ja, dat zijn de laatste 6 maanden. Je kan ook snel internet nemen van 15 euro. Betaal je 30 euro minder voor het toestel en blijft de totaalprijs gelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je daar het tientje extra voor onbeperkt online bijgeteld?
Wellicht morgen i.v.m. release iPhone 4 in de beneluxquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
http://forum.xda-develope(...)399341&postcount=245
http://www.facebook.com/h(...)5483879822537&ref=mf
Toch geen Froyo dus?
quote:Omdat er in het Android Ping topic al wordt gesproken over WhatsApp, even dit topic aangemaakt zodat er niet teveel off-topic wordt gegaan in het andere topic.
WhatsApp is net zoals PingChat een IM, waarmee je met andere personen kunt chatten, of foto's / video's kunt versturen. Een soort SMS, maar dan uitgebreider, en natuurlijk goedkoper
Het gaat over de internet-verbinding van je telefoon, en aangezien de meeste mensen toch al een internet-abo bij hun Android toestel hebben zitten, kom je niet voor extra kosten te staan. Voor zover ik nu kan nagaan, gebruikt WhatsApp ook push om berichten uit te wisselen net zoals PingChat, dus de app zal niet continu 'online' hoeven te zijn, wat weer gunstig is voor je batterij.
Het ziet er naar uit dat WhatsApp zeer binnenkort gaat verschijnen voor Android, zie de tweet van WhatsAppInc
WhatsApp gebruikt je telefoonnummer als user-id, en kan door de telefoonnummers van je contacten te lezen automatisch laten zien wie van je contacten ook WhatsApp gebruikt.
De beta is al te downloaden van de site van WhatsApp, echter kun je deze niet activeren als je geen officiële beta-tester bent.
Handmatig via instellingen-verbindingen ofzo. Daar zit dacht ik ook zoiets als 'verbinding delen'. Tenminste, op m'n HTC Hero was dat zo. Maar die zit nu ook op 2.1 natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
Dan nog een keer de vraag hoe je tethering doet met android 1.5? Bij 2.1 is dit erg eenvoudig, je krijgt de vraag al meteen bij usb aansluiten maar bij 1.5 krijg je die vraag niet?
mag ik vragen waarom je dat zou willen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Even een vraagje voor mensen die ervaring ermee hebben: kan je (eventueel met een 3rd party app) mkv's afspelen op de Desire zonder dat de video stottert of dat het geluid niet helemaal synchroon loopt met de video? Dus stel ik download een aflevering van een serie in 720p HD (20 minuten, ongeveer 510MB), kan ik die dan gewoon afspelen, zonder te converten?
Wordt beter na verloop van tijd. En met Froyo straks helemaalquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef LastClick het volgende:
Heb die van mij gisteren binnen gehad, erg fijne telefoon
Alleen de batterij
Ja, gaat heel soepel. Een wereld van verschil met mijn oude Nokia bijvoorbeeld, die via dezelfde verbinding en met dezelfde simkaart vaak problemen gaf. Die gaf heel vaak een time-out van de verbinding, webpagina's bouwden langzaam op. Allemaal dingen waar ik bij de Desire geen last meer van heb.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:01 schreef Forgottenone het volgende:
Gaat het internetten smooth op de Desire, want op m'n iPhone gaat het echt rlxt, dit wil ik weten omdat ik misschien ga overstappen.
Tja, als hij eindelijk eens komt wel jaquote:
tis idd met een bel + sms + web bundelquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, je moet even kijken of het inclusief internet is, vast welEn eventueel SMS bundel als je daar behoefte aan hebt. Ik heb een Sim Only Bel + SMS + Web abonnement omdat ik m'n Desire los heb gekocht.
Je internet is, zoals zij het noemen, onbeperkt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis idd met een bel + sms + web bundel
maar wat ik me nog afvraag is, 150 is 150 belminuten of 150 smsjes, maar is t dan ook of 150 tikken internet
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:15 schreef Salatrel het volgende:
tikken internet? volgens mij ben je blijven hangen in de jaren 90.
als je geen internet bundel hebt betaal je internet per MB die je gebruikt
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:15 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Je internet is, zoals zij het noemen, onbeperkt.
Er is een FUP. En bij overschrijding daarvan zijn er providers die daar moeilijk over schijnen te doen. Gelukkig zelf nog niet ervaren, maar dat zal best wel komen. Sinds ik m'n Desire heb, verbruik ik veel meer MB's dan ten tijde van m'n Diamond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]zoals zij het noemen
dus er zit een limiet op
Kan het niet vinden. Het lijkt wel of die mogelijkheid helemaal niet aanwezig is in android 1.5quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Handmatig via instellingen-verbindingen ofzo. Daar zit dacht ik ook zoiets als 'verbinding delen'. Tenminste, op m'n HTC Hero was dat zo. Maar die zit nu ook op 2.1 natuurlijk.
Bij Vodafone kan je gratis je smsjes laten verdubbelen, dus 150 minuten of 300 smsjes + onbeperkt internet. Vodafone heeft wel een FUP maar dan moet je het wel verdomd bont maken. Zelfs bij 1/2GB per maand krijg je nog geen eens een waarschuwing.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis idd met een bel + sms + web bundel
maar wat ik me nog afvraag is, 150 is 150 belminuten of 150 smsjes, maar is t dan ook of 150 tikken internet
Hoeveel MB zit je nu dan? En heb je eindeloos online? Of Xtra snelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan het niet vinden. Het lijkt wel of die mogelijkheid helemaal niet aanwezig is in android 1.5
Kreeg net smsje van zowel kpn als hi te lezen waarin staat dat ik al 80% van de FUP heb verbruikt..Gelukkig is de maand alweer bijna voorbij en krijg ik weer 0 % als begin stand toch?
kijk, dat is info wat me vrolijk maaktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij Vodafone kan je gratis je smsjes laten verdubbelen, dus 150 minuten of 300 smsjes + onbeperkt internet. Vodafone heeft wel een FUP maar dan moet je het wel verdomd bont maken. Zelfs bij 1/2GB per maand krijg je nog geen eens een waarschuwing.
Eindeloos online, hoeveel MB weet ik niet, staat er niet bij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Hoeveel MB zit je nu dan? En heb je eindeloos online? Of Xtra snel
Waarschijnlijk ook FUP. Dat is voor de providers natuurlijk een makkelijke term omdat het lekker vaag blijft dan..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eindeloos online, hoeveel MB weet ik niet, staat er niet bij?
250mb geloof ik. Daar kom je makkelijk overheen. Zeker als je wat streams luistert en op youtube kijkt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:17 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook FUP. Dat is voor de providers natuurlijk een makkelijke term omdat het lekker vaag blijft dan..
Maar het schijnt bij HI niet bar veel te zijn?!
Klopt het is inderdaad niet veel. Ik geloof dat het zo rond 250mb ligt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:17 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook FUP. Dat is voor de providers natuurlijk een makkelijke term omdat het lekker vaag blijft dan..
Maar het schijnt bij HI niet bar veel te zijn?!
Dat swype gebeuren is dat nou echt zo relaxed? Ik heb het een keer gezien op een filmpje maar ik zie er het gemak niet van in eigenlijk..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Klopt het is inderdaad niet veel. Ik geloof dat het zo rond 250mb ligt.
Verder het ik het Swype-toetsenbord geinstalleerd, werkt perfect.
Wel lelijk trouwens dat de update er nog niet is.
Het is wel even wennen, maar opzich werkt het best goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:39 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat swype gebeuren is dat nou echt zo relaxed? Ik heb het een keer gezien op een filmpje maar ik zie er het gemak niet van in eigenlijk..
Aansluiten op de PC en in synchroniseer mode, daarna de file downloaden en openen. Volg daarna instructies op. Na de installatie bij taal en toetsenbord Swype activeren. Als laatst doe je een long-press in je invoerveld van je smsjes en selecteer je het Swype-toetsenbord.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:41 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga dat Swype ding even installeren. Een vriend van mij heeft er ook zoveel goede woorden over (al zal het wel even wennen / oefenen zijn haha).
Edit; hoe moet ik dat programma nu op mijn Desire krijgen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |