ziet er leuk uitquote:Op zondag 25 juli 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
fujifilm s8000 fd, zoek maar op.Prettig ding.
Whehe, kquote:Op zondag 25 juli 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
ja wil 7D of 50D of nikon D90 maar moet even kijken of ik eerst motorrijbewijs ga halen of eerst DSLR.
Heb de 7D en 50D in huis liggen nu. Ask awayquote:Op zondag 25 juli 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
ja wil 7D of 50D of nikon D90 maar moet even kijken of ik eerst motorrijbewijs ga halen of eerst DSLR.
Whehe komt er nog meer wit spul uit zn pikquote:
quote:
Onder je kussen.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik wil ook eigenlijk de 7D maar die is zo teringduur en ben straks maar een arm studentje. Plus weet niet of ik er tijd voor heb straks.Maar neig nu soweso meer naar motorrijbewijs, moet alleen even een oplossin vinden waar ik mijn motor dan ga laten.
Beetje dom.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
omg dat ik daar niet aan heb gedacht
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:42 schreef Schieganger het volgende:
Morgen wss de hond laten inslapen.....
13 jaar oud, hart is slecht, longen zijn slecht. Hebben nog medicijnen geprobeerd maar als het niet werkt, morgen in laten slapen. Je laat een hond natuurlijk niet leiden omdat je zelf zo egoistisch bent, nietwaar?quote:
hoeveel kost dat inslapenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
13 jaar oud, hart is slecht, longen zijn slecht. Hebben nog medicijnen geprobeerd maar als het niet werkt, morgen in laten slapen. Je laat een hond natuurlijk niet leiden omdat je zelf zo egoistisch bent, nietwaar?
nee, idd, maar is wel kut...quote:Op zondag 25 juli 2010 15:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
13 jaar oud, hart is slecht, longen zijn slecht. Hebben nog medicijnen geprobeerd maar als het niet werkt, morgen in laten slapen. Je laat een hond natuurlijk niet leiden omdat je zelf zo egoistisch bent, nietwaar?
Wat maakt dat uit, hij heeft geld zat.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je laat een hond natuurlijk niet leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |