abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87143956
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:22 schreef klipper het volgende:

[..]

Wacht maar totdat een fokker zich geroepen voelt om ook eens in dat bos (nou ja bos, ik zie meer weiland dan bomen op je foto's) rond te lopen om eens een hartig woordje met jou te gaan wisselen.
Wat dat betreft zijn foto's van jezelf plaatsen niet echt slim.

En ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die een rustig gesprek met je aangaan als je de kleren aanhad die je vandaag eerder gepost had.
Daar zou ik heel erg naar uitkijken en dan mijn bevindingen hier bekendmaken. ;)

Ik zie geen bezwaar om foto's van mijzelf te oplaatsen, ik zit niet op mijn (zelfmaak) werk. Zij wel!
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:27:52 #202
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_87143961
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef Fusionfreak het volgende:
Effe een update, was vanavond effe een korte wandel;ing aan het maken en kwam ik twee mensen tegen die vroegen of ze mij 10 minuten geledern ook al eens eerder gezien hadden omdat ze iemand met dezelfde kleren hadden geziern als mij. Ik zeg dat ik net pas aangekomen ben. Zou zij toch weer naar het bos zijn gegaan voa een andere route. Ik gevraagd waar ze haar gezien zouden hebben, ik meteen die route gelopen en tot mijn verbazing zag ik haar bij de plaatrs waar ze normaal het het bos ingaat, daar ik verdomme de camera niet bij mij had ben ik de confrontatie maar niet aangegaan. Maar er komen nog meer wandelingen en kansen. ;)
Heb je nou zelf niet in de gaten (gezien je tig rijbewijstopics inderdaad niet) dat je wel heel erg ziekelijk obsessief met die vrouw bezig bent?

Ik mag haast hopen dat die vrouw er op een gegeven moment schoon genoeg van heeft en de politie (of beter nog: wat familie) op je af stuurt.

Sick fuck :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_87144185
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heb je nou zelf niet in de gaten (gezien je tig rijbewijstopics inderdaad niet) dat je wel heel erg ziekelijk obsessief met die vrouw bezig bent?

Ik mag haast hopen dat die vrouw er op een gegeven moment schoon genoeg van heeft en de politie (of beter nog: wat familie) op je af stuurt.

Sick fuck :r
Voor zover ik weet (dat ze zelf heeft verteld\) heeft ze vrijwel geen familie, wel valt mij op dat ze veel mensen op straat ed aanspreekt (deed ze nu ook) ik heb even later die mensen aangesproken om te vragen of ze vrienden of familie waren. Maar ze zeiden van niet.

Ze kan toch naar de politie gaan, heb ik haar zelfs voorgesteld. Maar waarom dat ze dat niet doet is mij nog steeds een raadsel. Zal wel te maken hebben dat de politie de prioriteiten tegenwoordig ergens anders gelegd hebben. Maar ze mag gerust een (valse) aanklacht tegen mij indienen, dan hoor ik het wel van de politie wat wel of niet kan.
pi_87144542
Zo vals zou die aanklacht niet zijn hoor, dit begint behoorlijk op stalking te lijken :X
pi_87148177
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Voor zover ik weet (dat ze zelf heeft verteld\) heeft ze vrijwel geen familie, wel valt mij op dat ze veel mensen op straat ed aanspreekt (deed ze nu ook) ik heb even later die mensen aangesproken om te vragen of ze vrienden of familie waren. Maar ze zeiden van niet.

Ze kan toch naar de politie gaan, heb ik haar zelfs voorgesteld. Maar waarom dat ze dat niet doet is mij nog steeds een raadsel. Zal wel te maken hebben dat de politie de prioriteiten tegenwoordig ergens anders gelegd hebben. Maar ze mag gerust een (valse) aanklacht tegen mij indienen, dan hoor ik het wel van de politie wat wel of niet kan.
Wtf is er mis met jou
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:44:31 #206
236046 NotYou
tigerblood
pi_87148353
Wat een topic is dit geworden. :X :D
Je suis Charlie Sheen
pi_87148893
Even een simpele samenvatting:

TS is geobsedeerd door een vrouw die het er niet mee eens is dat hij dezelfde kleuren draagt. Deze gekleurde kleren maakt TS zelf, wat duidelijk te zien is aan het model. Tevens zegt TS dat de vrouw het bos 'haar bos' noemt en TS is het daar niet mee eens. Na meerdere aanvaringen met de fotocamera komt mevrouw niet meer en noemt TS het nu 'zijn bos'.

Gezien de woordkeuzes mbt de kleding, het bos en de fotocamera kan ik concluderen dat TS met wanen leeft.

Wellicht heeft TS schizofrenie of zit in een psychose. Bekend is dat kleuren een grote invloed hebben bij mensen in een psychose waar elke kleur iets kan betekenen.

GGZ, kom er maar in. ^O^
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:02:48 #208
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87149616
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef NotYou het volgende:
Wat een topic is dit geworden. :X :D
Daar kon je op wachten, dit is een klassiek FF topic. :') (zie de eindeloze rijbewijs reeks :D )

Zal ik ook eens in de buurt van Heerlen gaan wandelen om dan foto's van 'm te maken om te checken of ie echt is of een hele goeie kloon/troll? :P
Hallon!
pi_87150862
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Even een simpele samenvatting:

TS is geobsedeerd door een vrouw die het er niet mee eens is dat hij dezelfde kleuren draagt. Deze gekleurde kleren maakt TS zelf, wat duidelijk te zien is aan het model. Tevens zegt TS dat de vrouw het bos 'haar bos' noemt en TS is het daar niet mee eens. Na meerdere aanvaringen met de fotocamera komt mevrouw niet meer en noemt TS het nu 'zijn bos'.

Gezien de woordkeuzes mbt de kleding, het bos en de fotocamera kan ik concluderen dat TS met wanen leeft.

Wellicht heeft TS schizofrenie of zit in een psychose. Bekend is dat kleuren een grote invloed hebben bij mensen in een psychose waar elke kleur iets kan betekenen.

GGZ, kom er maar in. ^O^
Jij heb t deels gelijk. De aanleiding is deze gele trui die ik van haar heb nagemaakt. Daar had ze moeite mee en ze wilde geen contact meer met mij hebben omdat ik haar copyeerde, nu ik mbv foto's meerdre kledingstukken heb nagemaakt voeld zij zich niet meer uniek. Veel mensen denken dat ik een vriend of familie cvan haar ben. Op een avond kwam ik haar tegen en ging ze als een razende tekeer omdat ze spijt had dat ik (eerst met toestemming) foto's van haar heb mogen maken. Ze had niet verwacht dat ik die stijl zou dragen en ze hoopte er ook op dat ik na verloop van tijd deze kleren n iet meer ga dragen (bv uitgekeken) maar ik heb haar dan ook een week later deze brief geschreven naar aanleiding van het incident.

Ik zeg niet dat het MIJN bos is, ik schreef (met aanhalingstekens en deze... ;) ''Mijn bos''

Wel effe lezen.

Deze gele trui is de aanleiding van het conflict met haar.

Brief aan deze vrouw...

Hallo XXXXX (is het wel je echte naam??)

Deze brief schrijf ik je om het volgende, zoals we beide inmiddels ondervonden hebben is er een conflict tussen ons gaande dat zijn oorsprong vind dat ik een of meerdere vermeende kledingstukken van jou heb nagemaakt. Dat ik die gele sweater met rood/blauwe applicatie heb nagemaakt heb ik geen spijt van, temeer dat ik net als jou liefhebber ben van kleuren en dit voor mij ook een vorm is van uiting , bovendien vind ik (en ook anderen) dat jij niet het alleenrecht heb om als enige de kleuren geel, rood en blauw te mogen dragen.
Bij de voorlaatste ontmoeting (of confrontatie) op de Grote Heiweg nabij de Sigrano trok jij nogal fel van leer en ging je als een razende tekeer hoe ik het lef had om ''jou kleuren'' te dragen en dat ik in ''jou bos'' durfte te komen. Ook hoopte je erop dat ik na verloop van tijd ''jou kleuren'' niet meer ga dragen, maar ik heb het eigenlijk gevonden in deze eenvoudige maar aparte kleurencombinatie geel, rood en blauw (met soms wat zwart) Tevens maakte je nogal kwetsende en belastende opmerkingen naar mijn gehandicapte moeder toe (meer hierover elders in deze brief)
Om een lang verhaal kort te maken maak ik je nu duidelijk (ook ik communiceer duidelijk naar jou toe) dat ik gewoon meerdere keren per week in ''jou bos'' kom (is gewoon openbaar gebied) tussen pakweg 14 en 18 uur en tussen 19 en 22 uur voor de zonsondergang en dat ik ''jou route'' loop en ''jou kleuren'' draag in gelijksoortige kleding. Bovendien stel ik mij bij andere mensen in het bos voor als XXXX en heb ik een verrekijker en de fotocamera bij me ingeval dat.
Als jij moeite heb dat ik rond de zelfde tijd (avonduren rond zonsondergang) in ''jou bos'' kom en ''jou kleuren'' draag geef ik je het advies om maar een ander wandelgebied op te zoeken of anders dien je maar een lasterlijke aanklacht tegen mij in waarbij je dan deze brief meeneent, maar dat had ik je al duidelijk gemaakt tijdens het laatste contact in het bos. Een knappe XXXX die mij uit dat bos weg krijgt, indien jou dat lukt brei ik voor jou de meest kleurrijke trui die je ooit gezien heb, maar die trui zal er nooit komen!
De afgelopen weken heb ik ook een groot aantal vaste bezoekers en wandelaars gesproken (en ik heb ook bij twee huizen aangebeld en opmerkelijke verhalen gehoord) tijdens deze gesprekken kwam naar voren dat jij een soort reputatie heb opgebouwd bij sommige vaste bezoekers als ''heksen vrouwtje'' of '' lid van en sekte'' en dat jij over mij als een soort gek heb neergezet die ''jou kleuren'' copyeerd. Maar ik wil je wel duidelijk maken indien jij nog eenmaal (bij anderen) mijn moeder door het slijk haald en/of hatelijke opmerkingen maak over mijn autisme dan zal onze ontmoeting of confontatie in het bos een andere wending gaan krijgen (lees minder vriendelijk).
Opmerkelijk vond ik wel dat jij mij onnozel vond dat ik een rode 3/4 broek aanhad, over onnozel gesproken. Wie loopt er nou de halve dag rond met een CD speler om de nek en gaat om 10 uur in de late avond met een huishoud schaar brandnetels knippen in het bos??

Maargoed om deze brief af te sluiten hoop ik dat ik je duidelijk heb gemaakt hoe ik erover denk, al had ik het allemaal liefst anders gehad.

Mvg XXXX alias XXXX

pi_87152089
Dus na volgen en foto's maken ga je nu over op bedreigen?
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:41:09 #211
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87152094
Gast ik hoop dat je je realiseert dat als die vrouw idd die brief naar de politie brengt dit vrij sterk bewijsmateriaal is. :')
Hallon!
pi_87152192
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus na volgen en foto's maken ga je nu over op bedreigen?
Iemand (vreemden) die mijn gehandicapte moeder belasterd doet dit niet zonder gevolgen!

Trouwens ik heb nergens bedreigingen geuit, alleen dat de ontmoeting een andere wending kan gaan krijgen. Dat bedreigen maak jij ervan.

Ze kan gerust naar de politie gaan met deze brief, waarom doet ze dat dan niet?? Brief is ruim 2 maanden geleden geschreven.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:26:10 #213
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_87153875
Vermakelijke brief!
pi_87154695
jezus, ik dacht ik kijk weer eens op fok forum, zit ik al 0 min deze gekte te lezen.
allebei opsluiten!
heksenvrouwtje en gekke stalker!
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:52:05 #215
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87154754
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Jij heb t deels gelijk. De aanleiding is deze gele trui die ik van haar heb nagemaakt. Daar had ze moeite mee en ze wilde geen contact meer met mij hebben omdat ik haar copyeerde, nu ik mbv foto's meerdre kledingstukken heb nagemaakt voeld zij zich niet meer uniek. Veel mensen denken dat ik een vriend of familie cvan haar ben. Op een avond kwam ik haar tegen en ging ze als een razende tekeer omdat ze spijt had dat ik (eerst met toestemming) foto's van haar heb mogen maken. Ze had niet verwacht dat ik die stijl zou dragen en ze hoopte er ook op dat ik na verloop van tijd deze kleren n iet meer ga dragen (bv uitgekeken) maar ik heb haar dan ook een week later deze brief geschreven naar aanleiding van het incident.

Ik zeg niet dat het MIJN bos is, ik schreef (met aanhalingstekens en deze... ;) ''Mijn bos''

Wel effe lezen.

Deze gele trui is de aanleiding van het conflict met haar.

[ afbeelding ]

Brief aan deze vrouw...

Hallo XXXXX (is het wel je echte naam??)

Deze brief schrijf ik je om het volgende, zoals we beide inmiddels ondervonden hebben is er een conflict tussen ons gaande dat zijn oorsprong vind dat ik een of meerdere vermeende kledingstukken van jou heb nagemaakt. Dat ik die gele sweater met rood/blauwe applicatie heb nagemaakt heb ik geen spijt van, temeer dat ik net als jou liefhebber ben van kleuren en dit voor mij ook een vorm is van uiting , bovendien vind ik (en ook anderen) dat jij niet het alleenrecht heb om als enige de kleuren geel, rood en blauw te mogen dragen.
Bij de voorlaatste ontmoeting (of confrontatie) op de Grote Heiweg nabij de Sigrano trok jij nogal fel van leer en ging je als een razende tekeer hoe ik het lef had om ''jou kleuren'' te dragen en dat ik in ''jou bos'' durfte te komen. Ook hoopte je erop dat ik na verloop van tijd ''jou kleuren'' niet meer ga dragen, maar ik heb het eigenlijk gevonden in deze eenvoudige maar aparte kleurencombinatie geel, rood en blauw (met soms wat zwart) Tevens maakte je nogal kwetsende en belastende opmerkingen naar mijn gehandicapte moeder toe (meer hierover elders in deze brief)
Om een lang verhaal kort te maken maak ik je nu duidelijk (ook ik communiceer duidelijk naar jou toe) dat ik gewoon meerdere keren per week in ''jou bos'' kom (is gewoon openbaar gebied) tussen pakweg 14 en 18 uur en tussen 19 en 22 uur voor de zonsondergang en dat ik ''jou route'' loop en ''jou kleuren'' draag in gelijksoortige kleding. Bovendien stel ik mij bij andere mensen in het bos voor als XXXX en heb ik een verrekijker en de fotocamera bij me ingeval dat.
Als jij moeite heb dat ik rond de zelfde tijd (avonduren rond zonsondergang) in ''jou bos'' kom en ''jou kleuren'' draag geef ik je het advies om maar een ander wandelgebied op te zoeken of anders dien je maar een lasterlijke aanklacht tegen mij in waarbij je dan deze brief meeneent, maar dat had ik je al duidelijk gemaakt tijdens het laatste contact in het bos. Een knappe XXXX die mij uit dat bos weg krijgt, indien jou dat lukt brei ik voor jou de meest kleurrijke trui die je ooit gezien heb, maar die trui zal er nooit komen!
De afgelopen weken heb ik ook een groot aantal vaste bezoekers en wandelaars gesproken (en ik heb ook bij twee huizen aangebeld en opmerkelijke verhalen gehoord) tijdens deze gesprekken kwam naar voren dat jij een soort reputatie heb opgebouwd bij sommige vaste bezoekers als ''heksen vrouwtje'' of '' lid van en sekte'' en dat jij over mij als een soort gek heb neergezet die ''jou kleuren'' copyeerd. Maar ik wil je wel duidelijk maken indien jij nog eenmaal (bij anderen) mijn moeder door het slijk haald en/of hatelijke opmerkingen maak over mijn autisme dan zal onze ontmoeting of confontatie in het bos een andere wending gaan krijgen (lees minder vriendelijk).
Opmerkelijk vond ik wel dat jij mij onnozel vond dat ik een rode 3/4 broek aanhad, over onnozel gesproken. Wie loopt er nou de halve dag rond met een CD speler om de nek en gaat om 10 uur in de late avond met een huishoud schaar brandnetels knippen in het bos??

Maargoed om deze brief af te sluiten hoop ik dat ik je duidelijk heb gemaakt hoe ik erover denk, al had ik het allemaal liefst anders gehad.

Mvg XXXX alias XXXX

wat een kinderachtige kneus ben jij zeg, echt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87156970
wie gaan met mij de TS 'even' opzoeken in dat Limburgse bos?
pi_87157445
Eigenlijk ben ik hoofdzakelijk geinteresseerd in haar kledingstijl. Wel vind ik het jammer dat ze geen gesprekken meer met mij wilt aangaan zodat we konden bijpraten over onze kleurige creatie's.

Ongeveer twee weken gelden had ik haar gezien toen ik op de fiets zat, zij had toen het volgende aan.

Geel lang T singlet
Fel rood topje in nicky veloursstof over dat singlet (het zelfde model als op mijn foto) dit rode topje ben ik nu ook aan het naaien in dezelfde stof.
Gele 3/4 legging (afgeknipt) legging was iets lichter geel dan de gele singlet
Felblauwe beenwarmers (afkomstig van de Carrnavals wierts winkelcentrum H Loon Heerlen)
Lowa wandelschoenen, draagt ze vrijwel altijd (ik trouwens ook het zelde merk , loopt heerlijk)

Gisteren 3 oktober had ze het volgende aan...

Pistache groene 3/4 legging, deze stof is afkomstig van V&D, ik heb dezelfgde stof daar ook gekocht (zijn tricot hoeslakens)
Geel lang T shirt met lange mouwen
Fel blauw topje in nicky velours stof (het zelfde model als op mijn foto van 3 oktober gemaakt op open veld)
Lowa wandelschoenen
Rode rugtas met geel en blauw koordjes (ik heb dezelfde rugtas, ook met deze gekleurde koordjes)

Deze details kon ik zien met mijn verrekijker op ruim 200 meter afstand van haar. Eigenlijk heb ik geen fotocamera nodig, wat dit bereft heb ik een fotografisch geheugen. Hoe zij er zelf uitziet boeit mij niet ze erg omdat ik al genoeg foto's van haar heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 04-10-2010 02:00:38 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:32:24 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87157732
Ik hoop dat ze naar de politie gaat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:38:51 #219
236046 NotYou
tigerblood
pi_87157768
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:52 schreef Fusionfreak het volgende:
Eigenlijk ben ik hoofdzakelijk geinteresseerd in haar kledingstijl. Wel vind ik het jammer dat ze geen gesprekken meer met mij wilt aangaan zodat we konden bijpraten over onze kleurige creatie's.

Ongeveer twee weken gelden had ik haar gezien toen ik op de fiets zat, zij had toen het volgende aan.

Geel lang T singlet
Fel rood topje in nicky veloursstof over dat singlet (het zelfde model als op mijn foto) dit rode topje ben ik nu ook aan het naaien in dezelfde stof.
Gele 3/4 legging (afgeknipt) legging was iets lichter geel dan de gele singlet
Felblauwe beenwarmers (afkomstig van de Carrnavals wierts winkelcentrum H Loon Heerlen)
Lowa wandelschoenen, draagt ze vrijwel altijd (ik trouwens ook het zelde merk , loopt heerlijk)

Gisteren 3 oktober had ze het volgende aan...

Pistache groene 3/4 legging, deze stof is afkomstig van V&D, ik heb dezelfgde stof daar ook gekocht (zijn tricot hoeslakens)
Geel lang T shirt met lange mouwen
Fel blauw topje in nicky velours stof (het zelfde model als op mijn foto van 3 oktober gemaakt op open veld)
Lowa wandelschoenen
Rode rugtas met geel en blauw koordjes (ik heb dezelfde rugtas, ook met deze gekleurde koordjes)

Deze details kon ik zien met mijn verrekijker op ruim 200 meter afstand van haar. Eigenlijk heb ik geen fotocamera nodig, wat dit bereft heb ik een fotografisch geheugen. Hoe zij er zelf uitziet boeit mij niet ze erg omdat ik al genoeg foto's van haar heb.
:o :D :X
Je suis Charlie Sheen
pi_87157859
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 02:38 schreef NotYou het volgende:

[..]

:o :D :X
En het enige wat je kan is een paar gezichtjes maken terwijl TS gaat zo door?
  maandag 4 oktober 2010 @ 03:01:42 #221
236046 NotYou
tigerblood
pi_87157886
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 02:56 schreef vergezocht het volgende:

[..]

En het enige wat je kan is een paar gezichtjes maken terwijl TS gaat zo door?
Zelfs alleen gezichtjes zijn beter dan een zin die niet loopt. En nee, ik heb het bericht van de TS bewust gequote zodat, mocht hij zich toch bedenken dat het niet handig is dit zo te posten, het er gewoon in zijn huidige vorm blijft staan. :s)
Je suis Charlie Sheen
pi_87157895
Waarom vind je het zo moeilijk te accepteren dat zij liever met rust gelaten wil worden door jou? Leg je er gewoon bij neer en ga verder met je leven, in plaats van dat ziekelijke obsessieve gedrag voort te zetten. :N
pi_87157941
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 03:01 schreef NotYou het volgende:
Zelfs alleen gezichtjes zijn beter dan een zin die niet loopt.
Slimmerik dat je dr bent heb ik geen lesje NL van je nodig. Ga TS pesten niet ik.
pi_87157993
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

_O- _O- :')

Alleen nog grote krulschoenen en een grote rode neus 8)7
En zoëen muts met van die belletjes eraan _O-
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_87158347
Doe ons is een paar foto's van die knappe meid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')