Tussenstand deel 2005:quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
Wat voor vragen mag ik stellen
De opzet van dit spel is dat je elkaar vragen stelt die met algemene kennis te maken hebben. Dat kan heel uiteenlopend zijn van geschiedenis tot muziek en van aardrijkskunde tot auto's. Probeer de vragen zoveel mogelijk af te wisselen. Uiteraard mogen er best een paar vragen achter elkaar gesteld worden in dezelfde categorie maar doe dit niet meer dan drie keer achter elkaar. Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
Een tourvolger had dit kunnen weten.quote:
quote:
Maar het gros is geen Tourvolger, en weet dat niet.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:41 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Maar het gros is geen Tourvolger, en weet dat niet.
Ik ben wel een Tourvolger, maar de exacte plaats van Armstrong weet ik ook niet.
Alsof je dat kan weten.... met die denkwijze kan je 60% van de vragen schrappen...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:41 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Maar het gros is geen Tourvolger, en weet dat niet.
Dat kan, maar ik heb niet bepaald naar een onbekende renner gevraagd waar nauwelijks aandacht voor is.quote:
Ik ben wel een Tourvolger, maar de exacte plaats van Armstrong weet ik ook niet.
Dat zijn vragen die je niet kan gokken.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alsof je dat kan weten.... met die denkwijze kan je 60% van de vragen schrappen...
Maar deze renner rijdt niet dusdanig goed dat zijn plaats zo vaak genoemd word dat je dat weet als je de uitzending kijkt.quote:[..]
Dat kan, maar ik heb niet bepaald naar een onbekende renner gevraagd waar nauwelijks aandacht voor is.
Je zit er 1 letter vanaf, maar je zit ook 1 letter van een ander land af, dus ik twijfel een beetje over welke van de 2 je bedoeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |