Erg goed, en met jou, jongedame?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe gaat het met de jongemannen op deze mooie en onverwacht redelijk regenloze zondagavond?
Prima, al is het hier bepaald niet regenloos. Vanaf dat ik Apeldoorn voorbij was rond half vier heb ik continu regen gezienquote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe gaat het met de jongemannen op deze mooie en onverwacht redelijk regenloze zondagavond?
regenloosquote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik ben zowaar blijquote:
Blije mensen zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ben zowaar blij![]()
Erg goed klinkt ook..erg goed!
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef MPG het volgende:
Prima, al is het hier bepaald niet regenloos. Vanaf dat ik Apeldoorn voorbij was rond half vier heb ik continu regen gezien.
Het zuiden. Het is een keuze.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
regenloos![]()
hier regent het anders redelijk
kom hierheen, het is heerlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. Ik baal echt van dat pestweer ineens. Gisteren was het zo prachtig
gister nog lekker in het zonnetje op het terras gezetenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. Ik baal echt van dat pestweer ineens. Gisteren was het zo prachtig
iig dichterbij dan naar hierquote:
Over het algemeen best een goede, hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Het zuiden. Het is een keuze.
Daar kom ik dus vandaanquote:
Blij? Vertelquote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ben zowaar blij![]()
Erg goed klinkt ook..erg goed!
Normaal regent het hier ook niet zoveelquote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Het zuiden. Het is een keuze.
Hey STquote:
Goed, net even lekker gekart, zowel binnen al buitenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Echt?quote:
Waarom ging je dan ook weg?quote:
Daar kom ik dus vandaan.
Nou, omdat mijn hoofdpijn bijna weg is, ik ondanks klote slapen toch best lekker voel en omdat jullie gewoon allemaal zo leuk zijn. Want zelfs met hoofdpijn vond ik het heul gezellig gisterquote:
Blij? Vertel.
Kijk dat is fijn om te horenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Waarom ging je dan ook weg?![]()
[..]
Nou, omdat mijn hoofdpijn bijna weg is, ik ondanks klote slapen toch best lekker voel en omdat jullie gewoon allemaal zo leuk zijn. Want zelfs met hoofdpijn vond ik het heul gezellig gister
Kun je nagaan, en dat was dan nog zonder mij erbij!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, omdat mijn hoofdpijn bijna weg is, ik ondanks klote slapen toch best lekker voel en omdat jullie gewoon allemaal zo leuk zijn. Want zelfs met hoofdpijn vond ik het heul gezellig gister
Houden jullie stiekem meetings of zo?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
Kun je nagaan, en dat was dan nog zonder mij erbij!.
Nee, dit was een verjaardagquote:
Ik vind het nier raarquote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en dat was dan nog zonder mij erbij!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |