Puik idee!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee omgekeerd, die gast had het juist uitgemaakt. Bij de familie van z'n vriendin in huis!![]()
Wat een koning.![]()
![]()
link naar dat topic?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee omgekeerd, die gast had het juist uitgemaakt. Bij de familie van z'n vriendin in huis!![]()
Wat een koning.![]()
![]()
Er zijn genoeg vissen in de zee.. ik ga liever om de hoek en het dan te horen krijgen dan het op deze schijtmanier te horen..quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Viper23rd het volgende:
TS vindt het erger dat hij 400 euro moest dokken en 18 uur in de trein moest zitten dan dat zijn vriendin het uitmaakte.
TS heeft dit gewoon verdient.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Viper23rd het volgende:
TS vindt het erger dat hij 400 euro moest dokken en 18 uur in de trein moest zitten dan dat zijn vriendin het uitmaakte.
als Socios langer dan 10 uur in een trein zit komt hij klaarquote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef Socios het volgende:
Klagen over dat je een mooie treinreis mag maken.
TS heeft de moeite gedaan 9uur in een trein te zitten om zijn vriendin te zien, om daarna aan de straat te worden gezet.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Viper23rd het volgende:
Reden genoeg om niet te rouwen lijkt me...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:34 schreef Duzzy het volgende:
maar ineens had ze de 2e dag het zuur er flink inzitten.
Neuh. En wil alleen 10 uur in een trein zitten als dat conform dienstregeling is.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef DeBassist het volgende:
[..]
als Socios langer dan 10 uur in een trein zit komt hij klaar
Na 10 minuten waarschijnlijk alquote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef DeBassist het volgende:
[..]
als Socios langer dan 10 uur in een trein zit komt hij klaar
Inderdaad. Wou net zeggen haha. 10 uur!!quote:
Ik ga straks ook naar frankrijk, wtf is mis met frankrijk!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:20 schreef Hyundai het volgende:
Sowieso Frankrijk.
En TS, als ik jou was had ik toen gewoon dat kutwijf zelf naar huis gestuurd en genieten van je vakantie in Zuid Frankrijk.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ze er zuur in had zitten dan was ik haar voorgeweest met uitmaken.
Daar stop je je jodokus toch niet in man
Zij was er al, dus zij zal wel de verblijfplaats geregeld hebben. Ben dan wel benieuwd hoe het besluit om terug te gaan is genomen. Dat ze de volgende dag zegt: "Zo, nu kun je weer je koffers pakken en op de trein. Goeie reis nog hč." Wat zou hij dan zeggen? "Oh oké, bedankt.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:20 schreef Hyundai het volgende:
Sowieso Frankrijk.
En TS, als ik jou was had ik toen gewoon dat kutwijf zelf naar huis gestuurd en genieten van je vakantie in Zuid Frankrijk.
Van wat ik begreep heeft TS zelf besloten terug te komen, op advies van mij natuurlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zij was er al, dus zij zal wel de verblijfplaats geregeld hebben. Ben dan wel benieuwd hoe het besluit om terug te gaan is genomen. Dat ze de volgende dag zegt: "Zo, nu kun je weer je koffers pakken en op de trein. Goeie reis nog hč." Wat zou hij dan zeggen? "Oh oké, bedankt." Reden genoeg om daar ter plekke een enorme scčne te schoppen eigenlijk.
Met papa en mama in de Astra, met de Alpen Kreuzer of de Tabbert achter de auto?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:25 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik ga straks ook naar frankrijk, wtf is mis met frankrijk!![]()
kanker op met je trein verhalenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Socios het volgende:
TS snapt niets van treinen.
Verder dienen treinen wel te allen tijde conform de dienstregeling te rijden, inderdaad.
owja, die kan ik me nog wel herinnerenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat een koning.![]()
![]()
Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavondquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:35 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
owja, die kan ik me nog wel herinnerendat topic zou ik graag een keer weer terug willen lezen
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou dan juist blijven om ook haar vakantie compleet te ruïneren
Nou, het was daar blijven en als goeie vrienden doorgaan, wat natuurlijk niet gaat als ik naast haar lig in een tent met elke nacht een bol broekjequote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zij was er al, dus zij zal wel de verblijfplaats geregeld hebben. Ben dan wel benieuwd hoe het besluit om terug te gaan is genomen. Dat ze de volgende dag zegt: "Zo, nu kun je weer je koffers pakken en op de trein. Goeie reis nog hč." Wat zou hij dan zeggen? "Oh oké, bedankt." Reden genoeg om daar ter plekke een enorme scčne te schoppen eigenlijk.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:38 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moest laat 6 euro betalen voor een enkeltje Utrecht en dat was maar 20 minuten!
En jij mag 18 uur voor niets!?!
vraag me af of dat echt wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond
Ik had in mijn eentje op het strand moeten liggen, en wijven proberen te scoren die geen zak snappen van wat ik ze met mijn lichaamstaal probeer duidelijk te makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef serokwaldeluxe het volgende:
in het geval dat je zou blijven was je toch niet verplicht de hele dag met de familie op te trekken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |