:
omdat ik volgende week vakantie heb en dus in de tuin kan werkenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom zo lang wachten
En na 3 weken is vragen hoe het met der muis is een beetje lullig
In je broek.quote:
Ja, dat probeer ik dus te regelenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef Bellatrix het volgende:
Je kunt elkaar toch niet koppelen op het interwebzz, als ze het echt willen een keer afspreken ergens.
Hij durft gewoon niks te ondernemenquote:
ik denk hetquote:Op maandag 26 juli 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in N-H? Of hebben al die wolken zich boven A'dam geconcentreerd?
Adam is toch een smerige stad dus die kan wel een spoelbuitje gebruikenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in N-H? Of hebben al die wolken zich boven A'dam geconcentreerd?
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef crv het volgende:
[..]
Adam is toch een smerige stad dus die kan wel een spoelbuitje gebruiken
Hm je lijkt wel wat minder vrolijk dan normaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed heur, jammer van het weer.![]()
Du?
Hier regent hetquote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk het
Af en toe komen er wel een paar langs drijven hoor, maar het blijft redelijk zonnig
Miscommunicatiequote:Op maandag 26 juli 2010 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat ik volgende week vakantie heb en dus in de tuin kan werken
Daarom moet je juist nu derachteraan. Kun je de hele week aan haar werkenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat ik volgende week vakantie heb en dus in de tuin kan werken
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk het
Af en toe komen er wel een paar langs drijven hoor, maar het blijft redelijk zonnig
De Wallen blijven!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef crv het volgende:
[..]
Adam is toch een smerige stad dus die kan wel een spoelbuitje gebruiken
ok rdam ookquote:
Je zou het allemaal kunnen doen, moet je alleen die nieuwe bank er even bij denkenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hm je lijkt wel wat minder vrolijk dan normaal.
Ik ben gaar. Heb zin in mijn nieuwe bank, thee, koekjes en een film
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
*kijkt naar TT: moet ik nog iets teruglezen. De eerste rode klats van tombo, bennies eerst ejaculatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |