Daarom vroeg ik ook hoeveel kg die Lego was, Hint, hint, hintquote:Op maandag 26 juli 2010 20:10 schreef Housekeeper het volgende:
Kijk eens goed naar de lego. Die bak is volgens mij van de IKEA en is groot. Ga maar eens op MP kijken wat lego opbrengt (zoekwoorden lego kg). Waarschijnlijk kom je tot de conclusie dat je een schijntje vraagt. Denk dat je op MP veel meer kunt krijgen.![]()
-edit- 10 a 15 euro PER KG ongesorteerd moet je er denk ik wel voor kunnen krijgen hoor. Dingen die de prijs beinvloeden zijn of de lego schoon is (wassen in kussensloop), of er bouwtekeningen bij zitten ed. De grondplaten zijn ook een prijsopdrijver.
voorbeeld:
http://www.xs4all.nl/~eboere/Lego/inkoop_of_inruil.htm
De koper koopt nu dus ook zonder het gevoel te hebben, dat hij niet het hele verhaal vertelt aan de verkoperquote:Op maandag 26 juli 2010 22:05 schreef fs180 het volgende:
Hoop te doen en ik hecht er geen waarde meer aan..
De koper heeft een redelijk blind bod gedaan en hoopte op een net resultaat (dwz. ergens tussen de 4 en de 5kg lego in een redelijk nette staat). Kortom, als het allemaal rond is voel ik me niet echt schuldig en heeft de lego een liefdevol thuis gekregen bij een verzamelaar ipv. handelaarquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
De koper koopt nu dus ook zonder het gevoel te hebben, dat hij niet het hele verhaal vertelt aan de verkoper
het is voor het pedaal en aan het pedaal zit de stekker voor in het stopcontactquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:05 schreef fs180 het volgende:
Ik zal morgen nog op zoek, maar tot heden niet tegen gekomen en ik heb er weinig hoop op, zonder snoer kan ie gratis weg, als je besluit zelfstandig zo'n snoer te gaan scoren..
Heb je niet genoeg lego om een verhuiswagen te bouwen ?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:01 schreef fs180 het volgende:
Ach, aan de andere kant zou ik het dan wel moeten nemen bij verhuizen, dan maar gewoon de deur uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |