Wat is SV nou weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat? Heeft dit iets te maken met Peter van SV!?
Geen idee, maar leuk topic ditquote:
Als je het allemaal zo goed weet, wat stook ik dan? En waarom zeg je niet gewoon je andere nick die je op de stream van Peter had, heb je iets te verbergen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef Fiepoo het volgende:
Ook nietvervelend dat je het niet weet he
kun je niet stoken
doe je toch zo graag... stoken
Geen ideequote:
Waarom zou ik :-) zodat je lekker kan gaan stoken weer? ga maar weer gouw je k*ttek*p... eh... k*ttek*t inquote:En waarom zeg je niet gewoon je andere nick die je op de stream van Peter had, heb je iets te verbergen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:51 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Misschien Margo die solliciteerT naar mod denk ik
Droom lekker verder hahahahaha je bent wel aardig jezelf aan het bevestigen zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
nou weet ik zeker dat je Dutchie bent, citereren en solliciteren.
Ooooooooh, die ook in de Bunker zat en waar ik nog steeds een beloofd etentje van krijg!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik ben zijn achternaam even kwijt, hij doet ook zingen enzo
Studio VlemmixWel opletten
Jah doe eens ff een TR bij Yvonne.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is een beetje het jostiehoekje van een jostiehoekje aan het worden nu
En waarom zou opaatje hier niet kunnen reageren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jah doe eens ff een TR bij Yvonne.
Tita ff een vraag heb je al antwoord gehad waarom opaatje niet kan reageren hier?
Pcies diequote:Ooooooooh, die ook in de Bunker zat en waar ik nog steeds een beloofd etentje van krijg!
Opaatje heet hier niet Opaatje maar John100, geen rechten om te reageren. Is allemaal al gecheckt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom zou opaatje hier niet kunnen reageren?
Misschien omdat usernaam "opaatje" al bezet is? En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?
Nou?
En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Opaatje heet hier niet Opaatje maar John100, geen rechten om te reageren. Is allemaal al gecheckt.
Wat kan mij die kutkloon nou schelen mens, dacht dat jij de admin was hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En degeen die zich voordeed als opaatje van de streams gewoon een kutkloon was?
Helder lichtje ben je
Man leer eens Nederlands typen Dutchie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:03 schreef Fiepoo het volgende:
jah margo.. zei is de admin en jij wil het graag zijn.... helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |