Wat doe je eigenlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zat braaf om 7 uur al achter mijn bureau
Ik ben er weer achter vandaanquote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben nu met een kapmes in de tuin bezig en ik wou dat ik achter mijn bureau zat
ja en.....quote:Op maandag 26 juli 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zat braaf om 7 uur al achter mijn bureau
ik ga vanavond terug bellen en dan hoor ik wel wanneer ze weer naar Polen gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
Wanneer kunnen jullie haar ophalen Symph?
Nou ja ik was wakker dus ach, en ik mag zelf mijn tijden bepalen dus wel weer om 3 uur klaar danquote:
hoax, je zit gewoon te FOK!enquote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben nu met een kapmes in de tuin bezig en ik wou dat ik achter mijn bureau zat
Krijgen we daar een topic van in F&F?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga vanavond terug bellen en dan hoor ik wel wanneer ze weer naar Polen gaan.
Ze gaan ongeveer 1x per maand.
Ik werk bij Connexxion, en ja wat doe ik nietquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja en.....
Je gaat toch niet vertellen dat je de hele dag niets hebt gedaan
of ben je ambtenaar ?
Hé niet zo over ambtenarenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef crv het volgende:
[..]
ja en.....
Je gaat toch niet vertellen dat je de hele dag niets hebt gedaan
of ben je ambtenaar ?
mijn vorige werkgeverquote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk bij Connexxion, en ja wat doe ik niet
Misschien vind je het raar dat ik dit vraag, maar Waarom kies je eigenlijk voor een buitenlandse hond, als de Nederlandse ook vol zitten?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rijd je op de bus?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk bij Connexxion, en ja wat doe ik niet
Het is een gerecht uit Japan (duh, I'm a freak). Twe estijlen, Hiroshima en Osaka stijl om te maken. Ik heb ze beide geprobeerd natuurlijk, als je toch in beide steden komtquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé niet zo over ambtenaren![]()
Ok, vandaag was niet echt een productieve dag
Wat leuk zegquote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben gekozen voor een hond die een tweede kans verdient.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:42 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien vind je het raar dat ik dit vraag, maar Waarom kies je eigenlijk voor een buitenlandse hond, als de Nederlandse ook vol zitten?
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben gekozen voor een hond die een tweede kans verdient.
En als een groep mensen zo zijn best doet om een hond een beter leven te geven, dan werk ik daar graag aan mee.
vertel danquote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om op Fok! te zitten op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |