Hahaaaa je zit er wel vol mee hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij klopt dat niet helemaal hoor, want Margo heeft een knipperlicht relatie met ene.............En als hij bij haar is zet hij ook zijn stream aan om zijn hamsters in de gaten te kunnen houden. Moet je je voorstellen: liggen ze eindelijk eens gezellig te krikken zit hij met 1 oog die stream in de gaten te houden! Want stel je eens voor dat er iets mis zou zijn zijn met 1 van zijn hamsters!
Best knap eigenlijk. Dat je door hier te lezen over een ouwe, chagrijnige, bier zuipende WAO-er een aardig beeld van deze persoon kunt schetsen. Zonder 'm ooit on cam te hebben gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:49 schreef kruiwagen het volgende:
Voor mensen die pretenderen dat ze niet kijken naar Opaatje zijn stream weten jullie er ontzettend veel van!
Best knap eigelijk, het boeit jullie dus wel!!!!!
Voor sommige mensen wel want erkomen er zat op zijn chat , ik niet meer heb het opgegeven!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best knap eigenlijk. Dat je door hier te lezen over een ouwe, chagrijnige, bier zuipende WAO-er een aardig beeld van deze persoon kunt schetsen. Zonder 'm ooit on cam te hebben gezien.
Als die ouwe nou verborgen talenten had ...
Pietje Pukquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:26 schreef Margo37 het volgende:
Hahaaaa je zit er wel vol mee heDas trouwens ook een stream ja die van Wim, wil je eens ff vragen aan Pukkie Spuitje of ik ook een naamtopic mag, ow nee doe maar aan Yvonne want Pukkie heeft niks te vertellen hier
Jeweetsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], is deze speeltuin niet groot genoeg?
Pietje aan zijn glazen salontafel, ik zeg doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:40 schreef Laysa het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eeen stream van Onze pietje![]()
Schijnt vannacht anders wel gezellig te zijn geweest?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:59 schreef Fiepoo het volgende:
Whehe.... als je deze stream gaat volgen (of al volgt) heb je pas geen leven...
Wie gaat er nou kijken naar een ouwe lul die op iedereen commentaar heeft maar zelf in de wao zit wegens vermeende hart en vaat ziekte maar vervolgens zichzelf lam zuipt (wat dus helemaal niet goed is met H&V ziekte) en daarnaast zegt dat hij wel 40 verschillende medicijnen gebruikt zal wel lekker gaan met dat alcohol vat.....
iedereen zou commentaar op hem moeten hebben, maar ja... dat mag niet want fok heeft hem geleerd wat bannen is.... dan heb je zo een ban aan je broek.... en dan achteraf krijg je weer commentaar dat je nix zegt whahahaha
ouwe zielige lul... + followers...
kun je beter naar de stream van stream it out gaan kijken... die staat al weken op zwart... misschien niet zo spannend maar wel zo informatief!
Je vergeet nog watquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:59 schreef Fiepoo het volgende:
Whehe.... als je deze stream gaat volgen (of al volgt) heb je pas geen leven...
Wie gaat er nou kijken naar een ouwe lul die op iedereen commentaar heeft maar zelf in de wao zit wegens vermeende hart en vaat ziekte maar vervolgens zichzelf lam zuipt (wat dus helemaal niet goed is met H&V ziekte) en daarnaast zegt dat hij wel 40 verschillende medicijnen gebruikt zal wel lekker gaan met dat alcohol vat.....
iedereen zou commentaar op hem moeten hebben, maar ja... dat mag niet want fok heeft hem geleerd wat bannen is.... dan heb je zo een ban aan je broek.... en dan achteraf krijg je weer commentaar dat je nix zegt whahahaha
ouwe zielige lul... + followers...
kun je beter naar de stream van stream it out gaan kijken... die staat al weken op zwart... misschien niet zo spannend maar wel zo informatief!
Whoehahaha zo maar ineens werd zijn project uit de lucht getrokken... aag erm!quote:
Hey margo... jij denkt het altijd beter te weten hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:08 schreef Margo37 het volgende:
hahaha Fiepoooo ben jij Grobbedrol? Pappie van...?
een complot is het allang niet meer hoor... die zijn de laatste bladzijdes waar alle kaarten al op tafel liggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:28 schreef Gert het volgende:
Nu nog een lekker complot, een connectie met Gert Timmerman of zo, en we kunnen weer een tijd vooruit.
Of ben je Dutchie zelf? Je papa was hier al lid dacht ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Hey margo... jij denkt het altijd beter te weten hehelaas zit je nu flink mis
Wat is SV nou weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat? Heeft dit iets te maken met Peter van SV!?
Geen idee, maar leuk topic ditquote:
Als je het allemaal zo goed weet, wat stook ik dan? En waarom zeg je niet gewoon je andere nick die je op de stream van Peter had, heb je iets te verbergen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef Fiepoo het volgende:
Ook nietvervelend dat je het niet weet he
kun je niet stoken
doe je toch zo graag... stoken
Geen ideequote:
Waarom zou ik :-) zodat je lekker kan gaan stoken weer? ga maar weer gouw je k*ttek*p... eh... k*ttek*t inquote:En waarom zeg je niet gewoon je andere nick die je op de stream van Peter had, heb je iets te verbergen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:51 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Misschien Margo die solliciteerT naar mod denk ik
Droom lekker verder hahahahaha je bent wel aardig jezelf aan het bevestigen zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
nou weet ik zeker dat je Dutchie bent, citereren en solliciteren.
Ooooooooh, die ook in de Bunker zat en waar ik nog steeds een beloofd etentje van krijg!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik ben zijn achternaam even kwijt, hij doet ook zingen enzo
Studio VlemmixWel opletten
Jah doe eens ff een TR bij Yvonne.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is een beetje het jostiehoekje van een jostiehoekje aan het worden nu
En waarom zou opaatje hier niet kunnen reageren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jah doe eens ff een TR bij Yvonne.
Tita ff een vraag heb je al antwoord gehad waarom opaatje niet kan reageren hier?
Pcies diequote:Ooooooooh, die ook in de Bunker zat en waar ik nog steeds een beloofd etentje van krijg!
Opaatje heet hier niet Opaatje maar John100, geen rechten om te reageren. Is allemaal al gecheckt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom zou opaatje hier niet kunnen reageren?
Misschien omdat usernaam "opaatje" al bezet is? En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?
Nou?
En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Opaatje heet hier niet Opaatje maar John100, geen rechten om te reageren. Is allemaal al gecheckt.
Wat kan mij die kutkloon nou schelen mens, dacht dat jij de admin was hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?
Helder lichtje ben je
Man leer eens Nederlands typen Dutchie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:03 schreef Fiepoo het volgende:
jah margo.. zei is de admin en jij wil het graag zijn.... helaas
Ze is het over typen beu van alles wat opaatje haar opdraagt om te vertellen hier op fokquote:
Vertel, kan het zijn dat Opaatje opnieuw probeerde te reggen? Waarom heeft John100 geen rechten om hier te reageren dan?quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vertel, kan het zijn dat Opaatje opnieuw probeerde te reggen? Waarom heeft John100 geen rechten om hier te reageren dan?
quote:Misschien omdat usernaam "opaatje" al bezet is? En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?
Je quote de verkeerdequote:Man leer eens Nederlands typen Dutchie.
What about Jonh100??????????quote:
Nope je maakt steeds dezelfde typefouten, valt niet opquote:
God in de hemel, zo dom maak je ze niet vaak meer meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
What about Jonh100??????????
Sjonge wat kan lezen moeilijk zijn.
Echt he, John100 is GEEN kutkloon, volgens mij doe je maar wat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
God in de hemel, zo dom maak je ze niet vaak meer mee
En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?
Ja, en vandaag of morgen ben jij ook opeens *poef* wegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Echt he, John100 is GEEN kutkloon, volgens mij doe je maar wat.
Maar goed Helder Lichtje van mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Echt he, John100 is GEEN kutkloon, volgens mij doe je maar wat.
Zet um op, voel je je al een beetje over de stoel heen glijden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en vandaag of morgen ben jij ook opeens *poef* weg
Opaatje is lekker een weekendje weg en spant niemand voor zijn karretje, ik heb het over monddood maken gehad en voor mijn part komt er geen mens op die chat, leven en laten leven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:13 schreef Fiepoo het volgende:
Doe maar niet... dan valt ze in een gat... zo diep... daar komt ze nooit meer uitzielig!!!
en moet opaatje iemand anders voor zijn karretje spannen...![]()
Joehoequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar goed Helder Lichtje van me
Wie is John100 volgens jou dan?
Had je je post aangepast?quote:
Wat een utter bullshitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had je je post aangepast?
John100 is Opaatje, hij heeft zijn inloggegevens aan 2 mensen gegeven zodat die zijn verhaal van niet kunnen reageren konden checken.
Ach ja daar had je pappie het ook al overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:21 schreef Fiepoo het volgende:
Trouwens over mond dood....
Forum van KKK is privé maar wel lekker roddelen en doods verwensingen doen daar.... en het over mond dood maken hier hebben,,,, aaaaaaaaahhhhh zielig!!!!!
Ik heb echt met je te doen
NOT!
Geen idee hoe jij je "functie" als admin ziet, maar dat er geen reet van klopt ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een utter bullshit
Ik denk dat ik dit soort zaken iets beter kan zien dan jij of die 2 mensen, denk je niet?
Op dat van jou wel hahahaha.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef Fiepoo het volgende:
ik geloof ook niet dat fok op zijn gebrabbel zit te wachten
d'r valt niks aan te snappen want het klopt niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef Fiepoo het volgende:
op dat van jou al helemaal nietals je 3 pagina's nodig hebt om iemand te snappen......
U zegt? Ga lekker elders lezen danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou je domme bek nou 's dichtHet begint echt pijnlijk te worden nu
peterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Schijnt vannacht anders wel gezellig te zijn geweest?
http://www.ustream.tv/recorded/8613321
Nein! Ik ga dit topic volbaggeren met zinloze reacties op jouw domme posts zodat we in RLS geen last meer van jullie soort hebbenquote:
Of mag Yvonne ook nog een keer bij je op schoot? Man hahaha geil niet zo op een adminquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein! Ik ga dit topic volbaggeren met zinloze reacties op jouw domme posts zodat we in RLS geen last meer van jullie soort hebben
D'r valt niks aan te kloppen want het snapt niet, in dit gevalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
d'r valt niks aan te snappen want het klopt niet.
WAT!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Of mag Yvonne ook nog een keer bij je op schoot? Man hahaha geil niet zo op een admin
studio vlemmix, je weet wel van Johan Vlemmix.quote:
hmmm.... dat was sarcastisch hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
studio vlemmix, je weet wel van Johan Vlemmix.
Je reactie zegt al genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WAT!?
Mooi, jij bent écht de weg kwijt in je hoofd of niet?
quote:
Yvonne, had het al geprobeerd voor Opaatje, hij staat hier als John100 en had ff zijn wwoord gehad maar hij kan niet reageren enzo in de topic`s. heel vreemd, misschien kan jij kijken wat het is, Opaatje wil wel reageren op sommige maar helaas kan niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom zou opaatje hier niet kunnen reageren?
Misschien omdat usernaam "opaatje" al bezet is? En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?
Nou?
Hey Tiet, had jij de inloggegevens ook gehad van Opaatje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
studio vlemmix, je weet wel van Johan Vlemmix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |