quote:Ajax haalt alsnog El Hamdaoui binnen en strikt Mido
26/07/2010 10:30
De transfer leek afgeketst op de salariseisen van Mounir El Hamdaoui, maar na lange onderhandelingen is Ajax er toch in geslaagd de spits los te weken van AZ. Daarnaast komt ook Ahmed Mido Hossam naar Amsterdam.
Ajax betaalt vijf miljoen euro, uitgesmeerd over een langere periode, aan AZ om El Hamdaoui voor vier jaar aan zich te binden. Na moeizame onderhandelingen ging de 26-jarige Marokkaanse spits akkoord met het salarisvoorstel van de Amsterdamse club. Een medische keuring maandag moet uitwijzen of hij woensdag inzetbaar is in het duel met PAOK Saloniki in de voorronde van de Champions League.
Mido komt transfervrij over van West Ham United. Hij moet nog wachten op een werkvergunning zodat de Egyptenaar zeker niet zal aantreden tegen de Grieken woensdag. Het is de tweede periode van Hossam in Amsterdam. Tussen 2001 en 2003 speelde hij veertig competitiewedstrijden voor Ajax waarin hij 21 keer scoorde. Vervolgens kwam Mido uit voor Celta de Vigo, Olympique Marseille, AS Roma, Tottenham Hotspur, Middlesbrough, Wigan Athletic, Al-Zamalek en West Ham United.
Daarnaast hoopt Ajax ook Daniel de Ridder op korte termijn te presenteren. De 26-jarige buitenspeler kende zijn opleiding in Amsterdam en verkaste na twee seizoenen selectiespeler te zijn geweest naar Celta de Vigo. Na een jaar bij Birmingham City koos De Ridder voor Wigan Athletic waar hij zich niet ontpopte tot een vaste waarde. Afgelopen seizoen verhuurde de Engelse club hem aan Hapoel Tel Aviv.
De komst van Emile Mpenza is door het aantrekken van El Hamdaoui en Mido definitief van de baan.
Chivuquote:Op maandag 26 juli 2010 11:46 schreef HeatWave het volgende:
verdedigertje extra mag ook nog steeds van mij.
Mocht het financieel haalbaar zijn wel, maar anders heeft dat geen uiterste noodzaak. Met Oleguer heb je een prima vervanger in huis, ook kan Blind daar uit te voeten. Eventueel Lindgren/Bonevacia ook nog, en Boilesen kan zich ook weleens gaan ontwikkelen dit jaar.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:46 schreef HeatWave het volgende:
verdedigertje extra mag ook nog steeds van mij.
Ajax heeft juist een hele goede scout voor zuid amerika, maar voorlopig is hij bij ajax zijn magie kwijt lijkt wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:49 schreef Catch22- het volgende:
Maar niet op het top van zijn kunnen.
Ik vind het wel schrijnend dat er zoveel ex-Ajacieden op de shortlist staan, zijn er geen scouts die in Oost-Europa, Scandinavie of Latijns Amerika kijken?
Ja NOS zendt het uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ff lekker wakker worden dit, 3l hamdaoui was mijn nummer 1 en mido nummer 2 allebei is dus meer dan prima. Iemand enig idee of de wedstrijd tegenPAOK uitgezonden gaat worden?
Misschien na de winterstop boilesen een kans geven bij het eerste als stand inquote:Op maandag 26 juli 2010 11:52 schreef Omega het volgende:
Ik hoop dat Jol ze niet teveel in het gareel wil houden, deze jongens brengen juist iets extra's als ze lekker in hun vel zitten. Natuurlijk moeten er geen problemen ontstaan in de kleedkamer, maar een beetje laten gaan. Suarez heeft dat ook wel nodig.
Met de Ridder hebben we onze selectie wel rond. Extra rechtsbuiten? waarom. Je hebt Suarez en de Ridder dan (als die komt).
Extra verdediger? links hebben we Anita en Atouba en rechts v/d Wiel en Blind of Oleguer. Centrum Oleguer als stand in, en ja we hebben ook nog Robbie
Ik denk dat het geld wat uit die geheime la kwam, nu ook wel op is hoor. Wel goed dat die 2 miljoen per jaar voor Luque niet meer betaald hoeft te worden
Hoezo dat,heeft het laatste halfjaar toch redelijk sterk gespeeld bij Groningen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Blind is juist een hele slechte verdediger. Schilder vind ik beter.²
Huh? Hoezo?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:43 schreef Catch22- het volgende:
Nieuwe Ajax-topic volgers; BansheeBoy is een lamzak met domme opmerkingen
Je was weg, hoezo ben je terug BSB?
Sja, leuk die versterkingen, die kunnen dan 2 dagen meetrainenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Devz het volgende:
Mooi dat er toch nog versterking is gekomen. Ik ben erg benieuwd woensdag.
Denk het wel, hij wilde alleen weg naar een topclub, die spelen meestal ook wel CLquote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef Catch22- het volgende:
sowieso is dat achterlijk vroeg met de competitie beginnen dom.
Als Suarez woensdag speelt; dan is het toch zo goed als zeker dat hij niet meer weggaat omdat hij niet speelgerechtigd is?
Daarom ben ik dus zo blij dat EL Hamdaoui nu bij Ajax zit. Die boy is zo veelzijdig, hij ken echt alles.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Catch22- het volgende:
dat is gewoon zo, maargoed; doe er mee wat je wil, maar dan weten anderen dat ze niet ál te serieus op je gezwets in moeten gaan.
Tjah en dan zie je dat bij het derde doelpunt Wielaert verkeerd staat te dekken... is er geen promovendus die wielaert wil huren/kopen?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef koentjuh18 het volgende:
ha, wat lekker opstaan op de eerste dag van je vakantie...
MidoOnder Jol zal hij het goed gaan doen!..
Dat tweede doelpunt
Probleem is dat Wielaert niet weg wilquote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef skittelman het volgende:
[..]
Tjah en dan zie je dat bij het derde doelpunt Wielaert verkeerd staat te dekken... is er geen promovendus die wielaert wil huren/kopen?
Zeker, Feyenoord heeft Castagnos en Schaken.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef Torrio het volgende:
Eerlijk is eerlijk Suarez en El Ham voorin, dat is best ontzagwekkend. Zeker in de Eredivisie.
En daar heb ik dus een hard hoofd in. Ik zie dat niet gebeuren.quote:
Dat blijft inderdaad afwachten, maar indien ajax de huidige selctie (dus met mido en mounir en eventueel de ridder) kan betalen, dan zullen ze het maximale eruit willen halen, 30 miljoen of meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Suarez moet dan idd nog wel blijven...
Gouwe Duoquote:Op maandag 26 juli 2010 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, Feyenoord heeft Castagnos en Schaken.²
De voorbereiding van PAOK is ook niet optimaal, dat scheeltquote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in, dat ze de CL halen, 2 fucking voorrondes met deze voorbereiding...
Suarez wil maar naar een paar ploegen, op Man U na, en misschien Arsenal hebben al die ploegen hun aanval al rond. En als ajax CL haalt, dan kunnen ze gewoon veel geld vragen. En ik weet niet of veel clubs dat willen betalen voor hem. Het WK heeft hij heel goed gespeeld, maar hij is ook wat impopulairder geworden bij een gedeelte van de voetbalfans.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar heb ik dus een hard hoofd in. Ik zie dat niet gebeuren.²
PAOK moet gewoon te doen zijn, zelfs met deze halfbakken voorbereiding. Maar PAOK heeft zijn trainer ontslagen, en mist ook een aantal spelers.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in, dat ze de CL halen, 2 fucking voorrondes met deze voorbereiding...
Ik dus ook niet en vandaar ook dat ze en Mido en Mounir gehaald hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar heb ik dus een hard hoofd in. Ik zie dat niet gebeuren.²
Volgens mag een speler wel de voorrondes bij een andere club spelen en dan in het hoofdtoernooi bij een andere speler. Ik zal eens kijken of ik nog kan vinden waar ik dat gelezen heb. Ben dus niet zeker.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet en vandaar ook dat ze en Mido en Mounir gehaald hebben.
Als Luis as woensdag speelt dan blijft hij wel de rest van het seizoen.
Zodra je hebt gespeeld in de CL mag je er niet meer in spelen voor een andere club toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:08 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mag een speler wel de voorrondes bij een andere club spelen en dan in het hoofdtoernooi bij een andere speler. Ik zal eens kijken of ik nog kan vinden waar ik dat gelezen heb. Ben dus niet zeker.
Van FOKSPORTquote:Het wordt interessanter voor voetbalclubs om spelers in de voorronde van de Champions League te scouten. De Europese voetbalbond (UEFA) besloot woensdag dat voetballers van ploegen die in de voorrondes uitgeschakeld worden ook in het hoofdtoernooi mogen spelen. Waarschijnlijk leidt de maatregel tot meer transfers in augustus.
Voor spelers die in de eerste seizoenshelft in de Champions League uitkomen, verandert er niets. Voor hen blijft het niet toegestaan om voor een andere ploeg in de knock-outfase te spelen.
Voetballers die in de Champions League uitkomen voor de winterstop mogen in het nieuwe jaar wel in de Europa League voetballen, tenzij hun oude club verder speelt in dat toernooi. Ook die regel wijzigde niet.
Dit helpt de grotere clubs alleen maar nog meerquote:Op maandag 26 juli 2010 14:11 schreef Omega het volgende:
ah hier is het
[..]
Van FOKSPORT
Dus als hij woensdag meespeelt en ajax haalt hoofdtoernooi dan is de kans kleiner dat hij weg gaat.
Volgens mij niet als ajax een slechte indruk maakt maar wel het eind toernooi haalt. Het kan dan nog steeds, maar zijn nieuwe club kan hem dan niet inzetten in CL.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:15 schreef msnk het volgende:
Slim van 'm. Als Ajax verliest of een slechte indruk maakt is 'ie alsnog weg.
Dat roepen we al 10 jaarquote:Op maandag 26 juli 2010 14:54 schreef Catch22- het volgende:
Als Suarez en El Hamdaoui elkaar gaan vinden kon het wel eens een heel erg leuk seizoen worden.
Die is ook geen 18 meer he?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:08 schreef dnzl het volgende:
Mooi zo! Maar Mido op de bank? Als dat maar goed gaat...
Da's ook het enige wat mij doet twijfelen jaquote:Op maandag 26 juli 2010 15:08 schreef dnzl het volgende:
Mido linksbuiten? Urby verkopen?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:08 schreef dnzl het volgende:
Zie ik zo snel nog niet gebeuren. Er zullen heel weinig clubs zijn die 30 a 35 miljoen uit willen geven aan 1 speler.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef DeTolk het volgende:
Suarez wordt toch wel verkocht, Mido en Hamdoui in de spits
Maar er zijn genoeg clubs die wel 22-25 miljoen willen uitgeven.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef MassimO het volgende:
[..]
Zie ik zo snel nog niet gebeuren. Er zullen heel weinig clubs zijn die 30 a 35 miljoen uit willen geven aan 1 speler.
Van Der Wiel zou idd nog weleens kunnen vertrekken danquote:Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg clubs die wel 22-25 miljoen willen uitgeven.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Der Wiel zou idd nog weleens kunnen vertrekken dan
Nu nog nietquote:Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef MassimO het volgende:
[..]
Zie ik zo snel nog niet gebeuren. Er zullen heel weinig clubs zijn die 30 a 35 miljoen uit willen geven aan 1 speler.
Hahaquote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Der Wiel zou idd nog weleens kunnen vertrekken dan
Mocht Ajax winnen van de Grieken, dan wacht nog een tweede tegenstander voordat de groepsfase van de Champions League is bereikt. Bij die loting stromen ook AJ Auxerre (Frankrijk), Sampdoria (Italië), Sevilla (Spanje), Tottenham Hotspur (Engeland) en Werder Bremen (Duitsland) in. Ook loten tien kampioenen van kleine voetballanden mee. Als Ajax verliest van Paok, gaat de ploeg van Jol door naar de play-offs van de Europa League.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Ziet er beter uit dan voorgaande jaren waar op het laatste moment nog even enkele paniekaankopen gedaan werden.
Als we de CL halen dan ziet het er helemaal rooskleurig uit. We hebben volgens mij best wel een reeele kans om het te halen. PAOK moet zeker haalbaar zijn en daarna tref je waarschijnlijk een gelijkwaardige tegenstander aan, de toppers ontloop je sowieso.
Tottenham, Werder Bremen,Sevilla en nog enkele hoog geplaatste teams (weet zo even niet welke precies) loot Ajax niet omdat ze zelf ook geplaatst zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Mocht Ajax winnen van de Grieken, dan wacht nog een tweede tegenstander voordat de groepsfase van de Champions League is bereikt. Bij die loting stromen ook AJ Auxerre (Frankrijk), Sampdoria (Italië), Sevilla (Spanje), Tottenham Hotspur (Engeland) en Werder Bremen (Duitsland) in. Ook loten tien kampioenen van kleine voetballanden mee. Als Ajax verliest van Paok, gaat de ploeg van Jol door naar de play-offs van de Europa League.
`quote:Op maandag 26 juli 2010 15:08 schreef dnzl het volgende:
Je hebt geen reet aan die kerel, alleen tegen Psv en Feyenoord kan hij presterenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zal er nou met Urby gaan gebeuren? Gaat die jongen volgende periode echt gratis de deur uit? Zou zonde zijn..
Ik zie niet echt voor me dat Mido een sprint van 40 meter trekt en 'm dan zo op de pan van Hamlap legt...quote:Op maandag 26 juli 2010 16:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
....
Is trouwens dit niet wat voorin?:
Suarez---Hamlap----Mido
,....
'Feyenoord achterna' klinkt dan wel weer heel negatief. Financiëel is Ajax toch echt een stuk gezonder, ook als ze de CL niet halen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef ph4ge het volgende:
Het wordt bij Ajax dit seizoen alles of niets. De laatste centen zijn geïnvesteerd door een man die zn woord al aan een andere club had gegeven. Dat weet de spelersgroep, succes is de enige optie. Gaat het fout (geen CL) dan gaat Ajax Feyenoord achteraan, teveel uitgave en te weinig inkomsten.
Je kan nog altijd Suarez,vd Wiel,Steek verkopen.Dan heb je het volgens mij ook wel aardig financieel op orde.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef ph4ge het volgende:
Het wordt bij Ajax dit seizoen alles of niets. De laatste centen zijn geïnvesteerd door een man die zn woord al aan een andere club had gegeven. Dat weet de spelersgroep, succes is de enige optie. Gaat het fout (geen CL) dan gaat Ajax Feyenoord achteraan, teveel uitgave en te weinig inkomsten.
Godzijdank is Kennedy wel vertrokken ja.Wielaert en Groningen,wordt dat nog wat?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:57 schreef Catch22- het volgende:
Mido voor niets, El Hamdaoui voor 5 mln, de Ridder voor niets, daar ga je niet kapot aan.
De selectie begint uit te dunnen, de rotte appels komen er uit, het gaat de goede kant op.
Wielaert lijkt meer een soort Bogarde, lekker jarenlang in het tweede of met de jeugd trainen en salaris opstrijken, dan spelen voor wat minder geld.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:00 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godzijdank is Kennedy wel vertrokken ja.Wielaert en Groningen,wordt dat nog wat?
Ik geef m groot gelijk. Is niet zijn schuld dat ie gehaald is... En hij speelt absoluut niet uit vrije wil in het tweede.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wielaert lijkt meer een soort Bogarde, lekker jarenlang in het tweede of met de jeugd trainen en salaris opstrijken, dan spelen voor wat minder geld.
Jezus,net of hij slecht betaald zal krijgen bij Groningen of dergelijke.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wielaert lijkt meer een soort Bogarde, lekker jarenlang in het tweede of met de jeugd trainen en salaris opstrijken, dan spelen voor wat minder geld.
Aan het einde van je carriere is een (vermoedelijke) halvering toch wel rijkelijk veel.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:24 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Jezus,net of hij slecht betaald zal krijgen bij Groningen of dergelijke.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
Is de transfer van El Hamdaoui al definitief?
Ik vind het een erg opmerkelijke transfer, zeker als hij maar 5 miljoen heeft gekost, gezien hij vorig jaar nog werd genoemd bij europese subtoppers met transferbedragen van 15+ miljoen...
Goede aankoop voor ajax, opzich, maar ik vraag me af of hij suarez niet in de weg gaat lopen, mits die blijft...
Nee,ik zie niets op de site van Ajax staan,dus zoiets vroeg ik me ook al af.Je mag idd hopen dat die 2 het goed met elkaar kunnen vinden...quote:Op maandag 26 juli 2010 18:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind het een erg opmerkelijke transfer, zeker als hij maar 5 miljoen heeft gekost, gezien hij vorig jaar nog werd genoemd bij europese subtoppers met transferbedragen van 15+ miljoen...
Goede aankoop voor ajax, opzich, maar ik vraag me af of hij suarez niet in de weg gaat lopen, mits die blijft...
Jep. Hij heeft vandaag de medische keuring positief doorlopen. De verwachting is dat hij morgenochtend gepresenteerd wordt. En hij kan zelfs woensdag al spelen naar verluidt.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
Niets of niemand kan Suarez van zijn troon stoten.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk niet dat El Hamdaoui moet proberen om koning Suarez van z'n troon te stoten, want dat zal in de groep ook niet goed vallen denk ik.
Jammer dat hij zo goed kan voetballen, want het is een misselijkmakend mannetje... arbitragezaken, duikelen, kaartennaaien, handballen...quote:
Duikelen doet hij amper meer, en zoals je in de wk finale hebt gezien, moet je soms ook duikelen anders geven scheidsrechters niet de gepaste straf. Als Robben zich laat vallen (omdat hij wel degelijk werd vastgehouden door Puyol) dan is het rood en speelt nederland tegen 10 man.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo goed kan voetballen, want het is een misselijkmakend mannetje... arbitragezaken, duikelen, kaartennaaien, handballen...
idd, maar vervolgens geven we wel 1,3m plus bonussen aan elhamdoei. wat verdient suarez, stekelenburg, de zeeuw of vd wiel eigenlijk? zou minimaal gelijkwaardig moeten zijn...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:52 schreef Omega het volgende:
Wel goed dat die 2 miljoen per jaar voor Luque niet meer betaald hoeft te worden
Stekelenburg ongeveer 1.7 miljoen. Van der Wiel 800.000. De Zeeuw zit daar geloof ik iets tussen in.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
idd, maar vervolgens geven we wel 1,3m plus bonussen aan elhamdoei. wat verdient suarez, stekelenburg, de zeeuw of vd wiel eigenlijk? zou minimaal gelijkwaardig moeten zijn...
overigens moeten ze urby deze zomer nog verkopen willen ze dr wat aan verdienen...
iig 2quote:Op maandag 26 juli 2010 12:38 schreef Moonlighter het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er al verkocht voor woensdag?
Is voor een jaar verhuurd idd. Volgens mij heeft Ajax ook niet de mogelijkheid om hem tussentijds weer terug te halen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef DeZoektocht het volgende:
waar is onze grote vriend Dario Cvitanich eigelijk gebleven?
nog steeds op verhuur in Mexico?
toch raar dat we zijn naam niet gehoord hebben in de hele spitsen kwestie, jongen kan toch best een aardig balletje trappen
Ja, alleen Jol zit het niet in hem zitten dus dan houdt het op.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is hij in de winterstop pas verhuurd dan? Leuke gast trouwens en prima voetballer.
klinkt leuk, maar het gaat om wat een speler onder de streep kost en dat weet je niet zo 1-2-3.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:45 schreef Rnnz het volgende:
1.3 miljoen is nog niet zo heel veel voor El Hamdaoui. Als je bedenkt dat een Atouba bijna anderhalf miljoen verdient en Sno over de miljoen zit. Zelfs Aisatti verdient een miljoen.
Dus de Zeeuw verdient meer dan El Hamdaoui?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Stekelenburg ongeveer 1.7 miljoen. Van der Wiel 800.000. De Zeeuw zit daar geloof ik iets tussen in.
Je zegt het verkeerd.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:45 schreef Rnnz het volgende:
1.3 miljoen is nog niet zo heel veel voor El Hamdaoui. Als je bedenkt dat een Atouba bijna anderhalf miljoen verdient en Sno over de miljoen zit. Zelfs Aisatti verdient een miljoen.
Hij kan best aardig voetballen. Het nadeel is alleen dat hij niet zo veel doelpunten maakt en als hij ze maakt het meestal tegen de kleintjes is. Hij is nooit echt beslissend in belangrijke wedstrijden. Dat had hij ook al bij zijn oude club. Hij maakte er wel aardig wat, maar altijd tegen de kleinere clubs (tenminste wat ik heb begrepen. Ik doe nu lichtelijk napraten)quote:Op maandag 26 juli 2010 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is hij in de winterstop pas verhuurd dan? Leuke gast trouwens en prima voetballer.
+quote:Vannacht rond een uur of half 2 wel weer een leuk Ajax-nieuwtje. Niet zo groot als El Hamdaoui, maar toch ...
*edit* fuck, net te laat.quote:Tipje van de sluier!! Het gaat niet om De Ridder ...
atouba en sno volgende zomer en aisatti de zomer erop dacht ikquote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef Torrio het volgende:
Wanneer loopt het contract van Atouba/Sno/Aisatti eigenlijk af?
Atouba - 30 juni 2011quote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef Torrio het volgende:
Wanneer loopt het contract van Atouba/Sno/Aisatti eigenlijk af?
De Mul heeft nog een contract voor 2 jaar.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Torrio het volgende:
Nog een jaartje de portomonnee wijd open dus, valt nog mee![]()
En ik zeg de Mul.
Toch denk ik de Mul..quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
De Mul heeft nog een contract voor 2 jaar.
Odonkor 1 jaar.
Heb Lindgren altijd al een prima speler gevonden, had van mij veel meer mogen spelen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:50 schreef Catch22- het volgende:
Lindgren is imo een prima speler voor de basis. Oleguer is een hele goede mandekker, maar je moet hem gewoon niet laten opbouwen, maar daar heb je ook die 2 CMD's voor
Ja klopt, maar volgens mij hebben ze nooit meer vertrouwen in hem gehad. Heel zondequote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef Catch22- het volgende:
Veel met die blessure lopen leuren waaraan hij geopereerd is toch?
bring on woensdagggggquote:Op maandag 26 juli 2010 23:18 schreef IceCreamm het volgende:
Misschien een onbekende naam? Hoe dan ook, ik denk dat De Mul niet haalbaar is en Odonkor zou prima staan. Over twee dagen gewoon die fetavreters verslaan!
Klopt,maar ik zou het liefste alles uit mijn carriere halen,voor 2 ton minder bij Groningen ook wel..quote:Op maandag 26 juli 2010 18:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aan het einde van je carriere is een (vermoedelijke) halvering toch wel rijkelijk veel.
Anita vond ik 1 van de verassingen van vorig seizoen.quote:
Mpenza kom er maar inquote:El Hamdaoui speelt hoog spel! De aanvaller is nog niet bij Ajax en lijkt laatste training voor duel met PAOK niet te halen #Ajax
quote:Martin Jol gelukkig met de komst van El Hamdaoui en Mido
Ajax heeft met de komst van Ahmed 'Mido' Hossam en Mounir El Hamdaoui toch nog een grote slag kunnen slaan op de transfermarkt. Trainer Martin Jol heeft met de twee aanvallers grotendeel zijn zin gekregen en acht de kansen om mee te doen om de prijzen nu een stuk groter voor de Amsterdammers.
,,Mounir is wat wij nodig hadden", reageert Jol in het AD over de komst van de aanvaller van AZ, die vandaag gepresenteerd wordt. ,,Ik heb met hem gewerkt bij Tottenham Hotspur. Hij is in staat om dit Ajax beter maken."
Ook met Mido werkte Jol samen bij de Spurs. ,,Hij is een geweldige jongen om erbij te hebben. Dat moest ook wel, want we hadden helemaal geen opties op de spitspositie. Nu is hij dubbel bezet."
De kans is groot dat El Hamdaoui morgenavond in de derde voorronde Champions League-confrontatie met PAOK Saloniki al in de basis zal starten. Waarschijnlijk vormt de Rotterdammer dan een aanvalstrio met rechtsbuiten Luis Suárez en linksvoor Urby Emanuelson.
Jol klaagde vorige week nog over een gebrek aan kwaliteit in de voorhoede van Ajax, nu zit hij ineens ruim in de aanvallers. Toch gaat de Scheveninger er vanuit dat Miralem Sulejmani bij Ajax blijft en niet alsnog verhuurd wordt aan het sterk geïnteresseerde West Ham United.
Bron: AD
Aldus Twitter Mike weerquote:Ik rijd richting ArenA en laat me maar verrassen door El Hamdaoui, Jol, Van den Boog en wie nog meer #Ajax
Mounir is al binnen ouwequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:35 schreef parttimeboterham82 het volgende:
Marcus Rosenberg mag ook vertrekken bij Werder Bremen... Als Ham moeilijk blijft doen is hij dan geen optie? Je moet toch graag voor Ajax willen spelen, als Ham dat niet wil, waar het op lijkt zo langzamerhand, moet hij lekker weg blijven. Wie denkt hij dat hij is... Mister Bigshot?
idd gokkend op een juist nieuwtjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aldus Twitter Mike weerDie gozer weet op dit moment dus ook niet meer, en loopt alleen maar te speculeren.
Denk niet dat Tottenham de grote club is die Suarez in gedachten heeftquote:Suarez is Tottenham’s first choice but Ajax want £35m for the Uruguay international, who scored 49 goals last season and another three in the World Cup finals. The Dutch club are also expecting Suarez to feature in the two legs of their Champions League qualifier against PAOK of Greece, which would make him ineligible to play in the competition for another club this season. Levy would not want to pay more than £25m for Suarez but the biggest stumbling block is likely to be his wage demands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |