Maar normaal gesproken ben ik een hardwerkende ambtenaarquote:
ik ben dienstindeler geweestquote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee op kantoor, administratie (ook financieel)
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een gerecht uit Japan (duh, I'm a freak). Twe estijlen, Hiroshima en Osaka stijl om te maken. Ik heb ze beide geprobeerd natuurlijk, als je toch in beide steden komt
Het is echt el cheapo te maken, maar zo ontzettend lekker (en machtig). Ik maak het hier thuis ook heel soms, als ik weer zo'n aanval krijg. In mei zaten we in een do it yourself restaurant in Tokio, met zo'n bakplaat in je tafel, echt superleukEn die Japanners maar kijken of het mis zou gaan, ik bakte ze er finaal uit
Ik werk in de taxibranche, ik doe vraag/levering controleren, contacten met de onderaannemers, klachten, urenregistraties en alles wat daarbij komt kijkenquote:
Gaafquote:Op maandag 26 juli 2010 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk in de taxibranche, ik doe vraag/levering controleren, contacten met de onderaannemers, klachten, urenregistraties en alles wat daarbij komt kijken![]()
En dat van 4 regio's
Je snapt toch wel waarom sommige mensen een slecht beeld van ambtenaren hebben, als ik in het gemeentehuis kom zitten ze daar meestal een beetje op internet te surfen.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken ben ik een hardwerkende ambtenaar![]()
ondankbare burgers
alles is wel erg gecentraliseerd, maar het klinkt wel als een leuke en vooral drukke baanquote:Op maandag 26 juli 2010 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk in de taxibranche, ik doe vraag/levering controleren, contacten met de onderaannemers, klachten, urenregistraties en alles wat daarbij komt kijken![]()
En dat van 4 regio's
dat begrijp ik best, maar de asiels in NL zitten ook al overvol met dieren die een 2e kans verdienen lijkt me.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben gekozen voor een hond die een tweede kans verdient.
En als een groep mensen zo zijn best doet om een hond een beter leven te geven, dan werk ik daar graag aan mee.
Wat leuk.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat van 4 regio's
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijgen we daar een topic van in F&F?
Please please pretty please? *met wimpers wappert*
Jij woont in een dorp?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom sommige mensen een slecht beeld van ambtenaren hebben, als ik in het gemeentehuis kom zitten ze daar meestal een beetje op internet te surfen.
nog eensquote:Op maandag 26 juli 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken ben ik een hardwerkende ambtenaar![]()
ondankbare burgers
Met kinderen zie je dat ook. Mensen halen vaak liever een kind uit Afrika of Azie, terwijl er in Europa ook ontzettend veel kinderen wees zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef crv het volgende:
[..]
dat begrijp ik best, maar de asiels in NL zitten ook al overvol met dieren die een 2e kans verdienen lijkt me.
How do you cope?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat van 4 regio's
In ieder geval erg afwisselendquote:
Ja wij hebben nu Waterweg, Haaglanden, Groene Hart en Oosterschelde, en ja meestal wel erg druk, zeker omdat mijn manager de neiging heeft alles op mijn bureau te leggenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alles is wel erg gecentraliseerd, maar het klinkt wel als een leuke en vooral drukke baan
Ja. Maar in Den Bosch zie ik het ook.quote:
We hebben al 3 kinderen die een 2e kans verdienen (en alle drie uit nederland) dus het hondje mag best van ver weg komenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met kinderen zie je dat ook. Mensen halen vaak liever een kind uit Afrika of Azie, terwijl er in Europa ook ontzettend veel kinderen wees zijn.
Ach maagd van sterrenbeeld helpt denk ik en erg stressbestendigquote:
dorp...dat zeg ikquote:Op maandag 26 juli 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Maar in Den Bosch zie ik het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |