Hoe dan ook, er gaan koppen rollen. Misschien bij de politie, de gemeente, de organisatie?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Righteous het volgende:
Het schijnt zo geweest te zijn dat er in het einde de tunnel zelfs ME stond die mensen heeft weggeslagen van de hekken waardoor er (waarschijnlijk) paniek is ontstaan
Dat zei mental theo ook , je zou je kind maar naar zo'n feest gebracht hebben en dan dit krijgen. Zo tragischquote:
ken het, toen waren alle speakers kapot. mysteryland '96 toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Sja, tunnel of terror (die heeft echt bestaan)
Inderdaad,beter dan die mensen die op hun gemak fototjes aan het maken zijn ipv de mensen te helpen die naar boven aan het klimmen zijn. (Zie foto van Knep)quote:Op zondag 25 juli 2010 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Respect voor je zusje, dat in zo'n situatie bereid ben anderen te helpen.
bron?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Righteous het volgende:
Het schijnt zo geweest te zijn dat er in het einde de tunnel zelfs ME stond die mensen heeft weggeslagen van de hekken waardoor er (waarschijnlijk) paniek is ontstaan
Pff zie je!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:24 schreef Righteous het volgende:
Ja, ongelukken kunnen gebeuren, maar je kind verliezen omdat ze 1.4 miljoen toelaten waar maar plek is voor 500.000, dat is gewoon heel wrang.quote:
Nou, vanaf die plek kom je er ook moeilijk goed bij om goed te kunnen helpen, hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Inderdaad,beter dan die mensen die op hun gemak fototjes aan het maken zijn ipv de mensen te helpen die naar boven aan het klimmen zijn. (Zie foto van Knep)
Laten we het hopen!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, er gaan koppen rollen. Misschien bij de politie, de gemeente, de organisatie?
Denk dat dit de laatste Love-Parade was.
Hopelijk leren we hier in Nederland ook van, betreffende gratis grote evenementen.
Niet? Het is toch de organisatie die 1.4 miljoen toelaat terwijl er plek is voor 500.000? De organisatie weet toch door voorgaande jaren dat er minimaal 1.5 miljoen op afkomt?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:27 schreef Olep het volgende:
Het ligt niet aan de organisatie.
De politie/overheid is hier schuldig.
Dat is niet de enige reden. Raar om nu te zeggen, maar de hekken kunnen ook juist veel zaken in goede banen leiden en tot structuur leiden waardoor veel zaken juist beheersbaar worden. Alleen moet je wel weten wat je doet als je hekken neerzet.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Die klootzakken met hun hekjes tis toch een vrij festival?
Heb het hier ook gezien, je kunt geen kant op nml, rot op met die hekken...!
Maar vaak plaatsen ze hekken, en mag je het terrein niet op met frisdrank etcetc...
Dan koop je hun drankjes in die hitte nml!
Kost ook heel wat vaak op die festivals!
Dus om geld te verdienen plaatst men hekken en vallen er doden!
Geld is evil...
![]()
fuck die foto man...zo erg!
Nou meer nooduitgangen maken?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is niet de enige reden. Raar om nu te zeggen, maar de hekken kunnen ook juist veel zaken in goede banen leiden en tot structuur leiden waardoor veel zaken juist beheersbaar worden. Alleen moet je wel weten wat je doet als je hekken neerzet.
Afscheidingen op zulke plekken zouden imo zo moeten zijn dan ze bij een bepaalde druk gewoon openvallen.
Er zijn ook evenementen waarbij een sloot een afbakening zorgt. Maar als er paniek is kan men wel via het water weg. Een meter die is wel te doen.
Eerder de organisatie dan de overheid.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:27 schreef Olep het volgende:
Het ligt niet aan de organisatie.
De politie/overheid is hier schuldig.
u sure dat er plek was voor 500.000 man? Men wist al jaren geleden dat er tot de 1,5 miljoen mensen op de love parade afkomenquote:Op zondag 25 juli 2010 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet? Het is toch de organisatie die 1.4 miljoen toelaat terwijl er plek is voor 500.000? De organisatie weet toch door voorgaande jaren dat er minimaal 1.5 miljoen op afkomt?
De paniek ontstond in de toegangstunnel. Ik zie niet in hoe je daar nooduitgangen had kunnen openzetten. En als je die paniekmeute naar binnen had laten rennen, wat was daar van gekomen?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou meer nooduitgangen maken?
per 100 meter een deur die open kan als het noodzakelijk is?
Met zoveel mensen is dat wel nodig en uberhaupt een tunnel waar men doorheen moet, klinkt wel lekker trancy etc...en cool maar...zoveel?????
Ja, dat zeg ik toch ook. Stond in een nieuwsbericht dat het terrein 500.000 aan kan.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
u sure dat er plek was voor 500.000 man? Men wist al jaren geleden dat er rond de 1,5 miljoen mensen op de love parade afkomen
Dat zeggen ze de hele tijd op het nieuws ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
u sure dat er plek was voor 500.000 man? Men wist al jaren geleden dat er rond de 1,5 miljoen mensen op de love parade afkomen
Tunnel of terror was al op Mysteryland '93quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef Omkron het volgende:
[..]
ken het, toen waren alle speakers kapot. mysteryland '96 toch?
De organisatie had die mensen al niet eens meer toelaten, die mensen hadden die tunnel niet moeten kunnen bereiken omdat ze allang over hun capaciteit heen zaten.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De paniek ontstond in de toegangstunnel. Ik zie niet in hoe je daar nooduitgangen had kunnen openzetten. En als je die paniekmeute naar binnen had laten rennen, wat was daar van gekomen?
dat zeg ik toch? Men had nooit die tunnel als toegang moeten gebruiken voor deze paradequote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De paniek ontstond in de toegangstunnel. Ik zie niet in hoe je daar nooduitgangen had kunnen openzetten. En als je die paniekmeute naar binnen had laten rennen, wat was daar van gekomen?
ah i c, sorry verwarrend aangezien het merendeel met zijn duim in de mond aan het posten isquote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook. Stond in een nieuwsbericht dat het terrein 500.000 aan kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |