Veel mensen die ik sprak hadden geen enkel idee, je hebt echt geen idbliee waar je het over hebt. Het mobiele netwerk was totaal overbelast en op het festivalterrein zelf is het niet omgeroepen, om hysterie te voorkomen (zei een politieagent tegen me)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zag ze ja, terwijl er tig doden waren stonden ze nog te dansen,
terwijl volgens bronnen veel van deze mensen al lang wisten dat er iets verschrikkelijks was gebeurd.
En zo ook in het nieuws:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Veel mensen die ik sprak hadden geen enkel idee, je hebt echt geen idbliee waar je het over hebt. Het mobiele netwerk was totaal overbelast en op het festivalterrein zelf is het niet omgeroepen, om hysterie te voorkomen (zei een politieagent tegen me)
Praat alsjeblieft niet over dingen waar je niets van weet.
Toch wisten de meeste mensen het omdat het als een lopend vuurtje over het terrein ging, op het Duitse nieuws genoeg mensen die dat zeiden maar niet door andere mensen heen konden, of er langs, die wilde doorfeesten zo lang feest nog zou voortduren. Nogmaals ik zeg niet iedereen maar goed, ik zal verder hier niet meer op ingaan na deze post, kennelijk wordt het niet gewaardeerd maar mijn mening is duidelijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Veel mensen die ik sprak hadden geen enkel idee, je hebt echt geen idbliee waar je het over hebt. Het mobiele netwerk was totaal overbelast en op het festivalterrein zelf is het niet omgeroepen, om hysterie te voorkomen (zei een politieagent tegen me)
Praat alsjeblieft niet over dingen waar je niets van weet.
Ik probeer de oorzaak te achterhalen maar volgens de gebruikelijke Fok!-snuivertjes was het een en al gezelligheid. Nou nou wat een lol, maar goed, als jij liever gruwelijke foto's alleen ziet be my guest.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:40 schreef Strani het volgende:
Kan iemand aub DeParo gewoon volledig uit dit topic verbannen? Ik zie door zijn getrol de waardevolle posts amper nog.
Kom op wees niet zo naief, die mensen zijn niet achterlijk, niemands directe schuld denkk, maar genoeg chaos en ontwetendheid.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En zo ook in het nieuws:
DUISBURG - Veel bezoekers van de Loveparade in Duisburg hebben lange tijd niets gemerkt van het drama in de tunnel waarbij zeker vijftien doden vielen. Het feest ging voor het oog gewoon door. De autoriteiten lieten de parade ook doorgaan omdat gevreesd werd voor nog grotere paniek als de parade abrupt zou eindigen.
De Nederlander Werner was een van de 'ravers' die pas later doorkreeg dat er een ramp had plaatsgevonden. „Ik weet nu wel wat er aan de hand is,” zei hij rond half tien zaterdagavond. „Maar ik heb er verder niks van gezien en ook niets van gemerkt.”
[url=http://www.telegraaf.nl/binnenland/7249606/___Ik_heb_er_niks_van_gemerkt___.html?p=2,2]Klik[/url]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef DeParo het volgende:
Ik probeer de oorzaak te achterhalen maar volgens de gebruikelijke Fok!-snuivertjes was het een en al gezelligheid. Nou nou wat een lol, maar goed, als jij liever gruwelijke foto's alleen ziet be my guest.
Nou nee maar ik volg dit topic om te zien of anderen nog wat nieuws te melden hebben..niet om een discussie te lezen over drugs. Dat kan elders wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toch wisten de meeste mensen het omdat het als een lopend vuurtje over het terrein ging, op het Duitse nieuws genoeg mensen die dat zeiden maar niet door andere mensen heen konden, of er langs, die wilde doorfeesten zo lang feest nog zou voortduren. Nogmaals ik zeg niet iedereen maar goed, ik zal verder hier niet meer op ingaan na deze post, kennelijk wordt het niet gewaardeerd maar mijn mening is duidelijk![]()
.
[..]
Ik probeer de oorzaak te achterhalen maar volgens de gebruikelijke Fok!-snuivertjes was het een en al gezelligheid. Nou nou wat een lol, maar goed, als jij liever gruwelijke foto's alleen ziet be my guest.
Wel vet!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee op dit moment niet. Was eerst nog van plan om naar Duitsland te gaan en een optreden van Scooter te zien (IFA Sommergarten Open Air 2010 - Berlijn. Maar ik sla ff over geloof ik.
Zeg er eens bij wat het is, als je een video post?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef Mercer het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=bfb_1280001693
Debiel, nu zeg je tegenstrijdige dingen in je eigen geratel. Je bent er niet bij geweest, dus flikker ff op.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toch wisten de meeste mensen het omdat het als een lopend vuurtje over het terrein ging, op het Duitse nieuws genoeg mensen die dat zeiden maar niet door andere mensen heen konden, of er langs, die wilde doorfeesten zo lang feest nog zou voortduren. Nogmaals ik zeg niet iedereen maar goed, ik zal verder hier niet meer op ingaan na deze post, kennelijk wordt het niet gewaardeerd maar mijn mening is duidelijk![]()
.
Nee, jij probeert te trollen. En ik vind het raar dat een mod niet ingrijpt na wat je in het vorige topic aan op de man opmerkingen en troll's hebt lopen uit te kramen.quote:Ik probeer de oorzaak te achterhalen maar volgens de gebruikelijke Fok!-snuivertjes was het een en al gezelligheid. Nou nou wat een lol, maar goed, als jij liever gruwelijke foto's alleen ziet be my guest.
IK naïef? Jij bent iedereen aan het afschilderen als drugsgebruikende, agressieve teringlijers.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat zeiden ze: Ich habe es nicht gewuscht. Ach waar hebben we dat vaker gehoord, kom op wees niet zo naief, die mensen zijn niet achterlijk, niemands directe schuld denkk, maar genoeg chaos en ontwetendheid.
ja hij vindt die linkse media optreden belangrijker als zijn baan blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef shomila het volgende:
Menthal Theo mag niet draaien in Middelburg omdat hij te laat is.
Nou ja of hij daar wat aan kan doen.
http://twitter.com/mentaltheo[/url]
Een gratis festival dat voorgaande keren ruim meer dan een miljoen mensen trok, niet goed inschatten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
De mensen die het organiseerden hadden kennelijk niet ingeschat hoeveel bezoekers er waren.
Die kleinschalige feestjes zijn top. Meen dat Trance Energy in het verleden ook niet heel groot was, en supergezellig. Juist als het zo groot wordt en supercommercieel krijg je dus dat er ook fout volk op af komt. Ook mijn ervaring is met de meer besloten kleine feesten dat het niet te beschrijven is wat voor mooie sfeer er hangt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel vet!
Ik ga in augustus naar Circle of Love (mooie naam!) met knuffelmeisje en diezelfde Duitse vriend, in Neuss. Geen gratis feestje en veel kleinschaliger dus veiliger denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |