Jij bent niet boeiendquote:
Dead Space was vet!quote:
Je zuster op een houtvlot. Dead Space is nog steeds één van de tofste games die ik uit 50 games in het afgelopen jaar heb gespeeldquote:
De PS3 krijgt toch die Wii Dead Space er bijquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot. Dead Space is nog steeds één van de tofste games die ik uit 50 games in het afgelopen jaar heb gespeeld
twee keer zoveel rotzooi voor de zelfde prijs, Awesome!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De PS3 krijgt toch die Wii Dead Space er bij
Mooie deal
Zijn zeker games die het uitspelen waard zijn, kost wel wat tijd maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:04 schreef zatoichi het volgende:
Maffia 2 sla ik even over; dat soort spellen heb ik nog veel te veel in de kast liggen, en ik wil ze allemaal nog uitspelen:
Red dead redemption
Just cause 2
GTA IV + uitbreidingen
Dat vind is dus weer te ver gaan, als ik de story uit hebt vind ik het wel genoeg geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet zelf GTA IV ook nog eens compleet uitspelen (alle jumps doen, al die stomme duiven vinden)
Gay Tony is leuker dan Lost and Damnedquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Forskneck het volgende:
GTA IV was veels te kort![]()
Toen met de release in een week uitgespeeld. (wel dagen van 16 uur spelen)
En de lost and damned, is wel het leukst van de game, maar ook kort. Maar dat is logisch, dat was maar een DLC.![]()
Gay tony heb ik niet.
Onderbouw dat isquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gay Tony is leuker dan Lost and Damned
Gay Tony is zo geniaal. Muziek, setting, nachtclubs, Yusuf, YES.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:34 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Onderbouw dat is
Aangezien Lost and Damned vette muziek heeft de sfeer van zo'n motorclub + betere motorskills.
Wat mij dus al veel meer boeit dan Gay Tony. Op het eerste gezicht dan he.
http://www.eurogamer.net/(...)brotherhood-hands-onquote:Wanted is slow, it's tense, it's devious. By its very nature, death can come without warning, but the rich satisfaction in setting up your own furtive murders - and the change in pace when rooftop foot chases break out - balance that out well. It's heart-in-mouth fun that may have limited long-term appeal, but it shows the same kind of knack for novel, asymmetrical multiplayer that Ubisoft demonstrated with the legendary Spies-versus-Mercs mode of Splinter Cell: Pandora Tomorrow back in 2004. We can't wait to see what other modes the developers have up their - scooped, knife-concealing - sleeves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |