Toen kwam ik enorm veel bekenden tegen. Een van de 2 jongens die het ontwikkeld heeft woonde in het studentenhuis naast ons.quote:
Whehe.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerd
Die is wel epischquote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerd
Het gaat niet om de kwantiteit van de dates, het gaat om de kwaliteit!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef brunette82 het volgende:
die site ken ik niet..vind rp wel even genoeg...tenzij ik helemaal geen date weet te scoren
Die ken ik niet. Zitten er mooie vrouwen op ?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Gala6183 het volgende:
Niemand ervaringen met FriendScout24? Zitten wel veel buitenlanders op (is oorspronkelijk een Duitse site) maar ik vind de site echt veel mooier en beter werken dan RP. Ben nog niet heel erg actief daar dus ik zal binnenkort wel iets uitgebreider schrijven
heb je gelijk in..quote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit van de dates, het gaat om de kwaliteit!
Fok FotoBoek.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef brunette82 het volgende:
[..]
neeuhh...rp is genoeg...snap er de ballen niet van hoe en wat fobo inhoudt..
Het schijnt dat er heel wat gehosseld wordtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fok FotoBoek.
Het schijnt een waar broeinest van dates te zijn. Sommigen beweren zelfs dat het een datingsite an sich is
Ik kan dat niet helemaal ontkennen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fok FotoBoek.
Het schijnt een waar broeinest van dates te zijn. Sommigen beweren zelfs dat het een datingsite an sich is
En niet alleen het fotoboek.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
Fok FotoBoek.
Alleen mensen met een Fok account kunnen dat zien, mits je deze optie aanzet in je FoBo.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Ja maar dan ziet iedereen je foto hier, toch?
Misschien moet ik me toch maar eens wat meer gaan verdiepen in het fotoboek danquote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fok FotoBoek.
Je staat toch ook al met je kop op RPquote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Tja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Hallo meneer de ervaringsdeskundige. Alhoewel ik ook al flink wat dates en zelfs een paar relaties heb gehad via FOK!quote:
ik dacht dat dit meer open en bloot was zeg maar..en rp, dan moet je wel een profiel hebben...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je staat toch ook al met je kop op RP
En wat te zeggen van de userphoto topics ?quote:
Onzeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef brunette82 het volgende:
ik heb een goed excuus: foto is te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |