Dat is dan een kant van haar die ik nog nooit heb gezien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:02 schreef bloodymary het volgende:
Nee? Voor een vrouw heeft ze juist wel mannenhumor.
't Hart is meer iets voor de radio.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:22 schreef Reya het volgende:
Woody Allen, dat is wel ultiem Zomergasten
Ik kan mij de laatste jaren niet anders herinneren, hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is mooi dat er weer keuzefilms zijn, dat is héél lang niet geweest.
Jammer, had liever Nosferatu uit 1922 gehadquote:
Ik ben ook vaak weggeweest.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan mij de laatste jaren niet anders herinneren, hoor.
Gewoon. Jij zal ook wel eens iets melden wat door 99% van de wereldbevolking niet interessant bevonden wordt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Waarom wil hij laten blijken dat ie de BC'tjes kent met de jaartallen en wetenswaardigheden van de familie etc erbij
Dan ken jij Bluezz duidelijk nog niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Deckard het volgende:
Gewoon. Jij zal ook wel eens iets melden wat door 99% van de wereldbevolking niet interessant bevonden wordt.
En dan klagen dat het onderzoek opgedoekt wordtquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef golfer het volgende:
20 jaar naar stekelbaarsjes staren maakt je natuurlijk niet echt minder wereldvreemd.
Nu je het zegtquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef Jesse_ het volgende:
Geniaal dat ze nu ook daadwerkelijk hetzelfde zitten
Spiegelen....quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef Jesse_ het volgende:
Geniaal dat ze nu ook daadwerkelijk hetzelfde zitten
Ja daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef henkde_j het volgende:
Geniaal dit. Had Monty python kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |