90 euro ofzo. 50 euro extra op zondag, maar dokter zei dat we het tot maandag moesten aankijken.quote:
Carequote:Op zondag 25 juli 2010 15:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
90 euro ofzo. 50 euro extra op zondag, maar dokter zei dat we het tot maandag moesten aankijken.
En zeroku, houd je bijdehande kankerbek nu eens, want ik ben nu niet in de bui om dat in te zien.
Overdreven oud niet, wel een aardige leeftijd.quote:
Cubejes zijn leuk.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 15:33 schreef tubacloud het volgende:
[..]ik twijfel tussen tussen de Cube LTD Pro en een handgemaakte van de fietsenwinkel hier
Zit wel wat meer achter dan alleen grondstoffen.quote:
idd, alleen die vent van de fietsenwinkel is een vriend van mijn ma, dus ik krijg wat korting,quote:
Nee, niet tegen hem.quote:
Ja, daar valt van hier uit natuurlijk helemaal niks over te zeggen zonder specs.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 15:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
idd, alleen die vent van de fietsenwinkel is een vriend van mijn ma, dus ik krijg wat korting,
dan zou het een volledig XT afgemonteerde fiets worden, met goede voorvork, waarvan ik nog niet weet welke, alleen ik zit een beetje in over het frame enzo, dus ik twijfel als een gek tussen de Cube en de handgemaakte zegmaar
12.quote:
Zou wel kunnen ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan hem trouwens ook gewoon negeren weejewel.
Woef.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gedraag je eens naar je leeftijd en doe dat.
Oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |