Wat leuk dat je je opa bekend maaktquote:7:59 Pearlbitch: Zo Oop.. je hebt weer een eigen topic op FOK!
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als je graag opaatjes kijkt, hier is een stream van een grappig kunstenaar-nudist-opaatje
omgquote:Op maandag 26 juli 2010 03:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O grote griezels............quote:Op maandag 26 juli 2010 03:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 26 juli 2010 03:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat komt uit de mond het toetsenbord van iemand die fan van Huub was?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
PauperCOS! Laat dat maar aan onze kermisklant over!.
Heeft ie nou echt een groene BH aanquote:
'Fan'quote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
En dat komt uit de mond het toetsenbord van iemand die fan van Huub was?
http://maps.google.nl/map(...)p=12,230.73,,0,14.96quote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft ie nou echt een groene BH aan
edit: oh nee, het is een groene smilie op zijn buik![]()
Eindhoven de geksté![]()
![]()
Verrek, nu zijn het er 2.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:59 schreef spapaars het volgende:
Nog een opaatje
http://ww.com/granddad
[ link | afbeelding ]
Met ons?quote:
uh ja, net als bb,dgk,cbml,tb en svquote:
Meh, jij bent tof.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uh ja, net als bb,dgk,cbml,tb en sv![]()
hoe erg is het met me?
Maar ik heb het wel weer gezien..stond gewoon ff verbaasd te kijken dat er mensen zijn die dat doen.quote:
Nou nee dus. De link stond hier en heb heel ff gekeken. Kijk, dat mensen in hun blote kont t.v. willen kijken moeten ze helemaal zelf weten, mijn zegen hebben ze! Maar dat ze dan een webcam aanzetten en de hele wereld willen laten "meegenieten" van hun blote lijven snap ik weer niet. Maar goed, ik snap dat "opaatje" en zijn volgsters ook niet, zal ongetwijfeld aan mij liggen!quote:
Gave capquote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Verrek, nu zijn het er 2.
[ afbeelding ]
Ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 26 juli 2010 23:54 schreef Maanvis het volgende:![]()
![]()
mag ik dit toipque nog op mijn werruk openen of hoe zit dat.
record jij de sexstreams maar dan voor thuisquote:
nah....maar niet hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
record jij de sexstreams maar dan voor thuis
Op het werk moet er toch gewerkt worden en niet in de baas zijn tijd internet surfen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:54 schreef Maanvis het volgende:![]()
![]()
mag ik dit toipque nog op mijn werruk openen of hoe zit dat.
gadver, een ouwe vent in zijn blootjequote:Op maandag 26 juli 2010 17:59 schreef spapaars het volgende:
Nog een opaatje
http://ww.com/granddad
[ link | afbeelding ]
Leg eens uit als je wilt: wat is er geniaal aan een vent op leeftijd die een groot deel van de dag t.v. kijkt met 1 oog en met het andere oog zijn pc in de gaten houdt? Op die pc ziet hij de chat van zijn eigen stream waar hij luidruchtig commentaar op geeft. Meer dan 2 minuten kan zo iets niet boeien toch?quote:
Zit in de WAO met hart en vaat ziekte ...maar zuipt zun eige de heledag klem.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Leg eens uit als je wilt: wat is er geniaal aan een vent op leeftijd die een groot deel van de dag t.v. kijkt met 1 oog en met het andere oog zijn pc in de gaten houdt? Op die pc ziet hij de chat van zijn eigen stream waar hij luidruchtig commentaar op geeft. Meer dan 2 minuten kan zo iets niet boeien toch?
Volgens mij heeft hij alleen Ajax shirtsquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond moet Ajax voetballen, hij zit alvast klaar in z'n shirt.
ohquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef spuitje het volgende:
Volgens mij heeft hij alleen Ajax shirts
kan opaatje ff meeblerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond moet Ajax voetballen, hij zit alvast klaar in z'n shirt.
Opaatje kan niet reageren hier dus vandaar dat ik het ff doe, hij heeft me dit gestuurd in pm:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:11 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Op het werk moet er toch gewerkt worden en niet in de baas zijn tijd internet surfen.
Mits je zelf de baas bent natuurlijk en niets wil verdienen,dan kan je hier je tijd verdoen natuurlijk.
Internet op het werk ...is tijd verspilling toch ?? de baas zijn (euro)centen zijn niet van blik .
Jij geeft aan opaatje door wat er hier gepost wordt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Opaatje kan niet reageren hier dus vandaar dat ik het ff doe, hij heeft me dit gestuurd in pm:
1:49 opaatje: Zit in de WAO met hart en vaat ziekte ...maar zuipt zun eige de heledag klem.Niet gek dat werkende mensen een afkeer van die vent krijgen.En als werkende krijg je dan ook nog eens een grote bek ..als
1:50 opaatje: je er over begint
1:50 opaatje: He lullo als je nou meekijkt en leest log dan eens in als je lef hebt
1:51 opaatje: En omdat je het zo graag wilt weten ik ben 5 keer herkeurd en de rechter gaf me gelijk
1:51 opaatje: en dat ik een biertje drink is mijn probleem
1:52 opaatje: en een invalideplaats voor de deur krijg je zeker ook zomaar
1:52 opaatje: En als jij je eigen de tering werkt neem ik nog wel een biertje.
1:53 opaatje: maar log eens in als je durft dan kan ik je antwoord geven lul
opaatje kan toch gewoon FOK meelezen, en hij is hier toch ook geregistreerd, ik snap het ff niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij geeft aan opaatje door wat er hier gepost wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |