lui tdf kijken, maar is eigenlijk ook alleen wachten op de sprintquote:Op zondag 25 juli 2010 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een niksdoezondag is het tot nu toe zeg.
ZOlang het maar geen geslijm wordt, vind ik het bestquote:
Zal ik zeggen wie er wint?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:29 schreef gomi het volgende:
[..]
lui tdf kijken, maar is eigenlijk ook alleen wachten op de sprint
have fun patriquequote:Op zondag 25 juli 2010 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
NOu, wij gaan wat eten in de stad, en daarna naar Marietje Poppins toe..
tschusss
yeah ik gun t hem ook welquote:
Scheveningenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
NOu, wij gaan wat eten in de stad, en daarna naar Marietje Poppins toe..
tschusss
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
het eten in de stad werd een pizza halen bij de AH..
JortKquote:
Geslijm? JortK en ik kunnen beter baggeren dan Benny en zijn 18 bruidsmeisjes bij elkaarquote:Op zondag 25 juli 2010 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZOlang het maar geen geslijm wordt, vind ik het best
Hoaxquote:Op zondag 25 juli 2010 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geslijm? JortK en ik kunnen beter baggeren dan Benny en zijn 18 bruidsmeisjes bij elkaar
het zijn er al 19? Hoe vaak ben jij al papa?quote:
Dat is wel erg cheap.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
het eten in de stad werd een pizza halen bij de AH..
Die lui hier eten toch niet? Uit eten is al een pizza halen bij de AH lees ik net.quote:
Doe ik heel soms, meestal eet ik in de keukenquote:
Ik ga zo bobotie maken. En nee, geen Knoquote:
Dat zegt 1 persoon, dat wil niet zeggen dat iedereen dat doetquote:Op zondag 25 juli 2010 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die lui hier eten toch niet? Uit eten is al een pizza halen bij de AH lees ik net.
Myr is vaak aan sondevoedsel, dat is al twee. En Benny , die laat zich bedienen door zijn harem.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zegt 1 persoon, dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet
Ik weet niet hoe snel je bij de Duitse grens bent? Dan kun je nog mee eten.quote:
Dat red ik niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel je bij de Duitse grens bent? Dan kun je nog mee eten.
De modjes van tegenwoordig, mogen de deur bijna niet meer uit, volgens mijquote:Op zondag 25 juli 2010 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Myr is vaak aan sondevoedsel, dat is al twee. En Benny , die laat zich bedienen door zijn harem.
Ik ben de tel kwijtquote:Op zondag 25 juli 2010 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zijn er al 19? Hoe vaak ben jij al papa?
Aan de sondevoeding?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Myr is vaak aan sondevoedsel, dat is al twee. En Benny , die laat zich bedienen door zijn harem.
Wat gaan we doen tijdens die meet?quote:
Alleen als ze hun smartphone met internet mee hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De modjes van tegenwoordig, mogen de deur bijna niet meer uit, volgens mij
Wat we gaan doen? Nee, nog niet. Volgens mij staat wel vast dat het in Utrecht is, maar meer ook neitquote:Op zondag 25 juli 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
Zijn er eigenlijk wel plannen voor die meet?
Nah, niet in Utrechtquote:Op zondag 25 juli 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij bobotie voor de meeting maken?
Er is een topic, volgens mij was dat het plan.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:43 schreef Myraela het volgende:
Zijn er eigenlijk wel plannen voor die meet?
Ik zit te wachten tot iedereen zich heeft aangemeld, maar ik zal er verder over gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een topic, volgens mij was dat het plan.
Ik vind het nog te vroeg om te beslissen, ik zie tegen die tijd wel of het me iets lijkt om te komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iedereen zich heeft aangemeld, maar ik zal er verder over gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |