Dat wordt de Desire HD.quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:47 schreef wormtrein het volgende:
Er zou ook nog een update komen zodat de Desire DivX etc. kan afspelen, en 720p kan filmen toch?
Heb je de cache van je browser, google earth en google maps al leeggegooid? Dat wil bij mij nogal eens 30MB schelen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
Gisteren begon mijn Desire ineens te piepen dat 'ie vol zatzoveel staat er niet op.. Hoe komt dit en wat kan ik eraan doen?
Geen ervaring mee, maar misschien die van 9292ov?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef R-T-B het volgende:
Iemand nog een fijne app voor het openbaar vervoer?![]()
Ben er zo gauw nog geen tegengekomen.
Normaal doet Android dit zelf, je kunt als het nodig een taskkiller installerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef Arctic_ het volgende:
Heb m'n Desire net binnengekregen. Hoe sluit ik een toepassing goed af zodat ze niet in de achtergrond blijven draaien? Of doen ze dat standaard al niet?
Lees dit maar even.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef Arctic_ het volgende:
Heb m'n Desire net binnengekregen. Hoe sluit ik een toepassing goed af zodat ze niet in de achtergrond blijven draaien? Of doen ze dat standaard al niet?
Zoek de een van de vorige delen (of google) eens na op taskkillers en hun nadelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef Arctic_ het volgende:
quote:We beginnen vanaf morgen met de upgrades naar Android 2.2 voor Desire, later meer devices (@Luc_GIS @Wekkel @Androidworld)
quote:....(dat betekent niet dat iedereen hem ook direct morgen krijgt... er is een bandbreedte limiet)
Echt? Gaaf, ik wist niet dat die update al zo snel wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
Live from the Twitter feed:
http://twitter.com/markmoons/statuses/19740279050
[..]
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:37 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Rockplayer beta. Staat niet op de market, dus je moet even googlen
Über!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
Live from the Twitter feed:
http://twitter.com/markmoons/statuses/19740279050
[..]
[..]
Ik ook niet. Keek er een beetje van op om eerlijk te zijn. Q3 is bijna net een maandje bezigquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Echt? Gaaf, ik wist niet dat die update al zo snel was![]()
Naar mijn idee is het niet provider gebonden.. (kan het mis hebben natuurlijk)quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:38 schreef Jaheur het volgende:
Laten ze dan ook maar snel de toestellen uitleveren aan t-mobile. Hopen dat 2.2 dan ook via t-mobile beschikbaar is.
Bij de vorige OTA update heb ik keurig een backup naar mijn SD card gemaakt, maar toen hij klaar was stond alles nog keurig zoals het stond. Niets kwijt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:58 schreef Warrick21 het volgende:
Kan iemand mij eigenlijk uitleggen wat er gebeurt bij een OTA upgrade?
Verlies ik al mijn data? Wat word bewaard, wat niet? Wat gebeurt er met mijn apps? Mijn contacten, mijn sms. Hoe verloopt het proces?
Ik weet eigenlijk helemaal niks van een OTA upgrade.
Ik ging er serieus van uit dat het pas Q4 zou worden, zeker aangezien ik er nog niet veel over had gehoord en de update van de Hero naar 2.1 echt een eeuwigheid duurde. Maar goed, eerder is beterquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Keek er een beetje van op om eerlijk te zijn. Q3 is bijna net een maandje bezig
Idem, geen problemen ondervonden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Bij de vorige OTA update heb ik keurig een backup naar mijn SD card gemaakt, maar toen hij klaar was stond alles nog keurig zoals het stond. Niets kwijt.
Klopt, maar laten ze dan hopelijk t-mobile voorrang geven aangezien die als eerste zijn uitverkocht op de markt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het niet provider gebonden.. (kan het mis hebben natuurlijk)
T-Mobile en Vodafone hebben ook Desire's geleverd met een aparte firmware. Je bent dus met zo'n toestel afhankelijk van de provider voor je Froyo update. Ik meende dat bij de vorige (kleine) update Vodafone erg snel was (nog voor de officiële release).quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hoe maak je nu eigenlijk een goede backup? Er wordt volgens mij al een hoop op de SD card opgeslagen nietwaar? Dus die kopieer ik sowieso. Maar verder.. applicatie instellingen etc... ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Bij de vorige OTA update heb ik keurig een backup naar mijn SD card gemaakt, maar toen hij klaar was stond alles nog keurig zoals het stond. Niets kwijt.
En dat is ook de methode die ze aanraden om te doen alvorens een OTA update. Dus ik ga het gokkenquote:De telefoon maakt een back-up van:
SMS- en MMS-berichten
Instellingen voor berichttoepassingen
Favorieten in de webbrowser (de internettoepassing)
Toetsenbordwoordenboek
Instellingen
• Draadloos en netwerken
• Geluiden en weergave
• Datum en Tijd
• Taal en toetsenbord - alleen landinstellingen
Ik denk dat ze er van uit gaan dat je je contacten via Google synct.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef loonytik het volgende:
^je contacten worden ook opgeslagen hoop ik? die zie ik niet ertussen staan
Nee, maar t-mobile en vodafone waren de eerste met uitverkochte toestellen dus laten ze maar die het eerst leverenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik sync niet met google. Waarom zou ik dat doen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er van uit gaan dat je je contacten via Google synct.
Oh, en je kunt im- en exporteren via de contacten app zie ik. Ook maar even gedaan :-)
Ja, dat heb ik ook idd. Het staat gewoon aangevinkt dus hij zal het wel automatisch doen voor dit soort updates.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:25 schreef automatic_ het volgende:
Hoe maak je een back up? Bij mij staat het volgens mij automatisch aan of moet het ergens anders gedaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |