Mijn vrouw heeft ook eens zoiets aan de hand gehad en naderhand bleek dat ze gewoon "misbruikt was" als vakantieopvangquote:Op maandag 26 juli 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Vaduzzie das klote. Kan je er nog tegen in beroep of iets?
Raar zeg dat je je zo inzet en ze je dan zo ineens op straat zetten. Je hebt toch ook wel opzegtermijn e.d.
Welke branche werk je trouwens?
quote:
Logisch, gewoon werken jullie. Kan de baas lekker beetje internettenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:07 schreef crv het volgende:
Onze "CEO" kwam net binnen toen we ff bakkie deden in de koffiecorner. Had gebak gehaald en die lul vraagt niet eens waarom er gebakl is groet iedereen snel en duikt zijn hok in
Gezellig, zo'n ventquote:Op maandag 26 juli 2010 10:07 schreef crv het volgende:
Onze "CEO" kwam net binnen toen we ff bakkie deden in de koffiecorner. Had gebak gehaald en die lul vraagt niet eens waarom er gebakl is groet iedereen snel en duikt zijn hok in
Die gast is echt te waardeloos. Hij richt dit bedrijf te grondde echt waar.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logisch, gewoon werken jullie. Kan de baas lekker beetje internetten
ah dan weet ik waar je werkt. Hoi collega.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:11 schreef crv het volgende:
[..]
Die gast is echt te waardeloos. Hij richt dit bedrijf te grondde echt waar.
Van zeker de helft weet ik dat men aan het solliciteren is en dit zijn bijna alle ervaren mensen (incllusief mezelf).
Die LUL met vingers zit onderuitgezakt achter zijn buro te cijferneuken om de board in parijs tevreden te houden.
nou niet echt. bij een bedrijf van ongeveer 120 man zou je verwachten dat ie ook op zijn "niveau" zijn netwerk gebruikt, uitbreidt en daarmee een bepaalde salesrol vervult.quote:
hangt ervan af zit je bij de C of bij de S "Collega" ?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah dan weet ik waar je werkt. Hoi collega.
Cquote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef crv het volgende:
[..]
hangt ervan af zit je bij de C of bij de S "Collega" ?
dan zijn we volgens de groep concurentenquote:
Ik ook niet. Maar wij zijnookmaar overgenomen, en ik moet nog erg wennen aan die cultuur. Ik probeer het wel, maar we zien wel hoe het loopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:15 schreef crv het volgende:
[..]
dan zijn we volgens de groep concurenten![]()
Maar zo zie ik het niet hoor Collega
quote:
hoe bedoel je overgenomen, waar kom je oorspronkelijkd an vandaan?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wij zijnookmaar overgenomen, en ik moet nog erg wennen aan die cultuur. Ik probeer het wel, maar we zien wel hoe het loopt.
De laatste aankoop van C.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:18 schreef crv het volgende:
[..]
hoe bedoel je overgenomen, waar kom je oorspronkelijkd an vandaan?
Nog steeds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |