Haha, geef toe. Die Magnums zijn verdomd duur. En als je dan ook nog ziet dat ze je zuurverdiende geld zo weggooit in de prullenbak.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ik ooit dochters krijg gaan die zeker niet uit met Magnum proppers
Leuk nummer is dat.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ze hoopt elke dag dat het niet meer zo is
Ik heb graag vrijheid en dat is voor een groot deel over met kinderen ja. Verder moet iedereen doen wat ie wil, maar bij mij komen kinderen wel over een aantal jaren.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, want carriere maken met kinderen kan natuurlijk niet en genieten als je kinderen hebt is helemaal over.
Als je achter het ww staat is het min -t!quote:
Kijk, dat klinkt logisch en er is over nagedacht.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb graag vrijheid en dat is voor een groot deel over met kinderen ja. Verder moet iedereen doen wat ie wil, maar bij mij komen kinderen wel over een aantal jaren.
admin -t?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je achter het ww staat is het min -t!
Beetje mooie regio of wordt het Rimini?quote:
Riminiquote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje mooie regio of wordt het Rimini?
Thanksquote:
Bulgarije of Portugal.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef Biever het volgende:
Ik wil best op vakantie en heb ook wel geld en vakantiedagen, maar weet niet waar naar toe.
Iemand ideeën?
Oekraïne misschien?
Of Turkije, maar Turkije is zo burgertruttig, iedereen gaat daar naar toe.
Zweden of Noorwegenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:06 schreef Biever het volgende:
Ik wil best op vakantie en heb ook wel geld en vakantiedagen, maar weet niet waar naar toe.
Iemand ideeën?
Oekraïne misschien?
Of Turkije, maar Turkije is zo burgertruttig, iedereen gaat daar naar toe.
In Zweden heb je ook warme zomers hoorquote:
Ja maar een beetje hetzelfde als hier toch? Met veel kans op een bui?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Zweden heb je ook warme zomers hoor
En geile wijven
Ik ben er 4jaar geleden geweest en 3 weken alleen maar prachtig weer gehad.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja maar een beetje hetzelfde als hier toch? Met veel kans op een bui?
Is dat ook al niet goed voor 'n vakantie? Het mooiste ongerepte gebied van Europaquote:
say whut?quote:
Portugal, het noorden dan van het land, lijkt me wel tof. Jammer dat het EU is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |