Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
Ik zoek docenten die voor mij een enquete willen invullen over de docentenagenda's. Mijn doel is om ooit zelf een agenda uit te geven. Deze enquete is om te kijken of er animo is . Het invulllen duurt 5 minuten, voor de snelle klikker een minuutje of 2.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende: Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ingevuld! Ik gebruik zelf de Moleskine agenda van 15X23 cm met heeeeel veel notitieruimte, en een apart cijferschrift van Clairefontaine, omdat ik nou eenmaal niets kan met dat gepriegel in die veel te kleine lerarenagenda's. Met 10 klassen, wat projecten en een mentoraat moet ik gewoon veel lijstjes etc. kunnen maken.
Dus deze agenda:
En dit voor de cijfers:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2010 15:12:59 ]