Wat isquote:Eenis een brug die bestaat uit standaardsegmenten en als zodanig zeer snel opgebouwd kan worden. De basis van het ontwerp is een vakwerkbrug. Dit type brug is in eerste instantie ontworpen voor toepassing door genietroepen van het leger en kan maximaal 60 meter vrij overspannen en zware voertuigen dragen. Dit type brug is nog steeds in gebruik voor militaire en civiele toepassingen en wordt wereldwijd beschouwd als een knap staaltje militaire techniek.
Das nu ook niet echt een tip hé... of wel?quote:
Nee.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Das nu ook niet echt een tip hé... of wel?
Oké.quote:
Stand AKQ #2005quote:
Stand AKQ #2005quote:
Deze regel maar weer invoeren? Dit topic ligt veel te veel op zijn gat.quote:Als er na een goed antwoord niet binnen 15 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan. Als degene die een goed antwoord gaf geen nieuwe vraag stelt omdat hij of zij ineens weg moest wordt het reeds toegekende punt weer ingetrokken en gaat een speler die online is verder met de quiz door de vraag, in plaats van degene die hem had moeten stellen, in te voeren.
Tja, sommige mensen hebben een leven naast Fok..quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Deze regel maar weer invoeren? Dit topic ligt veel te veel op zijn gat.
Stand AKQ #2005quote:
Wat probeer je hiermee te zeggen?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen hebben een leven naast Fok..
Gaat het jou meer om de snelheid dan de vragen he? Gezellig ventje...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen?
Als je een vraag goed beantwoord, wordt deze meestal binnen het kwartier goed gekeurd. Dan kan jij je dan direct weer je vraag stellen. Als je korter dan een kwartier á half uur op de pc zit, mijdt dit topic dan.
Ik weet niet wat je tegen me hebt, maar je trekt te snel je conclusies. Als er wat snelheid in de vragen zit, hoeft dat de kwaliteit toch niet onder te doen?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat het jou meer om de snelheid dan de vragen he? Gezellig ventje...
Ik vind gewoon dat je enorm overdrijft (lees: zeurt) dat het topic teveel op zijn gat ligt. De meeste kwisjes op FOK, gaan bij lange na zo snel niet als hier.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je tegen me hebt, maar je trekt te snel je conclusies. Als er wat snelheid in de vragen zit, hoeft dat de kwaliteit toch niet onder te doen?
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk. Dat er even iets anders tussenkomt is natuurlijk onmogelijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef Aalbers het volgende:
Als je hier post, weet je dat je weer een nieuwe moet plaatsen. Er doen hier veel mensen mee, dus dat is dan ook leuk voor de anderen. Wel net zo sociaal.
Stand AKQ #2005quote:
Stand AKQ #2005quote:
Stand AKQ #2005quote:
Kan gebeuren toch. Van mij hoef je geen sorry te zeggen hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sorry dat ik eerder geen nieuwe vraag stelde. Ik was even afgeleid en heb er daarna niet meer aan gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |