Oeh, het is het wachten waard hoor!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:42 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli wacht al een weekje op dr desire.....
nice!! ik hoop alleen dat ze opschieten, ik moet ook al een week de bevestigingsmail van mn bestelling krijgen. heb wel al gebeld naar vodafone en mn bestelling is binnen en de foon zou eind vd maand komen dus ik hoop eigenlijk wel dat ik em ga krijgen binnenkort.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, het is het wachten waard hoor!
Alles over berichten etc etc... behalve opgeslagen berichten. Beetje vreemd.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:38 schreef lekzzz het volgende:
Je kan eens op je sd kaartje kijken. Dit al gelezen?
In het vorige topic.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef Tim21 het volgende:
Iemand een directe link om de Desire bij Vodafone te bestellen via de tvgids actie?
Ja oke, bij mij zou dat dan 6 maanden zijn, dus dat is wel veelquote:Op zondag 25 juli 2010 18:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik pas in september over wil, weet niet of ze dat ook echt doen. Ook als het nu ingaat, heb ik die 2 mnd dubbel betalen er in 2 maanden ook alweer uit.
Er is toch ook nergens gezegd dat je die erbij kreeg?quote:
Ik zou niet weten waarom dat moeilijk wordt?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Flappekz het volgende:
Het wordt nog lastig om volgend jaar april een betere telefoon te vinden dan deze
Kan m idd ook gewoon houdenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat moeilijk wordt?
Jij denkt dat er in driekwart jaar geen betere telefoon op de markt gaat komen? Wanneer dat het geval zou zijn, zijn fabrikanten wel heel erg slecht bezig.quote:
De tijd zal het lerenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij denkt dat er in driekwart jaar geen betere telefoon op de markt gaat komen? Wanneer dat het geval zou zijn, zijn fabrikanten wel heel erg slecht bezig.
Hoe ver kan je gaan met customizen als je handcent installeerd eigenlijk? I zag op een screenshot de 'threaded' vorm a la iPhone, maar dat is niet echt iets wat ik dan zoek...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik gebruik Handcent, weet niet hoe het met de standaard app is, maar ik zie gewoon de nieuwste smsjes.
draai je scherm, dan lukt het wel.. maar ik ken het probleem..quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef Devolution het volgende:
Wat ik nog steeds erg irritant vind (en ik snap niet waarom dat is), is dat als je een smsje typt terwijl je de lijst met oude smsjes ziet, je de oudste smsjes ziet. Dat is erg irritant omdat ik regelmatig reageer op de sms van iemand anders, maar de sms waarop ik reageer kan ik dan niet zien zonder te scrollen. En bij een aantal mensen heb ik honderden smsjes staan, dus dat schiet niet op
Ik zie gewoon de nieuwste onderaan hoor...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef Devolution het volgende:
Wat ik nog steeds erg irritant vind (en ik snap niet waarom dat is), is dat als je een smsje typt terwijl je de lijst met oude smsjes ziet, je de oudste smsjes ziet. Dat is erg irritant omdat ik regelmatig reageer op de sms van iemand anders, maar de sms waarop ik reageer kan ik dan niet zien zonder te scrollen. En bij een aantal mensen heb ik honderden smsjes staan, dus dat schiet niet op
Jje hebt een aantal opties voor het uiterlijk van je conversatie. Of ze je aanstaan is een kwestie van proberen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Hoe ver kan je gaan met customizen als je handcent installeerd eigenlijk? I zag op een screenshot de 'threaded' vorm a la iPhone, maar dat is niet echt iets wat ik dan zoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |