Ik had hem speciaal gedownload voor dit tournament, heb ik voor wel meer films gedaan die ik nog niet had gezien.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:07 schreef Gatalin het volgende:
Dat zoveel mensen Stalker hebben gezien.
En dat waren? 2001 en Stalker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:21 schreef Gillingham het volgende:
* De Kwart Finales
1 ] Aliens (1986) - Star Wars (1977)
2 ] The Matrix (1999) - Alien (1979)
3 ] Terminator 2: Judgment Day (1991) - Twelve Monkeys (1995)
4 ] Blade Runner (1982) - Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
Jammer dat mijn twee favorieten er de vorige ronde uit zijn gevlogen. In deze ronde is vooral duel twee erg close.
Ken je mede-fokkers.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En dat waren? 2001 en Stalker?
Ik heb meer mensen zien posten die zo iets bedoelde maar ik kan niet begrijpen wat jullie er aan vinden. Ik vind dat zo een bagger film dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:04 schreef Bronson het volgende:
2001: A Space Odyssey, wat doe je?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Outpost76 op 12-09-2010 05:35:15 ]
Nou, eigenlijk wil ik dat wel weten. Leg uit.quote:Op zondag 12 september 2010 05:21 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb meer mensen zien posten die zo iets bedoelde maar ik kan niet begrijpen wat jullie er aan vinden. Ik vind dat zo een bagger film dat wil je niet weten.
Het is een aardig verhaal met potentie maar ze hebben het zo saai en zo slecht gedaan. Ok het is een oudje maar dat zijn er wel meer en dat zijn wel goede films.quote:Op zondag 12 september 2010 11:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wil ik dat wel weten. Leg uit.
Serieus, ik ben benieuwd naar je mening.
True. Ik had eerst het boek gelezen en verwachtte dan ook heel wat van de film, maar het ging mij echt te traag.quote:Het is een aardig verhaal met potentie maar ze hebben het zo saai en zo slecht gedaan. Ok het is een oudje maar dat zijn er wel meer en dat zijn wel goede films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |