Die dingen zijn waardeloos inderdaad, want dat ding staat wel gewoon warm te worden in je kamer.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Mobiele airco's koelen hooguit 2 of 3 graden onder de omgevingstemperatuur.
Da's niet helemaal waar, maar 20 graden omlaag is idd wel heel overdrevenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Mobiele airco's koelen hooguit 2 of 3 graden onder de omgevingstemperatuur.
Duurquote:
Laatst eentje bij Praxis gekocht voor E350 en dat vind ik wel meevallen voor een apparaat wat we nog jaren gaan gebruiken.quote:
wat is dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:03 schreef febster het volgende:
Wie van jullie heeft hier Spotify trouwens? /vraagje tussendoor
Ja, maar het ding moet nog ergens opgehangen worden aan de buitenkant, gaat de buurt zeiken, Woonbedrijf zeiken en dan nog het verbruikquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laatst eentje bij Praxis gekocht voor E350 en dat vind ik wel meevallen voor een apparaat wat we nog jaren gaan gebruiken.
Op kantoor wel, thuis niet echt nodig.quote:
Dat zeggen altijd alle gebruikersquote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Het computersysteem keert zich tegen meHet beschuldigt mij van dingen die ik helemaal niet heb gedaan
Wij hebben de onze gratiesch gekregenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laatst eentje bij Praxis gekocht voor E350 en dat vind ik wel meevallen voor een apparaat wat we nog jaren gaan gebruiken.
Nou ja, ik ben niet de standaard randdebiel die je nu voor ogen hebt hoorquote:
hou op over gaten in de muur, als ik had geweten wat voor ellende ht met zich mee zou brengne had ik het bij de vorige bewoners aan gerekend als veborgen gebrekquote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij hebben de onze gratiesch gekregenMaar de woningbouw is denk ik niet zo blij als we een gat in de muur maken
Je hebt de database gehackedquote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet de standaard randdebiel die je nu voor ogen hebt hoor
Het systeem beweert dat ik een dossier onderhanden heb dat ik niet eens aankan, dus er zit ergens een bug
mensen die accepteren dat ze niet slapen en vervolgens de rekening bij de baas neerleggen vanwege gebrek aan productiviteit de volgende dag.quote:
Ik woon in een vrijstaand huis, geen mens die dat ding ziet.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar het ding moet nog ergens opgehangen worden aan de buitenkant, gaat de buurt zeiken, Woonbedrijf zeiken en dan nog het verbruik.
Ik heb nergens last van hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
mensen die accepteren dat ze niet slapen en vervolgens de rekening bij de baas neerleggen vanwege gebrek aan productiviteit de volgende dag.
Ik slaap echt waardeloos met die hitte, ik slaap ook pas na 3 uur en aan zo weinig uurtjes heb ik gewoon niet genoeg.quote:
Mietjes, allemaal!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik slaap echt waardeloos met die hitte, ik slaap ook pas na 3 uur en aan zo weinig uurtjes heb ik gewoon niet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |