abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84451883
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zag ze ja, terwijl er tig doden waren stonden ze nog te dansen,
terwijl volgens bronnen veel van deze mensen al lang wisten dat er iets verschrikkelijks was gebeurd.
Veel mensen die ik sprak hadden geen enkel idee, je hebt echt geen idbliee waar je het over hebt. Het mobiele netwerk was totaal overbelast en op het festivalterrein zelf is het niet omgeroepen, om hysterie te voorkomen (zei een politieagent tegen me)

Praat alsjeblieft niet over dingen waar je niets van weet.
pi_84451951
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Veel mensen die ik sprak hadden geen enkel idee, je hebt echt geen idbliee waar je het over hebt. Het mobiele netwerk was totaal overbelast en op het festivalterrein zelf is het niet omgeroepen, om hysterie te voorkomen (zei een politieagent tegen me)

En zo ook in het nieuws:

DUISBURG - Veel bezoekers van de Loveparade in Duisburg hebben lange tijd niets gemerkt van het drama in de tunnel waarbij zeker vijftien doden vielen. Het feest ging voor het oog gewoon door. De autoriteiten lieten de parade ook doorgaan omdat gevreesd werd voor nog grotere paniek als de parade abrupt zou eindigen.

De Nederlander Werner was een van de 'ravers' die pas later doorkreeg dat er een ramp had plaatsgevonden. „Ik weet nu wel wat er aan de hand is,” zei hij rond half tien zaterdagavond. „Maar ik heb er verder niks van gezien en ook niets van gemerkt.”

[url=http://www.telegraaf.nl/binnenland/7249606/___Ik_heb_er_niks_van_gemerkt___.html?p=2,2]Klik[/url]
pi_84451963
Telegraaf :')
Heeft die bitch al een slachtoffer gebeld?
pi_84451993
Meer telefoonnummers beschikbaar?
Zeer waarschijnlijk bekende gewond aan de foto's te zien.\

We bellen nu al 4 en een half uur non stop het noodnummer
pi_84452014
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Toch wisten de meeste mensen het omdat het als een lopend vuurtje over het terrein ging, op het Duitse nieuws genoeg mensen die dat zeiden maar niet door andere mensen heen konden, of er langs, die wilde doorfeesten zo lang feest nog zou voortduren. Nogmaals ik zeg niet iedereen maar goed, ik zal verder hier niet meer op ingaan na deze post, kennelijk wordt het niet gewaardeerd maar mijn mening is duidelijk ;) ;).

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:40 schreef Strani het volgende:
Kan iemand aub DeParo gewoon volledig uit dit topic verbannen? Ik zie door zijn getrol de waardevolle posts amper nog.
Ik probeer de oorzaak te achterhalen maar volgens de gebruikelijke Fok!-snuivertjes was het een en al gezelligheid. Nou nou wat een lol, maar goed, als jij liever gruwelijke foto's alleen ziet be my guest.
pi_84452052
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:46 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

En zo ook in het nieuws:

DUISBURG - Veel bezoekers van de Loveparade in Duisburg hebben lange tijd niets gemerkt van het drama in de tunnel waarbij zeker vijftien doden vielen. Het feest ging voor het oog gewoon door. De autoriteiten lieten de parade ook doorgaan omdat gevreesd werd voor nog grotere paniek als de parade abrupt zou eindigen.

De Nederlander Werner was een van de 'ravers' die pas later doorkreeg dat er een ramp had plaatsgevonden. „Ik weet nu wel wat er aan de hand is,” zei hij rond half tien zaterdagavond. „Maar ik heb er verder niks van gezien en ook niets van gemerkt.”

[url=http://www.telegraaf.nl/binnenland/7249606/___Ik_heb_er_niks_van_gemerkt___.html?p=2,2]Klik[/url]
Kom op wees niet zo naief, die mensen zijn niet achterlijk, niemands directe schuld denkk, maar genoeg chaos en ontwetendheid.
pi_84452066
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef DeParo het volgende:

Ik probeer de oorzaak te achterhalen maar volgens de gebruikelijke Fok!-snuivertjes was het een en al gezelligheid. Nou nou wat een lol, maar goed, als jij liever gruwelijke foto's alleen ziet be my guest.
:')
pi_84452067
Dat lijkt me ook logisch ze wilden ook een verdere ramp voorkomen.
Mental Theo zei wel dat dit ook een organisatische fout was , die mensen hadden daar niet doorheen gekund dat was vragen om een soort ramp.
De mensen die het organiseerden hadden kennelijk niet ingeschat hoeveel bezoekers er waren.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:49:58 #9
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84452071
(Goed, ik was iets te laat ondanks mijn lapo (die regels zijn nooit duidelijk, dan geldt lapo wel dan weer niet. Word er een beetje simpel van. Maar goed)

Mental Theo zojuist @ Nova (NED2):

De pics die Theo heeft geschoten:

Scheer je weg!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:51:02 #10
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_84452107
quote:

[..]

Toch wisten de meeste mensen het omdat het als een lopend vuurtje over het terrein ging, op het Duitse nieuws genoeg mensen die dat zeiden maar niet door andere mensen heen konden, of er langs, die wilde doorfeesten zo lang feest nog zou voortduren. Nogmaals ik zeg niet iedereen maar goed, ik zal verder hier niet meer op ingaan na deze post, kennelijk wordt het niet gewaardeerd maar mijn mening is duidelijk ;) ;).
[..]

Nou nee maar ik volg dit topic om te zien of anderen nog wat nieuws te melden hebben..niet om een discussie te lezen over drugs. Dat kan elders wel. :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_84452151
Dortmund 2 jaar geleden, 1.6 miljoen bezoekers, was zo ruim en wijd opgezet. Daar was zon drukte niet eens druk.

Dit was gewoon eng in die tunnel.
pi_84452169
Je zal inderdaad zoals theo ook zei , maar de ouders zijn die je kind naar dit feest hebben gebracht en dan later vervolgens te horen dat je kind vertrappeld is door een hele mensenmassa.
Dat lijkt me een nachtmerrie.
pi_84452182
Menthal Theo mag niet draaien in Middelburg omdat hij te laat is.
Nou ja of hij daar wat aan kan doen.
http://twitter.com/mentaltheo[/url]
pi_84452187
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:40 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Nee op dit moment niet. Was eerst nog van plan om naar Duitsland te gaan en een optreden van Scooter te zien (IFA Sommergarten Open Air 2010 - Berlijn. Maar ik sla ff over geloof ik. :')
Wel vet!

Ik ga in augustus naar Circle of Love (mooie naam! O+ ) met knuffelmeisje en diezelfde Duitse vriend, in Neuss. Geen gratis feestje en veel kleinschaliger dus veiliger denk ik. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:52:53 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_84452194
quote:
Zeg er eens bij wat het is, als je een video post?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_84452195
Niemand?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:53:30 #18
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84452219
quote:

[..]

Debiel, nu zeg je tegenstrijdige dingen in je eigen geratel. Je bent er niet bij geweest, dus flikker ff op. :)

quote:
Nee, jij probeert te trollen. En ik vind het raar dat een mod niet ingrijpt na wat je in het vorige topic aan op de man opmerkingen en troll's hebt lopen uit te kramen.
Scheer je weg!
pi_84452235
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat zeiden ze: Ich habe es nicht gewuscht. Ach waar hebben we dat vaker gehoord, kom op wees niet zo naief, die mensen zijn niet achterlijk, niemands directe schuld denkk, maar genoeg chaos en ontwetendheid.
IK naïef? Jij bent iedereen aan het afschilderen als drugsgebruikende, agressieve teringlijers.
Tuurlijk, er zitten drugsgebruikers tussen. Tuurlijk, er zijn agressieve mensen. Maar 99% komt daar voor een leuk, gezellig feest, al dan niet met drugs. Niet elke drugsgebruiker is een debiel, weet je. Niet elke drugsgebruiker wordt agressief of vervelend.

Weet je waar je over zou moeten zeiken? Al die alcoholgebruikers. Want DAAR komt de meeste agressie vandaan, niet van de drugs.
Hoe vaak hoor jij over rellende wietrokers? En ze noemen XTC niet voor niets "the love drug". Je houdt van iedereen als je X slikt.

Jij bent naïef hier, vriend. Ga je eens verdiepen in feesten. Welk feest dan ook. :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:54:05 #20
311580 IED
Improvised Explosive Device..
pi_84452243
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef shomila het volgende:
Menthal Theo mag niet draaien in Middelburg omdat hij te laat is.
Nou ja of hij daar wat aan kan doen.
http://twitter.com/mentaltheo[/url]
ja hij vindt die linkse media optreden belangrijker als zijn baan blijkbaar.
Alles om maar op die tv te komen als een echt Linkschmens betaamt.
Aan welke kant staat U in de strijd tegen het Multiculturele Fascisme?
  Admin zaterdag 24 juli 2010 @ 22:54:12 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84452248
ik ben er weer, vanaf hier
------------------------------------------------
doen we weer normaal reageren..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_84452272
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:49 schreef formerjellybean het volgende:

De mensen die het organiseerden hadden kennelijk niet ingeschat hoeveel bezoekers er waren.
Een gratis festival dat voorgaande keren ruim meer dan een miljoen mensen trok, niet goed inschatten?
Beetje dom.
pi_84452283
Geen nieuws over de nationaliteit van de slachtoffers?
pi_84452296
Waarschijnlijk is een van de slachtoffers een Nederlander (aldus de Volkskrant)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:55:58 #25
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84452311
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel vet!

Ik ga in augustus naar Circle of Love (mooie naam! O+ ) met knuffelmeisje en diezelfde Duitse vriend, in Neuss. Geen gratis feestje en veel kleinschaliger dus veiliger denk ik. :)
Die kleinschalige feestjes zijn top. Meen dat Trance Energy in het verleden ook niet heel groot was, en supergezellig. Juist als het zo groot wordt en supercommercieel krijg je dus dat er ook fout volk op af komt. Ook mijn ervaring is met de meer besloten kleine feesten dat het niet te beschrijven is wat voor mooie sfeer er hangt.
Scheer je weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')