Ik geef het op. Wat ben jij saai, zeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar er was een hek van de dam.En het is hier 32 graden nu, dat vind ik best warm....
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geef het op. Wat ben jij saai, zeg.
Guilty.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het lijkt wel alsof we allemaal heel seksbelust zijn, maar ik ben dat niet hoor. De rest wel.
ik heb zuiver romantische intentie'squote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het lijkt wel alsof we allemaal heel seksbelust zijn, maar ik ben dat niet hoor. De rest wel.
Face down, ass up zou Mike zeggenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou, dan moet ie gewoon z'n mond houden en bukken.
Ik kan moeilijk tegemoet komen aan verwachtingen die ik niet ken natuurlijk, dus probeer ik zo neutraal mogelijk over te komen. Of ben jij een van de velen die denken dat een grote mond gelijk staat aan niet saai? Damn, wat saaiquote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geef het op. Wat ben jij saai, zeg.
Die grens kan hier toch moeilijk overschreden worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Flirten is leuk
Maar de grens moet wel duidelijk zijn
Viespeukquote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Face down, ass up zou Mike zeggen![]()
Ik trek me weer even terug
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou, dan moet ie gewoon z'n mond houden en bukken.
waarom geloof ik hier nu niks van?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ow wacht, het is net als [Singles] dus!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Lotusss het volgende:
Ach, maakt me niet uit of jullie wel of niet seksbelust zijn. Jullie willen mij niet en ik wil überhaupt geen seks
Je moet me dan ook niet serieus nemen, pop.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegemoet komen aan verwachtingen die ik niet ken natuurlijk, dus probeer ik zo neutraal mogelijk over te komen. Of ben jij een van de velen die denken dat een grote mond gelijk staat aan niet saai? Damn, wat saai
Óf juist wel!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet me dan ook niet serieus nemen, pop.
Letterlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wasn't planning to, honeybearquote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Honeybearquote:
Ik woon toch te ver weg om het uberhaupt serieus in overweging te nemenquote:
Nee, ik heb de kat mee naar binnen gesleurdquote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kijk nou wat de kat naar binnen gesleept heeft.
Well good, 'cause you never know, darlin'.quote:
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.quote:
Verklaar nader.quote:
Misschien ben ik wel een onzeker pubertje, hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Moet zeggen dat het hier best gezellig is. Dat het een homo-topic is, schrikt tenminste de onzekere pubertjes af
We hebben ons deel onzekere pubertjes ook wel hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Moet zeggen dat het hier best gezellig is. Dat het een homo-topic is, schrikt tenminste de onzekere pubertjes af
Ik heb een zwak voor koosnaampjesquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.
Pour votre plaisirquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.
Al die nieuwe mensen hierquote:
Aw, koetsjie koetsjie.quote:
Was dat maar waarquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Tu es très gentil.quote:
Hmmm... damn.quote:
Je moet alle hetero's gewoon negeren.quote:
quote:
Merci, monsieur, je fais de mon mieuxquote:
Die zijn morgen weer vertrokken.quote:
Ben, je suis impressionné.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci, monsieur, je fais de mon mieux
Heb je al een broek aanquote:Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef Barbusse het volgende:
Maar het was me een eer hier gepost te mogen hebben en kennis gemaakt te hebben, maar ik ga er vandoor. Naar buiten en zo.
Heartbreaker.quote:
Ondertussen wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |