abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86897571
Wat een diep triest verhaal zeg! Laat die vrouw lekker d'r brandneteltjes knippen zonder dat er een of andere copycat achter d'r kont aan hobbelt.
Wie weet doet die vrouw hartstikke d'r best om d'r knuppel niet uit d'r tasje te pakken, omdat ze heeft gezworen geen mannen meer in elkaar te slaan nadat ze voor de derde keer de gevangenis uit kwam, maar loop jij haar zo te provoceren dat ze staks weer voor de vierde keer de bak in moet! En dat terwijl ze alleen maar van plan was te oefenen om een beroemde bonsai artiest te worden!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86899090
luister dit verhaal doet mij denken aan die roma's die de pers te lijf gingen op de openbare weg.
het is bij wet vastgesteld dat niemand je wat kan en mag maken als jij je op de openbare weg begeeft.
dat vervolgens randmongolen jouw dat met geweld willen verbieden is de omgekeerde wereld en is te gek voor woorden. }:| :r Zo zie je maar hoe laf die bestuurders en politie zijn als het om de echte associalen gaat en de gewone man maar bloeden :r :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86900402
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, want dat is helemaal niet zo. Als je een toevallige voorbijganger bent in een bos waarin fotograaf ook aanwezig is, dan mag hij/zij jou fotograferen en die foto publiceren zonder jou daarvoor een vergoeding te betalen danwel toestemming hiervoor te moeten vragen.
Zie bijv. ook deze zaak: http://jure.nl/bh3726 , een soortgelijk geval.
Nog los van het feit dat eiser ten principale geen spoedeisend belang had (de reden tot ongrondverklaring):

De dame hier in kwestie is geen toevallige voorbijganger die terloops op de gevoelige plaat vastgelegd is geworden door TS. Dat maakt beide zaken al niet vergelijkbaar.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 27 september 2010 @ 14:49:02 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86900733
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Wat een diep triest verhaal zeg! Laat die vrouw lekker d'r brandneteltjes knippen zonder dat er een of andere copycat achter d'r kont aan hobbelt.
Hey!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86900750
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:14 schreef Maanvis het volgende:
Dan nog: In het geval van een dergelijke publicatie in het Naaitopique heeft deze vrouw geen 'redelijk belang' om deze foto's te laten verwijderen.
Als je dat stelt, zul je belangen moeten afwegen; dat doet een rechter ook. Ik ben van mening dat een belangenafweging wel eens in het voordeel van mevrouw kon gaan uitvallen. Immers, welk zwaarderwegend belang, dat prevaleert boven het portretrecht, heeft FusionFreak dan bij publicatie op Fok!?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_86901179
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hey!
No offense.. :@
pi_86945666
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Als je dat stelt, zul je belangen moeten afwegen; dat doet een rechter ook. Ik ben van mening dat een belangenafweging wel eens in het voordeel van mevrouw kon gaan uitvallen. Immers, welk zwaarderwegend belang, dat prevaleert boven het portretrecht, heeft FusionFreak dan bij publicatie op Fok!?
Precies, daar doelde ik dus ook met de bezwaren die mensen sowieso hebben tegen de publicatie van hun foto's.
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:30:41 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86945775
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Informatievoorziening over zijn wandeling in het bos.
Portretrecht geldt echt alleen maar als je er grondig nadeel van ondervindt, anders wint de fotograaf zo goed als altijd. "Liever niet met m'n kop op internet" is geen zwaarwegend belang.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86946385
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Informatievoorziening over zijn wandeling in het bos.
Sure :')
quote:
Portretrecht geldt echt alleen maar als je er grondig nadeel van ondervindt, anders wint de fotograaf zo goed als altijd. "Liever niet met m'n kop op internet" is geen zwaarwegend belang.
Bron?
.
pi_86946546
Ik weet 't niet maar ik zou als ik de vrouw in kwestie was (Fusion)freak voor de rechtbank proberen te krijgen voor stalking...daar is de wet toch wat duidelijker over dan dit gezeik over portretrecht. :') Ik weet niet of dat een kans zou maken maar ik zou het wel proberen want ik zou me inderdaad gestalked voelen.
Hallon!
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:02:23 #186
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_86960201
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:02 schreef Fusionfreak het volgende:
Ben vandaag ''haar route'' gelopen in kleurrijke kleding en heb een fotverslag gemaakt. Helaas heb ik haar zelf niet aangetroffen anders ging ze mee op de foto. Het is geen groot natuurgebied, maar wel mooi. Hier kunnen jullie randstedelingen nog heel wat van leren van het Limburgs natuurschoon.

Begin wandelroute

[ afbeelding ]

Uitzicht 1

[ afbeelding ]

Tijdens de wandeling kom ik ook langs het kleine hertenparkje en de herten laten zich gewoon tam vanuit de hand voeren.

Voeren van het hert.

[ afbeelding ]

Uitzicht 2

[ afbeelding ]

Uitzicht 3

[ afbeelding ]

Uitzicht 4

[ afbeelding ]

Brandnetelpad, daar zou ze volgens een wandelaar grote hoeveelheden brandnetels hebben geknipt, kan mij er wel wat bij voorstellen.

[ afbeelding ]

Uitzicht 5

[ afbeelding ]

Uitzicht 6 in de verte is het huis zichtbaar waar ze aanbelde, daar is een kleine horecagelegenheid gevestigd met een terras.

[ afbeelding ]

Einde wandelroute

[ afbeelding ]
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1793804&page=3

Grappig dat je precies hetzelfde op twee fora post.
Ben jij nou 44 of een man van 29, zoals je op dat andere forum vermeldt?
pi_86968273
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Grappig dat je precies hetzelfde op twee fora post.
Ben jij nou 44 of een man van 29, zoals je op dat andere forum vermeldt?
Raad mijn echte leeftijd maar, alleen aan mijn foto's kun je zien (hoop ik dan) hoe oud ik ben. :)

Trouwens ik was vandaag weer gaan wandelen in dat bos tot mijn verbazing kwam ik en andere vrouw tegen waar ik een leuk gesprek mee had gehad, zij wandelde vaak daar met haar vriend en haar hond maar sinds en aantal weken heb ik haar alleen gezien, zonder vriend. Wie weet. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Fusionfreak op 29-09-2010 02:19:04 ]
pi_86969251
quote:
Op woensdag 29 september 2010 02:13 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Raad mijn echte leeftijd maar, alleen aan mijn foto's kun je zien (hoop ik dan) hoe oud ik ben. :)

Trouwens ik was vandaag weer gaan wandelen in dat bos tot mijn verbazing kwam ik en andere vrouw tegen waar ik een leuk gesprek mee had gehad, zij wandelde vaak daar met haar vriend en haar hond maar sinds en aantal weken heb ik haar alleen gezien, zonder vriend. Wie weet. ;)
:X :r
pi_87137796
Vandaag was het een echt nazomerdagje, meteen maar kleurrijk gekleed naar ''haar bos'' gewandeld en deze foto van mezelf gemaakt. Op dit open veld heb ik in juli jl de laatste foto van die vrouw gemaakt.

Kijk hier wordt ik nou vrolijk van, ja toch! Het is nu ''mijn bos'' :)

zondag 3 oktober 2010 @ 17:54:02 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87138538
en zij loopt dus in exact dezelfde kleuren... rood geel groen blauw?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87138906
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Maanvis het volgende:
en zij loopt dus in exact dezelfde kleuren... rood geel groen blauw?
Ja zij draagt precies dezelfde kleuren, maar ik combineer ook wel eens met zwart. Maar geel, rood, groen en blauw zijn toch mijn lievellingkleuren en dat mag iedereen zien hoor! :Y
pi_87139377
Wow.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_87139848
Fusionfreak heeft in de jaren 80 iets te veel acid genomen. Of misschien was 't z'n moeder die een dosis LSD teveel had tijdens de zwangerschap...
pi_87139964
TS... omdat er mensen zoals jou bestaan geloof ik niet in God!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:19:34 #195
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87141383
:D _O-

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen van dit topic.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Eindredactie Games zondag 3 oktober 2010 @ 20:04:32 #196
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_87143051
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_87143438
Effe een update, was vanavond effe een korte wandel;ing aan het maken en kwam ik twee mensen tegen die vroegen of ze mij 10 minuten geledern ook al eens eerder gezien hadden omdat ze iemand met dezelfde kleren hadden geziern als mij. Ik zeg dat ik net pas aangekomen ben. Zou zij toch weer naar het bos zijn gegaan voa een andere route. Ik gevraagd waar ze haar gezien zouden hebben, ik meteen die route gelopen en tot mijn verbazing zag ik haar bij de plaatrs waar ze normaal het het bos ingaat, daar ik verdomme de camera niet bij mij had ben ik de confrontatie maar niet aangegaan. Maar er komen nog meer wandelingen en kansen. ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:19:42 #198
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_87143667
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:30 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandaag was het een echt nazomerdagje, meteen maar kleurrijk gekleed naar ''haar bos'' gewandeld en deze foto van mezelf gemaakt. Op dit open veld heb ik in juli jl de laatste foto van die vrouw gemaakt.

Kijk hier wordt ik nou vrolijk van, ja toch! Het is nu ''mijn bos'' :)

[ afbeelding ]
_O- _O- :')

Alleen nog grote krulschoenen en een grote rode neus 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_87143786
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef Fusionfreak het volgende:
Effe een update, was vanavond effe een korte wandel;ing aan het maken en kwam ik twee mensen tegen die vroegen of ze mij 10 minuten geledern ook al eens eerder gezien hadden omdat ze iemand met dezelfde kleren hadden geziern als mij. Ik zeg dat ik net pas aangekomen ben. Zou zij toch weer naar het bos zijn gegaan voa een andere route. Ik gevraagd waar ze haar gezien zouden hebben, ik meteen die route gelopen en tot mijn verbazing zag ik haar bij de plaatrs waar ze normaal het het bos ingaat, daar ik verdomme de camera niet bij mij had ben ik de confrontatie maar niet aangegaan. Maar er komen nog meer wandelingen en kansen. ;)
Wacht maar totdat een fokker zich geroepen voelt om ook eens in dat bos (nou ja bos, ik zie meer weiland dan bomen op je foto's) rond te lopen om eens een hartig woordje met jou te gaan wisselen.
Wat dat betreft zijn foto's van jezelf plaatsen niet echt slim.

En ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die een rustig gesprek met je aangaan als je de kleren aanhad die je vandaag eerder gepost had.

Dan lijkt het mij eerder dat je op een afgesloten terrein van een psychiatrische instelling rond liep. -O-
pi_87143799
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef Fusionfreak het volgende:
Gast, je bent eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')