Fijn iemand die eens is met mn mening.quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Elwar het volgende:
True. Ik had eerst het boek gelezen en verwachtte dan ook heel wat van de film, maar het ging mij echt te traag.
Nou nou, om een film die op 77 in de IMDb top 250 staat zonder meer bagger te noemen is wel een beetje kort door de bocht IMHO. Ik snap dat je recht hebt op je eigen mening en dat zo'n top 250 ook niet alles zegt, maar het valt niet te ontkennen dat de film ontzettend hoge kwaliteiten heeft en dat kubrik echt geen laagvlieger is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn iemand die eens is met mn mening.![]()
Zo zonde het had imo echt een toppertje kunnen zijn maar dan hadden ze het toch echt beter moeten verfilmen.
Imdb zegt mij idd niet zo veel. 77 vind ik dan ook niet realistisch en veel te hoog. 300e van de 250 was beter geweest.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:15 schreef japzooi het volgende:
[..]
Nou nou, om een film die op 77 in de IMDb top 250 staat zonder meer bagger te noemen is wel een beetje kort door de bocht IMHO. Ik snap dat je recht hebt op je eigen mening en dat zo'n top 250 ook niet alles zegt, maar het valt niet te ontkennen dat de film ontzettend hoge kwaliteiten heeft en dat kubrik echt geen laagvlieger is.
Je vergeet te stemmen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:28 schreef Flitspaal het volgende:
1 ] The Matrix (1999) - Blade Runner (1982)
2 ] Star Wars (1977) - Terminator 2: Judgment Day (1991)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |