Uitgerekende data zijn zó overratedquote:Op maandag 26 juli 2010 09:20 schreef Leandra het volgende:
Oh verrek, ik zie net dat Pessie ook gewoon op de uitgerekende datum kan bevallen als het nu een beetje serieus rommelt...
Well done zijn ze veel leukerquote:Op maandag 26 juli 2010 09:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitgerekende data zijn zó overrated
Shoot, en ik dacht dat je een beetje zat te hinten...quote:Op maandag 26 juli 2010 09:22 schreef freecell het volgende:
Ik weet (helaas) niet meer dan jullie hoor
En ze slaapt regelmatig tot tien uur
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:23 schreef Leandra het volgende:
Fluugs, ik kan het nog zo zingen......."Hup daar is Willem met de waterpomptang, de nijptang en de combinatietang"
Darn, das al gewoon zo'n 38/39 jaar geleden.... en nog steeds een trauma van die ene keer dat ik per se Brinta wilde hebben, mijn moeder dat kocht, ik het al gelijk als avondeten wilde hebben en heel erg vies vond, en toen mocht ik geen Fabeltjeskrant kijken omdat ik m'n bord niet leeg had![]()
![]()
Ahwquote:Op maandag 26 juli 2010 09:23 schreef Leandra het volgende:
Fluugs, ik kan het nog zo zingen......."Hup daar is Willem met de waterpomptang, de nijptang en de combinatietang"
Darn, das al gewoon zo'n 38/39 jaar geleden.... en nog steeds een trauma van die ene keer dat ik per se Brinta wilde hebben, mijn moeder dat kocht, ik het al gelijk als avondeten wilde hebben en heel erg vies vond, en toen mocht ik geen Fabeltjeskrant kijken omdat ik m'n bord niet leeg had![]()
![]()
Joh, dan doe je gewoon exact een week na de uitgerekende datum, dat zijn zulke leuke kinderenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitgerekende data zijn zó overrated
eensch!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, dan doe je gewoon exact een week na de uitgerekende datum, dat zijn zulke leuke kinderen
Ik denk dat Pessie er niet blijer van wordt als ik elk kwartier langs kom fietsenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ahw
En o ja freecel, helemaal vergeten dat we een 'spion' ter plaatse hebben bij pessie. Kunnen we jou mooi inzetten voor langsfietsexpedities als het lang duurt voor ze zichzelf meld/sherlock holmes
Geen Nick jr???quote:Op maandag 26 juli 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
Ja lach maar, we hebben het over 1971 hè, toen was er niets anders dan de Fabeltjeskrant, geen Sesamstraat, geen weetikveel voor kleuters, dat was gewoon zonder kinderprogramma naar bed
Wat zij zegt!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
eensch!![]()
![]()
Pessie ligt nog gewoon te tukken joh! (hoewel het voor haar wel prettig zou zijn als het begonnen was, wie weet.) Maar even goed bijslapen kan vast ook geen kwaad.
Ik had geantwoord dat ik vast in de war was met helpp... dan had je meteen kunnen langskomen en dan zeggen zien ze het vanzelf wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Ja als iedereen boven mij nou eens bevalt! Misschien wacht Speklap daarop![]()
Ik werd teruggebeld, de behandelend arts van dit moment kent Puppp niet'u bent niet in de war met Helpp?'
Euh nee!
Ja u heeft woensdag een afspraak kunt u niet tot dan wachten?
Euh nee!
Dus nu mag ik om 2 uur even langskomen! Mag ie mooi mijn bulten even bekijken. Heb ook de tip gegeven een de googlen...erg toch eigenlijk!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |