Niemand, je zal eenzaam en alleen sterven.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Trouwens: wie belt/sms't mij de volgende keer wakker als er zo'n rel is?![]()
![]()
![]()
Zet je nummer anders even hier neerquote:Op zondag 25 juli 2010 15:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Trouwens: wie belt/sms't mij de volgende keer wakker als er zo'n rel is?![]()
![]()
![]()
quote:
Een nieuw aandachtshoerentopic van Esmerallda17 kan nooit ver weg zijn, hopelijk komen we dan meer te weten over BACO.quote:
Nee, Jaeenkloon is de nieuwe vriend van Esmerallda17, geen idee wie het echt is. Kwaliteit heeft pogingen gedaan de nieuwe vriend van Esmerallda17 te worden, maar hij faalde. Vandaar ook die frustratie. Er was een tijd dat gans het fotoboek van Esmerallda17 vol geile reacties van Kwaliteit stond.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
Maar Kwaliteit = Jaeenkloon als ik het goed begrijp?
Aha. Hoe kun je nou falen bij Esmerallda17quote:Op zondag 25 juli 2010 15:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, Jaeenkloon is de nieuwe vriend van Esmerallda17, geen idee wie het echt is. Kwaliteit heeft pogingen gedaan de nieuwe vriend van Esmerallda17 te worden, maar hij faalde. Vandaar ook die frustratie. Er was een tijd dat gans het fotoboek van Esmerallda17 vol geile reacties van Kwaliteit stond.
Lieve krabbel wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aha. Hoe kun je nou falen bij Esmerallda17?
Afijn, ik heb haar even gezellig gekrabbeld in haar fotoboek.
Hebben we nog wat pics van onze mannequin?quote:
Ik hoop dat die chantagefoto's van crazy80790234 op het forum komen. Het zal mij benieuwen, ik gok dat het iets met BACO te maken heeft.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hebben we nog wat pics van onze mannequin?
Ik denk dat Glenn het heeft gedaan in de biljartkamer met de bacosleutel.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik hoop dat die chantagefoto's van crazy80790234 op het forum komen. Het zal mij benieuwen, ik gok dat het iets met BACO te maken heeft.
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:41 schreef Nikmans het volgende:
Die fobo reacties ook, allemaal mensen die het bloed van een meisje in nood ruiken en er als haaien op af gaan
quote:Op 23-07-2010 04:56 schreef Exentric90
Wou even zeggen dat je je geen zorgen hoeft te makenmaar dat weet je
![]()
quote:Op 16-07-2010 21:02 schreef Kwaliteit
Ik meen het, en je belde gisteren? wat was er?
en waarom blokkeer je me nog altijd?![]()
quote:Op 16-07-2010 21:06 schreef Kwaliteit
[..]
Dus mij wil je in de maling nemen?
Je weet dat ik daar niet van hou.
waarom nam je overigens niet op enkele dagen geleden?
en je staat nog altijd hier offline, helaas.
Ik meen het serieus jammer dat je het allemaal niet zo wilt![]()
quote:Op 16-07-2010 21:08 schreef Kwaliteit
Wil je mij nog altijd niet leren kennen?
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
De reacties van TS in het fotoboek van Esmerallda17:
[..]
[..]
[..]
Wie is Esmerallda17, de naam is overigens verschrikkelijk. Beetje in het rijtje Olga, Helga, Franka, ...quote:Op zondag 25 juli 2010 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sinds het uit is met die gast die Esmerallda17 terecht sloeg zit Kwaliteit al op haar te jagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |