Hoe zit het godver nou met mijn punten? Ik kan bijna niet meer inloggen of ze komen te vervallen!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef dagdag het volgende:
Hoi mr cooper
de markt voor artikelen dagdag 3 augustus achter fok kantoor

Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat is de invulling die jij eraan geeft. Wat zeg je van een verbouwing van een huis? Mijns inziens een goede reden om vakantie over te slaan.

En wat vind jij leuk?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef dagdag het volgende:
Schets van leven ts
Getrouwd met uitgezakt wijf, kutbaan kutleven
Het enige wat leuk is in zijn leven is zijn jaarlijkse zuipvakantie met zijn vrienden die ook thuis elke dag in het gezeur van hun wijf zitten.
Oja en het wk voetbal, even 3 weken gek doen met oranje hoedjes

Ongetwijfeld ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is gewoon kansloos en ongezond voor je geestelijke ontwikkeling. De hele dag alleen achter je PC zitten, dan mankeert er toch echt wel wat aan je hoor.

Ja hallo, toen ik bijna het systeem af had kreeg ik een ban, dus duurt evenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe zit het godver nou met mijn punten? Ik kan bijna niet meer inloggen of ze komen te vervallen!!!

Waarom staan jouw aantal posts 'verborgen'?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is gewoon kansloos en ongezond voor je geestelijke ontwikkeling. De hele dag alleen achter je PC zitten, dan mankeert er toch echt wel wat aan je hoor.

Heb jij toevallig een dochter?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:40 schreef Adelante het volgende:
Ik heb al vakantie gehad (huwelijksreis) en moet nu werken en verhuizen tegelijk omdat de verlofuren op zijn

Mijn mooie vrouw, verre vakantie, en mijn leuke levenquote:

Wat heeft dat met het aantal posts te maken?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom staan jouw aantal posts 'verborgen'?
aantal posts: Verborgen

Gewoon, vroeg het me af, dat is alles.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het aantal posts te maken?

Gast, ik ben nog geen 30!quote:

Biologisch gezien kan je dan een dochter hebben hoor, meerdere zelfs.quote:

Inderdaad. Iets met Kempi en meid uit de achterstandwijk. Zestienjaar met een baby in haar buik.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Biologisch gezien kan je dan een dochter hebben hoor, meerdere zelfs.

Klopt, maar ik heb er voor gekozen eerst carriere te maken en te genietenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Biologisch gezien kan je dan een dochter hebben hoor, meerdere zelfs.

Klopt, de wereld van World of Warcraft is veel groter. Ga ik dat maar eens spelen....quote:Op zondag 25 juli 2010 20:42 schreef Zodie het volgende:
[..]
Jouw belevingswereld is vrij klein niet?

Ze hoopt elke dag dat het niet meer zo isquote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Inderdaad. Iets met Kempi en meid uit de achterstandwijk. Zestienjaar met een baby in haar buik.

Als ik ooit dochters krijg gaan die zeker niet uit met Magnum proppersquote:Op zondag 25 juli 2010 20:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ahha, anders was je misschien wel mijn schoon paps/mams. Hihii.

Ja, want carriere maken met kinderen kan natuurlijk niet en genieten als je kinderen hebt is helemaal over.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb er voor gekozen eerst carriere te maken en te genieten

wordt je binnekort admin ?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb er voor gekozen eerst carriere te maken en te genieten
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |