Jezus wat heeft die linker een klein bovenlichaamquote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef Hyman het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een keer met vrienden deze poster nadoen
[ afbeelding ]
Nee man, zn broek zit gewoon tot zn okselsquote:Op maandag 26 juli 2010 00:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Jezus wat heeft die linker een klein bovenlichaam
Dat wou ik dus ook zeggenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee man, zn broek zit gewoon tot zn oksels
Die heb ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gedaan! Met twee vriendinnen en ik was de blote voeten mannnnn en hij is perfect geworden de tweede poging.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben een uur gezocht.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:30 schreef mich1992 het volgende:
Een bandje van m'n middelbare school heeft zich vernoemd naar Abbey road.
Daar kan het hondje op liggenquote:
Jawelquote:Op maandag 26 juli 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké wel een beetje grappig eigenlijk. Maar niet om te kopen, net als die pedobear van Heimen.
Long cat, extra behaard.quote:
Ik heb hem niet gekocht, maar gekregen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké wel een beetje grappig eigenlijk. Maar niet om te kopen, net als die pedobear van Heimen.
Ik zeg toch dat het grappig is.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jaweldie is epic. Jij ziet de humor er niet van in, das wat anders.
Ja, maar ik vond het dus wel waard. En soms heb ik van die momenten waarop ik niet weet waaraan ik het zou moeten bestedenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het grappig is.Maar niet om je geld aan uit te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |