Ik heb ontdekt dat meer dan 4 smsjes die als mms verzonden worden niet aankomen. SIndsdien schrijf ik maximaal 3 berichten en desnoods stuur ik nog eens 1, 2 of 3 smsjes erachteraan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef Arctic_ het volgende:
Ik kom er net achter dat hij smsjes langer dan 4 berichten als een mms gaat verzenden. Is er ook een manier om een gecombineerd (van meer dan 4 bericthen) te versturen als sms?
Laat maar, vast verkeerde knopje ingedruktTot nu toe wel een hele toffe telefoon!
volgens mij kun je hem alleen binnen halen via het 3G netwerk en niet via wifi althans ik heb nergens kunnen vinden dat je hem ook via wifi kunt downloaden, ik las wel dat ze hem voorzichtig gingen uitdelen in verband met de bandwith van 3Gquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
Als ik overdag (en niet thuis) de melding zou krijgen, wacht ik wel tot dat ik thuis ben, kan ik tenminste het via wifi binnenhalen.
Klinkt als een goede reden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
Omdat ik slechthorend ben
Email uittikken op de Desire is net zoveel werk als een sms. En doven/slechthorenden zijn over algemeen wel gewend dat ze lange smsjes moeten uittikken.
Lijkt me sterk, anders zouden mensen die geen internet abbonement hebben bij hun telefoon de update niet kunnen krijgen. Verder bevelen ze juist aan om dit via Wifi te doen in verband met eventuele kosten en de snelheid.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
volgens mij kun je hem alleen binnen halen via het 3G netwerk en niet via wifi althans ik heb nergens kunnen vinden dat je hem ook via wifi kunt downloaden, ik las wel dat ze hem voorzichtig gingen uitdelen in verband met de bandwith van 3G
Volgens mij is Vodafone net het fijnste qua internet (en de regeltjes die er bij komen kijken).quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Ynske het volgende:
hi,
ik wil van de week gaan kijken voor een desire. heb nu vodafone, maar dr werd me net gezegd dat die niet zo tof is met internet erop, kan ik dan beter voor een ander netwerk kiezen?
vodafone is juist topquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Ynske het volgende:
hi,
ik wil van de week gaan kijken voor een desire. heb nu vodafone, maar dr werd me net gezegd dat die niet zo tof is met internet erop, kan ik dan beter voor een ander netwerk kiezen?
Hee Ynskequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef Ynske het volgende:
hi,
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hee YnskeHier ook een Desire met Vodafone. Kan me geen betere combinatie voorstellen! Supersnel internet en vrijwel overal 3G en H bereik en inderdaad een zeer soepele FUP die nog geen kik heeft gegeven.
Geef even aan welke bundel je dan wilt. Over het algemeen is de belcompany niet de goedkoopste. Je kan ook bij echte webwinkels kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Ynske het volgende:
[..]HI!!
enfin is dit dan een goede combi? als voorbeeld? of moet ik nog iets extra's erbij nemen?
http://www.belcompany.nl/(...)aspx?pid=p10000012_1
Ynske was hoogst waarschijnlijk in de veronderstelling dat je via die link wel kon zien wat zij geselecteerd had qua bundel.. Dat soort dingen snappen vrouwen nooit zo goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Geef even aan welke bundel je dan wilt. Over het algemeen is de belcompany niet de goedkoopste. Je kan ook bij echte webwinkels kijken.
ik heb daar wel een 1-jarig contract van 15,- pm met een gratis Desire afgeslotenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Geef even aan welke bundel je dan wilt. Over het algemeen is de belcompany niet de goedkoopste. Je kan ook bij echte webwinkels kijken.
Oh, tegen mij zeiden ze vorige week dat 'ie eind deze week zou komen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef Murmeli het volgende:
Nounou poeh poeh, net vodafone maar weer eens gebeld...ze krijgen de desire's 5 aug weer binnen dus de week daarna moet ik hem krijgen....![]()
* Murmeli zin heeft in nieuw speeltje!!!
zeiden ze vorige week ook tegen mij, eind juli zeiden ze toen. Ik vond 5 augustus wel wat concreter (en dus geloofwaardiger ofzo) klinken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, tegen mij zeiden ze vorige week dat 'ie eind deze week zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |