Hmm, mn mailbox is nog leeg hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Spirit82 het volgende:
Heb er net weer een paar interesseberichtjes uit gegooid voor het eerst sinds anderhalve maand ofzo... Ben benieuwd
Ze is geschiedenislerares... you're history!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:03 schreef picardmike het volgende:
Mmmh ik heb al een tijdje niks van de juf gehoord. Zou het toch een smoes geweest zijn dat ze een paar dagen op vakantie ging. Is ze niet stiekum los gegaan in Duisburg. Ik zou deze week iets horen over een date.
Vond het ook al zo raar om met je vader een paar dagen naar de vriend van je zus te gaan, trouwens dat was vorige week dinsdag al. Of er is iets gebeurd kan ook.
Dan is mijn enige restant van rp nog een kantoorjuf maar die heeft geen internet en wil eerst msn'en.
Dus mijn dating avontuur lijkt te gaan eindigen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:42 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ze is geschiedenislerares... you're history!
Juistquote:Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil toch wel fit en fruitig zijn. Als je een zombie bent kom je doorgaans niet optimaal over.
Dat fitnessen maakt het inderdaad minder geloofwaardig.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je net ingetaped uit het brandwondencentrum komt dan kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar als je telkens te horen krijgt "te moe" en vervolgens hoort dat ze gaat fitnessen... dan tja, hmmmzz.
ik denk dat ze meer om de opmerking van right_turn lacht, dan dat ze jou uitlacht..quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Jij bent ook gedumpt
Ik ben niet gedumpt schat, althans, zo ervaar ik dat niet. En ik moest idd om de opmerking lachen, want die was gewoon lekker scherp.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Jij bent ook gedumpt
Ik heb me inmiddels uitgeschreven bij RP, maar volgens mij is de spoeling inderdaad dunner hier in het noorden.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Goldmund het volgende:
Zij hier nog meer mensen uit het noorden actief?
Ik zou er niet aan moeten denken om te stoppen met werken. Ben benieuwd wat het opleidingsniveau onder die singles is die willen stoppen met werken...quote:Op maandag 26 juli 2010 16:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
En waar doen we het allemaal voor? Hiervoor
http://www.nu.nl/lifestyle/2298448/single-duur.html
Opvallend hoor, slechts 1 op de 4 vrouwen wil doorwerken als de toekomstige partner genoeg geld verdiend. Luie mutsen
Daar staat natuurlijk niets van bij. Ik ken eigenlijk geen vrouwen die zouden stoppen met werken (sterker nog, ze hebben bijna allemaal een vent en werken gewoon lekker mee).quote:Op maandag 26 juli 2010 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te stoppen met werken. Ben benieuwd wat het opleidingsniveau onder die singles is die willen stoppen met werken...
Ja, zou me dood vervelend. Bleghquote:Op maandag 26 juli 2010 16:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Daar staat natuurlijk niets van bij. Ik ken eigenlijk geen vrouwen die zouden stoppen met werken (sterker nog, ze hebben bijna allemaal een vent en werken gewoon lekker mee).
Word je toch ook gek van, de hele dag thuis zitten ...
Ik zoek nog een gefortuneerde vrouw zodat ik kan stoppen met werken. Ik kan me prima vermaken hoor. Heb zat hobby's en zulks.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
Daar staat natuurlijk niets van bij. Ik ken eigenlijk geen vrouwen die zouden stoppen met werken (sterker nog, ze hebben bijna allemaal een vent en werken gewoon lekker mee).
Word je toch ook gek van, de hele dag thuis zitten ...
Gezien je zo om taal geeft kon ik het niet laten.quote:
Probeer dan eens een andere foto?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Feitosa het volgende:
Ik werd altijd neergesabelt vanwege mijn ( kennelijk ) te patserige foto op PAIQ.
Leuk gesprek gehad en als m,n foto verscheen dan hoefden ze niet meer. Kennelijk zit er toch een stigma op een gespierde gast met mouwloos shirt.
Beter lelijke vrouwen dan geen vrouwen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef Thundert het volgende:
Ik trek alleen maar lelijke vrouwen aan... Vraag me dan soms wel eens af, "ben ik echt zo lelijk?"
Zullen we dan maar gaan samenwonen?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te stoppen met werken. Ben benieuwd wat het opleidingsniveau onder die singles is die willen stoppen met werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |