Erg goed, en met jou, jongedame?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe gaat het met de jongemannen op deze mooie en onverwacht redelijk regenloze zondagavond?
Prima, al is het hier bepaald niet regenloos. Vanaf dat ik Apeldoorn voorbij was rond half vier heb ik continu regen gezienquote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe gaat het met de jongemannen op deze mooie en onverwacht redelijk regenloze zondagavond?
regenloosquote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik ben zowaar blijquote:
Blije mensen zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ben zowaar blij![]()
Erg goed klinkt ook..erg goed!
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef MPG het volgende:
Prima, al is het hier bepaald niet regenloos. Vanaf dat ik Apeldoorn voorbij was rond half vier heb ik continu regen gezien.
Het zuiden. Het is een keuze.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
regenloos![]()
hier regent het anders redelijk
kom hierheen, het is heerlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. Ik baal echt van dat pestweer ineens. Gisteren was het zo prachtig
gister nog lekker in het zonnetje op het terras gezetenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. Ik baal echt van dat pestweer ineens. Gisteren was het zo prachtig
iig dichterbij dan naar hierquote:
Over het algemeen best een goede, hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Het zuiden. Het is een keuze.
Daar kom ik dus vandaanquote:
Blij? Vertelquote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ben zowaar blij![]()
Erg goed klinkt ook..erg goed!
Normaal regent het hier ook niet zoveelquote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Het zuiden. Het is een keuze.
Hey STquote:
Goed, net even lekker gekart, zowel binnen al buitenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Echt?quote:
Waarom ging je dan ook weg?quote:
Daar kom ik dus vandaan.
Nou, omdat mijn hoofdpijn bijna weg is, ik ondanks klote slapen toch best lekker voel en omdat jullie gewoon allemaal zo leuk zijn. Want zelfs met hoofdpijn vond ik het heul gezellig gisterquote:
Blij? Vertel.
Kijk dat is fijn om te horenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Waarom ging je dan ook weg?![]()
[..]
Nou, omdat mijn hoofdpijn bijna weg is, ik ondanks klote slapen toch best lekker voel en omdat jullie gewoon allemaal zo leuk zijn. Want zelfs met hoofdpijn vond ik het heul gezellig gister
Kun je nagaan, en dat was dan nog zonder mij erbij!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, omdat mijn hoofdpijn bijna weg is, ik ondanks klote slapen toch best lekker voel en omdat jullie gewoon allemaal zo leuk zijn. Want zelfs met hoofdpijn vond ik het heul gezellig gister
Houden jullie stiekem meetings of zo?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
Kun je nagaan, en dat was dan nog zonder mij erbij!.
Nee, dit was een verjaardagquote:
Ik vind het nier raarquote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en dat was dan nog zonder mij erbij!.
Jaquote:
Mja, dat weet ik nog steeds niet. Al geloof ik dat het feit dat ik morgenvroeg weer moet werken er wel een ietsiepietsiebeetje mee te maken heeftquote:
[..]
quote:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt?
[..]
[..]
Ik was jarig en vierde dat gisterquote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houden jullie stiekem meetings of zo?
qft!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders was het echt een enorm feest geweest natuurlijk
Ja, stomme slaquote:Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mja, dat weet ik nog steeds niet. Al geloof ik dat het feit dat ik morgenvroeg weer moet werken er wel een ietsiepietsiebeetje mee te maken heeft.
[..]
![]()
. Het was ook heel gezellig gister. En vanmorgen
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat vond ik ook
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Je moet allen nog een beetje oefenen met guitar heroquote:Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mja, dat weet ik nog steeds niet. Al geloof ik dat het feit dat ik morgenvroeg weer moet werken er wel een ietsiepietsiebeetje mee te maken heeft.
[..]
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
![]()
![]()
.
Sssssssssssssssssssssssttttquote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet allen nog een beetje oefenen met guitar hero
Weet je hoe vroeg ik dan weg moet?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan rij je toch gewoon morgenochtend naar je werk vanuit Zwolle
Dankjequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Half 7 beginnen he?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan rij je toch gewoon morgenochtend naar je werk vanuit Zwolle
Niets hoor, helemaal nietsquote:
Dankjequote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg ik dan weg moet?
Dat kan ik MArijke niet aandoen.
Tuurlijk wel, dan maak je haar niet wakker, en zet je vast koffie vlak voor je weg gaat..quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
Weet je hoe vroeg ik dan weg moet?
Dat kan ik MArijke niet aandoen.
Weet ikquote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]Jij anders ook!
[..]
Half 7 beginnen he?
O, dan zal MPG helemaal balen dat ik er niet was.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ehm, lieffie, om een uur of half 5 word ik daar echt niet blij van hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan maak je haar niet wakker, en zet je vast koffie vlak voor je weg gaat..
Dan wordt ze wakker met de geur van (verse) koffie
Nee, dat is waarquote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ikmaar voor een eerste keer niet slecht dacht ik toch
Hoezo dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan zal MPG helemaal balen dat ik er niet was.
Dan heeft ze koude koffie als ze op een christelijke tijd uit bed komtquote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan maak je haar niet wakker, en zet je vast koffie vlak voor je weg gaat..
Dan wordt ze wakker met de geur van (verse) koffie
Be-la-che-lijkquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, lieffie, om een uur of half 5 word ik daar echt niet blij van hoor![]()
![]()
Lolquote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik wel nog slechter zal zijn geweest dan.
Rook of stonk?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Het rook trouwens heerlijk naar koffie in mijn auto toen nijn instapte
Als ik om half 7 op werk moet zijn, moet ik voor half 5 de deur uit..... das voor 4 uur opquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, lieffie, om een uur of half 5 word ik daar echt niet blij van hoor![]()
![]()
* MPG smeert zich in met koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |