zoals laatst iemand zei.. als je een apple ipad koopt, krijg je er nog een massage en kopje koffie bij... als je begrijpt wat ik bedoel!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:47 schreef Zeroku het volgende:
Klinkt een beetje heel goedkoop. Het zal best stukken goedkoper kunnen, maar dit is na een week denk ik wel weer stuk
.
Lees eens het begin van de tweede zin.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:50 schreef Bananinaan het volgende:
[..]
zoals laatst iemand zei.. als je een apple ipad koopt, krijg je er nog een massage en kopje koffie bij... als je begrijpt wat ik bedoel!
Nee het grootste deel betaal je aan het uitvinden en de marketing bovenop de gemaakte kosten per iPad. Het Apple-logo maakt het wel duurder, maar dat is met ieder merk.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:13 schreef Appelknaller het volgende:
Het grootste deel van de prijs van een Ipad wordt veroorzaakt door het Apple logo
Waarom zou je het wel doen?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef MyIllusion het volgende:
En wrm gaan ze er in godsnaam Linux opzetten en geen Android OS, dat is toch ook gratis en opensource
Kan jij het beter?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef MyIllusion het volgende:
lol een tablet voor minder dan dertig euro, dat is nog eens grappig. IK vraag me af hoe ze daarop komen, ze nemen, een stuk goedkope plastiek , kleven er met plakband wrs een zwart-wit scherm op, en steken er een klein geheugenkaartje in, anders kun je geen tablet voor zo weinig geld kopen, ze willen het bovendien nog goedkoper maken, naar 8 euro, lol. En wrm gaan ze er in godsnaam Linux opzetten en geen Android OS, dat is toch ook gratis en opensource
India heeft ook de goedkoopste laptop en de goedkoopste auto geproduceerd. Het heeft ermee te maken dat het merendeel van de wereldbevolking geen dure producten kan kopen. Produceer goedkope luxe producten en je hebt een afzetmarkt van ca. 5 miljard mensen.quote:
Nah, die koop je gewoon bij DealExtreme enzo, rechtstreeks uit China met gratis verzending.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:19 schreef Vincent. het volgende:
Ja, je hebt ook Chinese iPhone's bij de bart smit
220 euro materiaalkosten dus. Dus geen software, distributie, marketing, of verpakkingskosten meegerekend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:19 schreef Ringo het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel het kost om een iPad te maken. Dat ligt dichter in de buurt van 27 euro dan wat wij ervoor betalen.
en geen abeidsloon, maar dat zal bij de iPad wel net zo laag liggen als in Indiaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:51 schreef athlonkmf het volgende:
Ach, een ipadkloon zoals Apad kost ook maar 100 euro winkelprijs. Qua kostprijs zal dat vast ook wel de helft minder zijn. Boeiend nieuws dus....
[..]
220 euro materiaalkosten dus. Dus geen software, distributie, marketing, of verpakkingskosten meegerekend.
schijnbaar verdienen de medewerkers van foxconn (welke de ipad in elkaar zet of zo) relatief veel meer dan medewerkers van andere fabrieken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:33 schreef Flurry het volgende:
[..]
en geen abeidsloon, maar dat zal bij de iPad wel net zo laag liggen als in India
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |